W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang VI z lat: 2015, 2016, 2017, 2018. Ford Mustang szóstej generacji, produkowany w latach 2015-2023, to kontynuacja kultowego amerykańskiego samochodu sportowego, który wprowadzał nowoczesne technologie, osiągi i stylizację, jednocześnie zachowując ducha Mustanga. Pod względem stylistycznym, Mustang szóstej generacji charakteryzował się muskularnymi […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang VI z lat: 2015, 2016, 2017, 2018.
Ford Mustang szóstej generacji, produkowany w latach 2015-2023, to kontynuacja kultowego amerykańskiego samochodu sportowego, który wprowadzał nowoczesne technologie, osiągi i stylizację, jednocześnie zachowując ducha Mustanga.
Pod względem stylistycznym, Mustang szóstej generacji charakteryzował się muskularnymi nadkolami, nisko osadzoną sylwetką, charakterystyczną atrapą chłodnicy w kształcie litery „U” oraz agresywnymi liniami nadwozia. Ten model połączył klasyczne elementy designu Mustanga z nowoczesnymi detalami, nadając mu wyjątkowy wygląd. Dodatkowo, wprowadzono możliwość wyboru wersji Fastback (z klasycznym nadwoziem coupe) oraz Convertible (z otwieranym dachem).
Mustang szóstej generacji oferował szeroki wybór silników, aby sprostać różnym oczekiwaniom entuzjastów wydajności. Wersje V6 były napędzane przez silniki o pojemności 3,7 litra, dostarczające moc w granicach 300 KM. Mustang GT był wyposażony w potężny silnik V8 o pojemności 5,0 litra, generujący moc na poziomie około 435 KM. Dla tych, którzy szukali jeszcze większych osiągów, Ford oferował wersje Shelby GT350 i GT500. Shelby GT350 był napędzany przez wysokoprężny silnik V8 o pojemności 5,2 litra, produkujący moc na poziomie 526 KM, podczas gdy Shelby GT500 oferował jeszcze potężniejszy silnik o pojemności 5,2 litra lub 5,8 litra, generujący nawet ponad 700 KM.
Wnętrze Mustanga szóstej generacji było nowoczesne i dobrze wykonane, oferując wysoką jakość materiałów i wykończeń. Zastosowano wiele technologicznych ulepszeń, takich jak systemy multimedialne z ekranami dotykowymi, systemy nawigacji, zaawansowane systemy audio i funkcje łączności. Istniały również opcje personalizacji, umożliwiające dostosowanie wnętrza do indywidualnych preferencji.
Mustang szóstej generacji wprowadził również zaawansowane technologie bezpieczeństwa, takie jak systemy ostrzegania przed kolizją, kontrola trakcji, układ kontroli toru jazdy, a także systemy wspomagające parkowanie. Te innowacje zapewniały większą ochronę dla kierowcy i pasażerów.
Mustang szóstej generacji zdobył ogromną popularność zarówno wśród entuzjastów Mustanga, jak i szerokiej publiczności. Jego imponujące osiągi, ikoniczny design i emocje towarzyszące prowadzeniu czyniły go jednym z najbardziej pożądanych samochodów sportowych na rynku. Mustang szóstej generacji kontynuował dziedzictwo Mustanga jako potężnego, dynamicznego i kultowego amerykańskiego samochodu sportowego.
Schemat skrzynki bezpieczników w przedziale pasażerskim
Panel bezpieczników znajduje się po prawej stronie wnęki na nogi pasażera, za panelem wykończeniowym i plastikową kartą kodową.
Aby zdjąć panel poszycia, podnieś go z tylnych zaczepów mocujących, jednocześnie pociągając go do siebie i odchylając na bok. Aby go ponownie zainstalować, wyrównaj wypustki z rowkami na panelu, opuść panel z powrotem na miejsce, a następnie go dociśnij.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 10 | Lampy popytu |
2 | 7,5 | Moduł pamięci lusterka |
3 | 20 | Odblokowanie konsoli kierowcy |
4 | 5 | Nieużywany |
5 | 20 | Wzmacniacz subwoofera |
6 | 10 | Nieużywany (zapasowy) |
7 | 10 | Nieużywany (zapasowy) |
8 | 10 | Nieużywany (zapasowy) |
9 | 10 | Nieużywany |
10 | 5 | Nieużywany |
11 | 5 | Nieużywany |
12 | 7,5 | Moduł klimatyzacji |
13 | 7,5 | Moduł bramy.
Moduł sterujący kolumny kierownicy. Klaster instrumentów |
14 | 10 | Nieużywany (zapasowy) |
15 | 10 | Moduł bramki |
16 | 15 | Wydanie Decklid |
17 | 5 | Nieużywany (zapasowy) |
18 | 5 | Moduł czujnika wtargnięcia |
19 | 7,5 | Wskaźnik wyłączenia poduszki powietrznej pasażera |
20 | 7,5 | Nieużywany (zapasowy) |
21 | 5 | Czujnik temperatury i wilgotności w pojeździe |
22 | 5 | Moduł systemu klasyfikacji pasażerów |
23 | 10 | Przełączniki.
Elektryczne szyby. Lusterko wsteczne |
24 | 20 | Odblokowanie centralnego zamka |
25 | 30 | 2016-2017: Magneryd |
26 | 30 | Silnik prawej przedniej szyby |
27 | 30 | Wzmacniacz |
28 | 20 | Pomocniczy moduł nadwozia |
29 | 30 | Zasilanie lewej tylnej szyby |
30 | 30 | Zasilanie prawej tylnej szyby |
31 | 15 | Nieużywany (zapasowy) |
32 | 10 | Zdalny dostęp bezkluczykowy.
