W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Transit Connect z lat: 2023. Ford Transit Connect i Tourneo Connect to dwie różne wersje tego samego modelu samochodu produkowanego przez amerykańskiego producenta Forda. Oba modele zostały zaktualizowane na rok 2023, oferując jeszcze więcej zaawansowanych funkcji i udoskonaleń w porównaniu z poprzednimi […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Transit Connect z lat: 2023.
Ford Transit Connect i Tourneo Connect to dwie różne wersje tego samego modelu samochodu produkowanego przez amerykańskiego producenta Forda. Oba modele zostały zaktualizowane na rok 2023, oferując jeszcze więcej zaawansowanych funkcji i udoskonaleń w porównaniu z poprzednimi generacjami.
Wnętrze Transit Connect zostało zaprojektowane z myślą o optymalizacji przestrzeni i umożliwieniu efektywnego transportu towarów. Dodatkowo, wyposażono go w różne udogodnienia, takie jak system multimedialny z ekranem dotykowym, funkcje bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy, oraz dostęp do zaawansowanych technologii Forda, takich jak system FordPass Connect.
Pod względem osiągów, Ford Transit Connect oferuje różne opcje silników, które zapewniają odpowiednie połączenie mocy i ekonomiczności paliwa w zależności od potrzeb użytkownika. Możliwe jest również dostosowanie samochodu do różnych potrzeb ładunkowych, w tym dostęp do większej przestrzeni ładunkowej, dzięki opcji paneli bocznych lub szyb w drzwiach.
Tourneo Connect oferuje przestronne wnętrze, które może pomieścić do pięciu pasażerów lub opcjonalnie, w wybranych konfiguracjach, nawet siedem osób. Dzięki temu jest doskonałym wyborem dla rodzin i osób, które często podróżują w większym gronie.
Podobnie jak w przypadku Transit Connect, Tourneo Connect oferuje zaawansowane systemy multimedialne i technologie wspomagające kierowcę, zapewniając komfort i wygodę podczas jazdy. Przestronne wnętrze i różne opcje dostosowania pozwalają na zaaranżowanie kabiny zgodnie z preferencjami i potrzebami użytkowników.
Podsumowując, Ford Transit Connect i Tourneo Connect to wszechstronne modele, które zostały zaprojektowane z myślą o różnych celach użytkowania. Transit Connect skupia się na funkcjonalności dla profesjonalnych użytkowników i transportu towarów, podczas gdy Tourneo Connect jest bardziej nastawiony na przewóz pasażerów. Oba modele oferują zaawansowane technologie, wsparcie kierowcy i opcje konfiguracyjne, aby sprostać różnorodnym potrzebom i preferencjom użytkowników.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
4 | 20 A | Wentylator |
25 A | Czujnik obecności wody w paliwie – Diesel. | |
6 | 15 A | Wycieraczki przedniej szyby. |
7 | 15 A | Wycieraczki przedniej szyby. |
8 | 15 A | Pompa spryskiwacza tylnej szyby. |
9 | 10 A | Odryglowanie tylnych drzwi przestrzeni ładunkowej. Odryglowywanie drzwi tyłu nadwozia. |
10 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania w tylnej konsoli podłogowej. |
11 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania w konsoli podłogowej. |
12 | 5 A | Czujnik deszczu. |
13 | 20 A | Wycieraczka szyby tylnej. |
16 | 20 A | Osłona przeciwsłoneczna. |
17 | 15 A | Blokada kolumny kierowniczej. |
19 | 10 A | Odryglowanie drzwi z lewej strony. |
20 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania. |
21 | 20 A | Dodatkowe gniazda zasilania z tyłu. |
22 | 5 A | Port USB. |
25 | 20 A | Zespół sterujący dozowaniem – Diesel. |
26 | 20 A | Zespół sterujący dozowaniem – Diesel. |
27 | 15 A | Zespół sterujący dozowaniem – Diesel. |
28 | 15 A | Moduł sterujący przekładnią – Diesel. |
29 | 50 A | Świece żarowe – Diesel. |
31 | 20 A | Prawe światło mijania. |
32 | 10 A | Przełącznik świateł STOP. |
33 | 30 A | Siedzenie kierowcy regulowane elektrycznie. |
34 | 40 A | Przetwornik prądu stałego na prąd zmienny. |
35 | 50 A | Świece żarowe – Diesel. |
37 | 10 A | Złącze pojazdu zmodyfikowanego. |
