W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Iveco Daily II z lat: 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000. Iveco Daily II to druga generacja modelu Daily produkowanego przez włosko-polski koncern Iveco. Produkcja rozpoczęła się w 1990 roku i trwała do 1999 roku, kiedy to […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Iveco Daily II z lat: 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000.
Iveco Daily II to druga generacja modelu Daily produkowanego przez włosko-polski koncern Iveco. Produkcja rozpoczęła się w 1990 roku i trwała do 1999 roku, kiedy to wprowadzono trzecią generację.
Iveco Daily II był oferowany w kilku wersjach silnikowych, w tym z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi o pojemności od 2,5 do 3,5 litra. Moc silników wahała się od 75 do 122 KM. W zależności od wersji, auto oferowane było z manualną lub automatyczną skrzynią biegów.
W porównaniu do poprzedniej generacji, Iveco Daily II charakteryzował się bardziej nowoczesnym wyglądem, bardziej aerodynamiczną sylwetką oraz większą wygodą użytkowania. Dostępne były także różne warianty nadwoziowe, takie jak furgon, pick-up, platforma z kabiną, minibus czy kontener.
Iveco Daily II cieszył się popularnością wśród przedsiębiorców i firm transportowych, dzięki swojej wytrzymałości, pojemności oraz wszechstronności zastosowania.
Skrzynka bezpiecznikowa

| Numer | Ampery [A] | Opis | 
| 1 | 5 | Przednie światło postojowe lewe – Oświetlenie tablicy rejestracyjnej lewe – Tylne światło postojowe prawe – Prawe przednie i lewe tylne światło obrysowe | 
| 2 | 5 | światła – deska rozdzielcza. Prawe przednie światło postojowe – prawe oświetlenie tablicy rejestracyjnej -Lewe tylne światło postojowe – lewe przednie i prawe tylne | 
| 3 | 7,5 | światła obrysowe, Światła mijania lewe | 
| 4 | 7,5 | Światła mijania prawe | 
| 5 | 7,5 | Światła drogowe lewe | 
| 6 | 7,5 | Prawe światła drogowe | 
| 7 | 3 | Elektroniczny prędkościomierz lub tachograf | 
| 8 | 5 | Hamulec – przyrząd – awaria ostrzegawcza | 
| 9 | 10 | Reflektory przeciwmgielne | 
| 10 | 3 | Tylne światła przeciwmgielne | 
| 11 | 5 | Oświetlenie wewnętrzne (autobus) | 
| 12 | 7,5 | Nieużywany | 
| 13 | 10 | Światła awaryjne | 
| 14 | 5 | Kierunkowskazy ciągnika siodłowego | 
| 15 | 3 | Zatrzymanie silnika | 
| 16 | 7,5 | Światła cofania – światła stopu | 
| 17 | 10 | Homs | 
| 18 | 7,5 | Oświetlenie wnętrza – Zapalniczka | 
| 19 | 15 | Podgrzewany filtr oleju opałowego | 
| 20 | 10 | Wycieraczka szyby przedniej – Pompka spryskiwacza szyby przedniej | 
| 21 | 15 | Nagrzewnica elektryczna – Wentylator elektromagnetyczny | 
| 22 | 7,5 | Oświetlenie włącznika – migające światło | 
| 23 | 25 | Okno elektryczne – Wentylator elektromagnetyczny | 
| 24 | 10 | Przycisk sterowania awaryjnego (magistrala) | 
| 25 | 20 | Klimatyzacja | 
| 26 | 20 | Klimatyzacja | 
| 27 | 25 | Klimatyzacja | 
| 28 | 25 | Grzejnik elektryczny | 
| 29 | 40 | Jednostka sterująca termostartem | 
| Przekaźniki | ||
| E1 | Światła mijania (styki przełącznika) | |
| E2 | Światła drogowe (styk NO) | |
| E3 | Odcięcie użytkowników w fazie rozruchu (styk NO) | |
| E 4 | Światła przeciwmgłowe (styki przełączające) | |
| E5 | Podgrzewany filtr oleju opałowego | |
| E6 | Awaryjna jednostka sterująca | |
| E7 | Światła do jazdy dziennej + światła przeciwmgielne | |
| E8 | Sygnały dźwiękowe (styk NO) | |
| E9 | Praca wycieraczek przedniej szyby | |
| E10 | Migające światło (styk NO) | |
| E11 | Dioda do centralki awaryjnej (ze światłami dziennymi) | |
| E12 | Nieużywany | |
| E13 | Awaria układu hamulcowego (styk przełącznika) | |
| E14a | Awaryjna jednostka sterująca (ze światłami dziennymi) | |
| E14b | Awaryjna jednostka sterująca (ze światłami dziennymi) | |
| E15 | Kierunkowskazy – jedno ładowanie awaryjne | |
| C | Klimatyzacja | |
Brak komentarzy.
