Iveco Daily II (1989-2000) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Iveco Daily II z lat: 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000. Iveco Daily II to druga generacja modelu Daily produkowanego przez włosko-polski koncern Iveco. Produkcja rozpoczęła się w 1990 roku i trwała do 1999 roku, kiedy to […]

05/13/2023
Czas czytania: 2 minut
Iveco Daily II (1989-2000) - schematy bezpieczników i przekaźników
Wojciech
Wojciech

Spis treści

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Iveco Daily II z lat: 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000.

Iveco Daily II to druga generacja modelu Daily produkowanego przez włosko-polski koncern Iveco. Produkcja rozpoczęła się w 1990 roku i trwała do 1999 roku, kiedy to wprowadzono trzecią generację.

Iveco Daily II był oferowany w kilku wersjach silnikowych, w tym z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi o pojemności od 2,5 do 3,5 litra. Moc silników wahała się od 75 do 122 KM. W zależności od wersji, auto oferowane było z manualną lub automatyczną skrzynią biegów.

W porównaniu do poprzedniej generacji, Iveco Daily II charakteryzował się bardziej nowoczesnym wyglądem, bardziej aerodynamiczną sylwetką oraz większą wygodą użytkowania. Dostępne były także różne warianty nadwoziowe, takie jak furgon, pick-up, platforma z kabiną, minibus czy kontener.

Zobacz także:  Iveco Turbo Daily II (1989-1999) - schematy bezpieczników i przekaźników

Iveco Daily II cieszył się popularnością wśród przedsiębiorców i firm transportowych, dzięki swojej wytrzymałości, pojemności oraz wszechstronności zastosowania.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

Skrzynka bezpiecznikowa

Iveco Daily II (1989-2000) - schematy bezpieczników i przekaźników
Numer Ampery [A] Opis
1 5 Przednie światło postojowe lewe – Oświetlenie tablicy rejestracyjnej lewe – Tylne światło postojowe prawe – Prawe przednie i lewe tylne światło obrysowe
2 5 światła – deska rozdzielcza. Prawe przednie światło postojowe – prawe oświetlenie tablicy rejestracyjnej -Lewe tylne światło postojowe – lewe przednie i prawe tylne
3 7,5 światła obrysowe, Światła mijania lewe
4 7,5 Światła mijania prawe
5 7,5 Światła drogowe lewe
6 7,5 Prawe światła drogowe
7 3 Elektroniczny prędkościomierz lub tachograf
8 5 Hamulec – przyrząd – awaria ostrzegawcza
9 10 Reflektory przeciwmgielne
10 3 Tylne światła przeciwmgielne
11 5 Oświetlenie wewnętrzne (autobus)
12 7,5 Nieużywany
13 10 Światła awaryjne
14 5 Kierunkowskazy ciągnika siodłowego
15 3 Zatrzymanie silnika
16 7,5 Światła cofania – światła stopu
17 10 Homs
18 7,5 Oświetlenie wnętrza –  Zapalniczka
19 15 Podgrzewany filtr oleju opałowego
20 10 Wycieraczka szyby przedniej – Pompka spryskiwacza szyby przedniej
21 15 Nagrzewnica elektryczna – Wentylator elektromagnetyczny
22 7,5 Oświetlenie włącznika – migające światło
23 25 Okno elektryczne – Wentylator elektromagnetyczny
24 10 Przycisk sterowania awaryjnego (magistrala)
25 20 Klimatyzacja
26 20 Klimatyzacja
27 25 Klimatyzacja
28 25 Grzejnik elektryczny
29 40 Jednostka sterująca termostartem
Przekaźniki
E1 Światła mijania (styki przełącznika)
E2 Światła drogowe (styk NO)
E3 Odcięcie użytkowników w fazie rozruchu (styk NO)
E 4 Światła przeciwmgłowe (styki przełączające)
E5 Podgrzewany filtr oleju opałowego
E6 Awaryjna jednostka sterująca
E7 Światła do jazdy dziennej + światła przeciwmgielne
E8 Sygnały dźwiękowe (styk NO)
E9 Praca wycieraczek przedniej szyby
E10 Migające światło (styk NO)
E11 Dioda do centralki awaryjnej (ze światłami dziennymi)
E12 Nieużywany
E13 Awaria układu hamulcowego (styk przełącznika)
E14a Awaryjna jednostka sterująca (ze światłami dziennymi)
E14b Awaryjna jednostka sterująca (ze światłami dziennymi)
E15 Kierunkowskazy – jedno ładowanie awaryjne
C Klimatyzacja
Zobacz także:  Iveco EuroCargo 6-26T - schematy bezpieczników i przekaźników

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie komentarze
    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.