Wyświetlacz wielofunkcyjny. SYNC. Moduł globalnego systemu pozycjonowania. Wskaźniki |
33 | 20 | Jednostka główna audio |
34 | 30 | Przycisk startowy |
35 | 5 | Moduł kontroli ograniczeń |
36 | 15 | Pomocniczy moduł nadwozia |
37 | 15 | Szyna rozruchowa skrzynki rozdzielczej |
Schemat skrzynki bezpieczników w komorze silnika
Skrzynka rozdzielcza mocy znajduje się w komorze silnika. Posiada bezpieczniki wysokoprądowe, które chronią główne układy elektryczne pojazdu przed przeciążeniem.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | – | Nieużywany |
2 | – | Nieużywany |
3 | – | Nieużywany |
4 | – | Nieużywany |
5 | 50 | Automatyczna pompa układu hamulcowego |
6 | 50 | Moduł sterowania nadwozia |
7 | 60 | Moduł sterowania nadwozia |
8 | 50 | Moduł sterowania nadwozia |
9 | 40 | Odmrażacz tylnej szyby |
10 | 40 | Silnik dmuchawy |
11 | 30 | Lewa przednia szyba |
12 | 30 | Fotel kierowcy |
13 | 30 | Siedzenie pasażera |
14 | 30 | Klimatyzowany moduł fotela |
15 | 20 | Silnik składanego dachu |
16 | – | Nieużywany |
17 | 20 | Silnik składanego dachu |
18 | – | Nieużywany |
19 | 20 | Przekaźnik blokady kolumny kierownicy |
20 | 10 | Włącznik-wyłącznik hamulca |
21 | 20 | Klakson |
22 | 10 | Przekaźnik modułu sterującego układu napędowego |
23 | 10 | Sprzęgło klimatyzacji |
24 | 30 | Moduł jakości napięcia |
25 | – | Nieużywany |
26 | 25 | Silnik wycieraczek szyby przedniej |
27 | – | Nieużywany |
28 | 30 | Automatyczny zawór układu hamulcowego |
29 | 30 | Wentylator elektroniczny 1 |
30 | 30 | Elektromagnes rozrusznika |
31 | 40 | Wentylator elektroniczny 3 |
32 | 10 | Cewka przekaźnika zatrzasku |
33 | 20 | Lewe reflektory wyładowcze dużej intensywności |
34 | 15 | 2016-2017: Zawory wydechowe |
35 | 20 | Reflektory wyładowcze prawostronne o dużej intensywności |
36 | 10 | Alternatywny zmysł |
37 | – | Nieużywany |
38 | 20 | Moc pojazdu 1 |
39 | – | Nieużywany |
40 | 20 | Moc pojazdu 2 |
41 | 15 | Wtryskiwacze paliwa |
42 | 15 | Moc pojazdu 3 |
43 | – | Nieużywany |
44 | 15 | Moc pojazdu 4 |
45 | – | Nieużywany |
46 | 20 | 2016-2017: Pompa różnicowa |
47 | – | Nieużywany |
48 | 30 | 2016-2017: Pompa paliwa nr 2 |
49 | 30 | Pompa paliwowa |
51 | – | Nieużywany |
53 | 20 | Zapalniczka |
54 | 20 | Pomocniczy punkt zasilania |
55 | 25 | Wentylator elektroniczny 2 |
56 | – | Nieużywany |
58 | – | Nieużywany |
60 | 5 | Moduł sterujący układu napędowego |
61 | – | Nieużywany |
62 | 5 | Włącznik rozruchu przeciwblokującego hamulców |
63 | – | Nieużywany |
64 | 5 | Elektroniczne wspomaganie kierownicy |
65 | – | Nieużywany |
66 | 5 | System informacji o martwym polu.
Tylna kamera. Cewki przekaźnika sprężarki klimatyzacji |
67 | – | Nieużywany |
68 | 10 | Przełącznik poziomowania reflektorów |
70 | 10 | Podgrzewane lusterka zewnętrzne |
71 | – | Nieużywany |
72 | 5 | Moduł czujnika deszczu |
73 | – | Nieużywany |
74 | 5 | Czujnik przepływu masy powietrza |
75 | – | Nieużywany |
83 | – | Nieużywany |
84 | – | Nieużywany |
85 | – | Nieużywany |
86 | – | Nieużywany |
87 | – | Nieużywany |
88 | – | Nieużywany |
50 | Przekaźnik blokady kolumny kierownicy | |
52 | Przekaźnik klaksonowy | |
57 | Przekaźnik sprzęgła klimatyzacji | |
59 | 2016-2017: Przekaźnik zaworów wydechowych | |
69 | Pomocniczy przekaźnik punktu zasilania | |
76 | Odmrażacz tylnej szyby | |
77 | Elektroniczny wentylator chłodzący 2 | |
78 | Przekaźnik reflektora wyładowczego lewego o dużej intensywności (eksport) | |
79 | Przekaźnik prawego reflektora o wysokiej intensywności wyładowania (eksport) | |
80 | Przekaźnik wycieraczek szyby przedniej | |
81 | Elektromagnes rozrusznika | |
82 | Przekaźnik modułu sterującego układu napędowego | |
89 | Elektroniczny przekaźnik wentylatora 1 | |
90 | 2016-2017: Przekaźnik pompy różnicowej | |
91 | Elektroniczny przekaźnik wentylatora 3 | |
92 | Przekaźnik silnika dmuchawy | |
93 | 2016-2017: Przekaźnik pompy paliwa nr 2 | |
94 | Przekaźnik pompy paliwa |