W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic II z lat: 1980, 1981, 1982, 1983. Honda Civic II to druga generacja popularnego kompaktowego samochodu Honda Civic, który był produkowany w latach 1980-1983. Model ten wprowadził kilka istotnych zmian w porównaniu do poprzednika, zarówno pod względem stylu, jak i technologii. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic II z lat: 1980, 1981, 1982, 1983.
Honda Civic II to druga generacja popularnego kompaktowego samochodu Honda Civic, który był produkowany w latach 1980-1983. Model ten wprowadził kilka istotnych zmian w porównaniu do poprzednika, zarówno pod względem stylu, jak i technologii.
Honda Civic II wyróżnia się nowoczesnym designem, który był charakterystyczny dla lat 80. Samochód posiadał zaokrąglone kształty i bardziej aerodynamiczną sylwetkę. Nowe reflektory, zderzaki i deska rozdzielcza nadawały mu nowoczesny wygląd.
Wnętrze Hondy Civic II zostało również odświeżone. Przestrzeń pasażerska była lepiej wykorzystana, co przekładało się na większy komfort jazdy. Wprowadzono również ulepszenia technologiczne, takie jak nowe systemy audio i klimatyzacja, które były dostępne w niektórych wersjach wyposażenia.
Pod względem napędu, Honda Civic II była dostępna z różnymi silnikami benzynowymi o różnej pojemności i mocy. Były to głównie czterocylindrowe jednostki, które zapewniały odpowiednią dynamikę i ekonomię paliwa.
Honda Civic II cieszył się popularnością ze względu na swoje kompaktowe rozmiary, niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Był to samochód, który świetnie sprawdzał się zarówno w miejskich warunkach, jak i na trasach długodystansowych.
Podsumowując, Honda Civic II to druga generacja kompaktowego samochodu Honda Civic, który wprowadził wiele ulepszeń w porównaniu do poprzednika. Charakteryzował się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i różnymi opcjami napędu. Był to popularny model, który oferował niezawodność i niskie koszty eksploatacji.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Numer |
Ampery [A] |
Opis |
2 | 10 | Prawy reflektor mijania |
3 | 10 | Światła mijania lewego reflektora |
4 | 10 | Prawe światło drogowe, lampka kontrolna świateł drogowych |
5 | 10 | Światło drogowe lewego reflektora |
6 | 10 | Regulator, przekaźnik odcinający pompy paliwa, główny zawór odcinający, elektromagnetyczny zawór podciśnienia, zawory elektromagnetyczne sterujące EGR, czujnik prędkości, zawór elektromagnetyczny sterujący zaworem mocy, zawór elektromagnetyczny przełącznika sterującego, zespół kompensacji biegu jałowego (tylko ręczny), zawór elektromagnetyczny kompensacji biegu jałowego Zawór (tylko ręczny), jednostka sterująca (1300 tylko z 5 prędkościami), zawór elektromagnetyczny T/C (1300 tylko z 5 prędkościami), wskaźnik zmiany biegu na wyższy (1300 tylko z 5 prędkościami) |
7 | 15 | Silnik wycieraczek i spryskiwaczy |
8 | 10 | Przekaźnik i światła kierunkowskazów, światła cofania, wskaźniki, światła ostrzegawcze, brzęczyk pasa bezpieczeństwa |
9 | 10 | Światło wewnętrzne, światło bagażnika, zapalniczka, zegar, brzęczyk klawiszy |
10 | 15 | Światła hamowania, klakson, migacz/przekaźnik zagrożenia |
11 | 15 | Światła tylne, światła obrysowe boczne, światła postojowe i rejestracyjne, światła wskaźników, światło wyłącznika zapłonu, oświetlenie panelu ogrzewania, oświetlenie konsoli A/T (tylko automatyczne) |
12 | 15 | Odmrażacz tylnej szyby |
13 | 15 | Silnik nagrzewnicy |
14 | 15 | Silnik wentylatora chłodzącego |
15 | 10 | Radio |
16 | 10 | Zawór elektromagnetyczny rozruchu, zawór elektromagnetyczny wycieku rozruchu |
Komora silnika
Panel bezpieczników znajduje się w komorze silnika obok akumulatora
Numer |
Ampery [A] |
Opis |
1 | 55 | Główny bezpiecznik |