38 | 10 A | Złącze diagnostyczne. |
39 | 20 A | Nagrzewnica postojowa na paliwo. |
40 | 40 A | Silnik dmuchawy z tyłu. |
41 | 60 A | Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy. |
42 | 40 A | Złącze pojazdu zmodyfikowanego. |
43 | 15 A | Lampka statusu – taksówka. |
44 | 5 A | Reflektory. |
45 | 30 A | Moduł tylnych prawych drzwi. |
46 | 40 A | Moduł sterujący układami nadwozia. |
47 | 40 A | Moduł holowania przyczepy. |
48 | 20 A | Podgrzewane siedzenia. |
49 | 20 A | Lewe światło mijania. |
50 | 5 A | Osłona przeciwsłoneczna. |
51 | 30 A | Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy. |
52 | 40 A | Element grzejny przedniej szyby z prawej strony. |
53 | 10 A | Sprzęgło klimatyzacji. |
55 | 5 A | Sterownik przekładni. |
56 | 5 A | Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy. |
57 | 10 A | Złącze pojazdu zmodyfikowanego. |
58 | 10 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
60 | 20 A | Złącze pojazdu zmodyfikowanego. |
61 | 15 A | Układ monitorowania martwego pola. Przednia kamera układu pomocy przy parkowaniu. Kamera wsteczna. |
62 | 20 A | Moduł sterujący układami nadwozia. |
63 | 10 A | Złącze pojazdu zmodyfikowanego. |
64 | 5 A | Regulacja ustawienia reflektorów. |
65 | 5 A | Elektroniczny układ wspomagania kierownicy. |
66 | 5 A | Zespół sterujący dozowaniem – Diesel. Świece żarowe – Diesel. Moduł sterowania zespołem napędowym – Diesel. |
67 | 20 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
68 | 20 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
69 | 15 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
70 | 20 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
73 | 5 A | Przepływomierz masowy powietrza i czujnik temperatury powietrza dolotowego. |
79 | 10 A | Ogrzewane lusterka zewnętrzne. |
80 | 5 A | Złącze pojazdu zmodyfikowanego. |
81 | 20 A | Sygnał dźwiękowy. |
82 | 40 A | Element grzejny przedniej szyby z lewej strony. |
83 | 5 A | Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej. |
84 | 60 A | Wentylator |
85 | 30 A | Pompa paliwowa. |
86 | 30 A | Rozrusznik |
87 | 60 A | Moduł świec żarowych – Diesel. |
89 | 40 A | Silnik dmuchawy. |
90 | 25 A | Ogrzewanie tylnej szyby. |
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 5 A | Moduł sterujący uzupełniającym systemem bezpieczeństwa. |
2 | 5 A | Wewnętrzny czujnik temperatury i wilgotności. Silnik dmuchawy z tyłu. |
3 | 10 A | Moduł sterujący układu aktywnej pomocy przy parkowaniu. |
4 | 10 A | Włącznik zapłonu. Przycisk włącznika zapłonu. |
5 | 20 A | Zamek centralny. |
6 | 10 A | Przetwornik prądu stałego. Zamek drzwi kierowcy. Przełącznik elektrycznej regulacji lusterka zewnętrznego. |
7 | 30 A | Element sterowania drzwi kierowcy. |
9 | 5 A | Wewnętrzne lusterko wsteczne z funkcją automatycznego ściemniania. Przednia kamera układu pomocy przy parkowaniu. Lampka kontrolna odłączenia poduszki powietrznej pasażera. |
10 | 10 A | Moduł sterujący uzupełniającym systemem bezpieczeństwa. |
11 | 5 A | Moduł jednostki sterującej układu Telematics. |
12 | 5 A | Alarm przeciwkradzieżowy. |
13 | 15 A | Odryglowanie. |
14 | 30 A | Element sterowania drzwi pasażera. |
15 | 10 A | Moduł sterujący energią akumulatora. |
17 | 15 A | Sterowanie głosem. Wyświetlacz informacyjny i systemu elektroniki użytkowej. Odtwarzacz płyt kompaktowych. |
18 | 7,5 A | Moduł bezprzewodowego ładowania akcesoriów. |
19 | 7,5 A | Syrena alarmu zasilana przez baterię. |
20 | 10 A | Ostrzegawczy sygnał akustyczny cofania. |
21 | 7,5 A | Układ ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji. |
22 | 7,5 A | Złącze diagnostyczne. Zestaw wskaźników. |
23 | 20 A | Zespół audio. |
25 | 30 A | Okna sterowane elektrycznie. |
Skrzynka bezpieczników modułu holowania przyczepy
Lokalizacja bezpieczników | Prąd | Zabezpieczany element |
---|---|---|
1 | 15 A | Zasilanie. |
2 | 15 A | Układ zapłonowy. |