W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Honda Civic VIII z lat: 2008, 2009. Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model przyniósł wiele udoskonaleń i innowacji w porównaniu do poprzednich generacji Hondy Civic. Pod względem designu, Honda Civic VIII charakteryzowała […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Honda Civic VIII z lat: 2008, 2009.
Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model przyniósł wiele udoskonaleń i innowacji w porównaniu do poprzednich generacji Hondy Civic.
Pod względem designu, Honda Civic VIII charakteryzowała się awangardowym i futurystycznym wyglądem. Wygląd zewnętrzny samochodu cechowały ostre linie, agresywnie stylizowane reflektory i dynamiczne kształty. Był to samochód, który wyróżniał się na drodze i przyciągał uwagę.
Wnętrze Honda Civic VIII było nowoczesne, ergonomiczne i pełne innowacyjnych rozwiązań. Centralnie umieszczony przyrząd zegarowy i konsola środkowa przyciągały wzrok, a wysokiej jakości materiały i wykończenia nadawały mu elegancji. Przestronne siedzenia i inteligentne rozmieszczenie przestrzeni zapewniały wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom.
Honda Civic VIII była dostępna w różnych wersjach nadwozia, takich jak sedan, hatchback i coupe, oferując różne style i funkcjonalność. Oferowano również różne warianty wyposażenia, które mogły obejmować m.in. klimatyzację, system audio premium, system nawigacji GPS, skórzaną tapicerkę i wiele innych.
Pod maską Honda Civic VIII znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Dostępne były również wersje sportowe z większą mocą i lepszymi osiągami. W połączeniu z precyzyjnym układem kierowniczym i dobrze dostrojonym zawieszeniem, Honda Civic VIII zapewniała dynamiczną i przyjemną jazdę.
Wprowadzono również wiele zaawansowanych technologii i funkcji, takich jak system stabilizacji toru jazdy (VSA), systemy bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego, systemy wspomagające jazdę, takie jak kontrola trakcji i system monitorowania ciśnienia w oponach, oraz wiele innych udogodnień, które podnosiły komfort i bezpieczeństwo podróży.
Honda Civic VIII cieszył się popularnością ze względu na swoją niezawodność, oszczędność paliwa i sportowy charakter. Był to samochód, który oferował zaawansowane technologie, dynamiczną jazdę i dobrą jakość wykonania.
Podsumowując, Honda Civic VIII to ósma generacja popularnego kompaktowego samochodu Honda Civic, który wyróżniał się awangardowym designem, nowoczesnym wnętrzem i różnorodnymi wersjami nadwozia.
Przedział pasażerski
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników znajduje się pod kolumną kierownicy.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 7,5 A | Zasilanie okna |
| 2 | 15 A | Pompa paliwowa |
| 3 | 10 A | Alternator |
| 4 | 7,5 A | ABS/VSA |
| 5 | (15A) | Podgrzewany fotel (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 6 | (20A) | Przednie światło przeciwmgielne (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 7 | (7,5 A) | TPMS (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 8 | — | Nieużywany |
| 9 | 7,5 A | SZWO |
| 10 | 7,5 A | Licznik |
| 11 | 10 A | SRS |
| 12 | 10 A | Prawe światło drogowe |
| 13 | 10 A | Światło drogowe lewego reflektora |
| 14 | 7,5 A | Małe światło (wnętrze) |
| 15 | 7,5 A | Małe światło (zewnętrzne) |
| 16 | 10 A | Prawy reflektor mijania |
| 17 | 10 A | Światła mijania lewego reflektora |
| 18 | 20 A | Główne światła drogowe |
| 19 | 15 A | Małe światła (główne) |
| 20 | — | Nieużywany |
| 21 | 20 A | Główne światła mijania |
| 22 | (7,5 A) | HAC (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 23 | (7,5 A) | STS (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 24 | (20A) | Szyberdach (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 25 | 20 A | Zamek od drzwi |
| 26 | 20 A | Zasilanie okna kierowcy |
| 27 | (20A) | HAC OP (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 28 | (15A) | Tylne gniazdo akcesoriów (jeśli jest na wyposażeniu) |
| 29 | 15 A | Akcesorium |
| 30 | 20 A | Zasilanie okna pasażera |
| 31 | — | Nieużywany |
| 32 | 20 A | Prawe tylne okno |
| 33 | 20 A | Lewe tylne okno |
| 34 | — | Nieużywany |
| 35 | 7,5 A | Akcesoria do radia |
| 36 | 10 A | HAC |
| 37 | 7,5 A | Światła do jazdy dziennej |
| 38 | 30 A | Przednia wycieraczka |
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników pod maską znajduje się po stronie kierowcy, obok zbiornika płynu hamulcowego.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 100 A | Główny bezpiecznik |
| 1 | (70A) | EPS (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 2 | 60 A | Opcja główna |
| 2 | 50 A | Główny wyłącznik zapłonu |
| 3 | 30 A | Silnik ABS/VSA |
| 3 | 30 A | ABS/VSA F/S |
| 3 | 40 A | ABS/VSA F/S (w modelach z systemem VSA) |
| 4 | 50 A | Reflektor główny |
| 4 | 40 A | Główne okno zasilania |
| 5 | — | Nieużywany |
| 6 | 20 A | Silnik wentylatora pomocniczego |
| 7 | 20 A | Główny silnik wentylatora (M/T) |
| 7 | 30 A | Główny silnik wentylatora (A/T) |
| 8 | 30 A | Tylny odmgławiacz |
| 9 | 40 A | Dmuchacz |
| 10 | 10 A | Światła awaryjne |
| 11 | 15 A | FI Sub |
| 12 | 15 A | Światła stop i klakson |
| 13 | — | Nieużywany |
| 14 | — | Nieużywany |
| 15 | 7,5 A | Poziom oleju IGPS |
| 16 | — | Nieużywany |
| 17 | (15A) | Wzmacniacz audio (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 18 | 15 A | Cewka IG |
| 19 | 15 A | FI Główny |
| 20 | 7,5 A | Sprzęgło MG |
| 21 | 15 A | DBW |
| 22 | 7,5 A | Wewnętrzne światło |
| 23 | 10 A | Zapasowe |
Brak komentarzy.