W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chevroleta Agile z lat: 2009, 2010, 2011, 2012, 2013. Chevrolet Agile to kompaktowy hatchback, który został zaprojektowany i wyprodukowany przez amerykańską firmę motoryzacyjną Chevrolet (część koncernu General Motors). Model ten był oferowany głównie na rynkach Ameryki Południowej, w tym w Argentynie i Brazylii. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chevroleta Agile z lat: 2009, 2010, 2011, 2012, 2013.
Chevrolet Agile to kompaktowy hatchback, który został zaprojektowany i wyprodukowany przez amerykańską firmę motoryzacyjną Chevrolet (część koncernu General Motors). Model ten był oferowany głównie na rynkach Ameryki Południowej, w tym w Argentynie i Brazylii. Premiera Chevrolet Agile miała miejsce w 2009 roku.
Stylizacyjnie Chevrolet Agile posiadał charakterystyczne cechy rodem z amerykańskiego producenta. Jego design był oparty na koncepcji „dual cockpit” (podwójna kabina), która wyróżniała się dynamicznymi liniami i wyrazistymi przetłoczeniami na karoserii. Agile miał też charakterystyczne, wyraźne reflektory i atrakcyjne zderzaki, co nadawało mu nowoczesny wygląd jak na tamte czasy.
Wnętrze samochodu było przestronne jak na klasę kompaktową, a kabina pasażerska zapewniała wystarczająco miejsca dla pięciu osób. Wartościowym dodatkiem był względnie pojemny bagażnik, co przekładało się na praktyczność użytkową auta.
Pod względem napędu Chevrolet Agile oferował różne opcje silnikowe, z których większość była oparta na jednostkach benzynowych o pojemności od 1.4 do 1.8 litra. Moc silników była zróżnicowana w zależności od wersji, ale zazwyczaj kształtowała się w przedziale 90-140 KM. Nie były to osiągi zaskakujące, ale na codzienne potrzeby były wystarczające.
Wersje wyposażeniowe oferowały różne poziomy komfortu i funkcjonalności, w tym opcje takie jak klimatyzacja, systemy multimedialne, elektryczne sterowanie szyb i lusterkami, a także systemy bezpieczeństwa.
Mimo że Chevrolet Agile zyskał pewną popularność na rynkach, na których był dostępny, to z czasem rynek pojazdów tego typu zaczął ewoluować, a konkurencja w segmencie kompaktowych hatchbacków stała się bardziej zacięta. W związku z tym, produkcja Chevrolet Agile została zakończona, a jego miejsce na rynku zajęły nowsze i bardziej zaawansowane modele.
Podsumowując, Chevrolet Agile to kompaktowy hatchback z charakterystycznym designem i wystarczającymi parametrami do codziennego użytku. Mimo że nie osiągnął takiej sławy jak niektóre inne modele Chevroleta, pozostaje ciekawym punktem w historii marki na rynkach Ameryki Południowej.
Lokalizacja skrzynki bezpieczników
Skrzynka bezpieczników i blok przekaźników znajdują się pod deską rozdzielczą; aby uzyskać dostęp, wyciągnij sakwę, jak pokazano na ilustracji.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 10 A | Radio (pojazd bez centralnego zamka lub systemu antywłamaniowego) |
2 | 10 A | Deska rozdzielcza / Sterowanie oświetleniem (BCM) |
3 | 20 | Centralny zamek / System alarmowy |
4 | 20 | Zapalniczka. Gniazdo 12V (przód) |
5 | — | nieużywany |
6 | 10 A | Radio (pojazd z centralnym zamkiem i alarmem antywłamaniowym) |
7 | 15A | Klakson |
8 | 10 A | Kierunkowskazy (BCM) |
9 | 20 | System szyb elektrycznych (prawa strona) |
10 | 15A | Światło hamowania. Światło cofania. oświetlenie schowka na rękawiczki |
11 | 15A | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) (pojazd ze zautomatyzowaną manualną skrzynią biegów) |
12 | 5A | Radio (funkcja „on/off” z zapłonem pojazdu) |
13 | 20 | Przekaźnik wtrysku (główny). Moduł sterujący silnika |
14 | 25A | Odmgławiacz tylnej szyby |
15 | 20 | System szyb elektrycznych (lewa strona) |
16 | 5A | Pulpit nawigacyjny (BCM). Moduł ABS. Moduł sterujący do ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji. System podnośników szyb (wyłączniki drzwiowe) |
17 | 15A | Wysokie światło |
18 | 5A | Moduł sterujący ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją (pojazd z centralnym zamkiem i alarmem antywłamaniowym). Światło bagażnika. czujnik ultradźwiękowy. światło do czytania |
19 | 10 A | Pompa zimnego startu (Flex) |
20 | 10 A | System alarmowy |
21 | 20 | pompa paliwowa Moduł sterujący silnika |
22 | 5A | Elektryczne lusterka zewnętrzne. Radio (funkcja „on/off” przy zapłonie pojazdu). Zawieszenie systemu alarmowego. Centralny zamek (pilot). Akustyczne ostrzeżenie o włączeniu klawisza |
23 | 25A | Moduł hamulca ABS |
24 | — | nieużywany |
25 | 10 A | Złącze diagnostyczne. Światło bagażnika (pojazd bez centralnego zamka lub systemu antywłamaniowego). Czujnik ultradźwiękowy (pojazd bez centralnego zamka lub systemu antywłamaniowego). Lampka do czytania (pojazd bez centralnego zamka lub systemu antywłamaniowego). System alarmowy |
26 | 20 | Przednie światła przeciwmgielne. tylne światła przeciwmgielne |
27 | 15A | moduł poduszki powietrznej |
28 | 10 A | Światła mijania (lewa strona) |
29 | 10 A | Światło pozycyjne (przednie lewe). Światło pozycyjne (tylne prawe). światło patentowe |
30 | 15A | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) (pojazd ze zautomatyzowaną manualną skrzynią biegów) |
31 | 10 A | ściemniacz światła/tablica przyrządów |
32 | 5A | Wyłącznik światła awaryjnego. Moduł sterowania ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją (pojazd bez centralnego zamka i systemu antywłamaniowego). Klakson (pojazd z poduszką powietrzną) |
33 | 15A | Wycieraczka szyby przedniej i wycieraczka szyby tylnej. Spryskiwacz szyby przedniej i szyb |
34 | 10 A | Światła mijania (lewa strona) |
35 | 10 A | Światło pozycyjne (przednie prawe). Światło pozycyjne (tylne lewe). Moduł sterujący ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją („tryb nocny”) |
36 | 7,5A | Klimatyzacja |
37 | 30A | Moduł sterujący ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją (pojazd z centralnym zamkiem i alarmem antywłamaniowym). Światło bagażnika (pojazd z centralnym zamkiem i alarmem antykradzieżowym). Czujnik ultradźwiękowy (pojazd z centralnym zamkiem i alarmem antykradzieżowym). Lampka do czytania (pojazd z centralnym zamkiem i alarmem antykradzieżowym). Radio (pojazd z centralnym zamkiem i alarmem antywłamaniowym) |
38 | — | nieużywany |
Blok przekaźników
Wersja 1
Wersja 2
Numer | Opis |
---|---|
I | pompa paliwowa |
II | Wtrysk (główny) |
III | Start silnika |
IV | wycieraczki przednie |
v | Odmgławianie tylnej szyby |
VI | światła drogowe |
VII | Wentylator chłodnicy / Wycieraczka tylnej szyby |
viii | wentylator chłodnicy |
IX-A | światła postojowe |
IX-B | światła parkingowe |
DLA | zimny start (flex) |
XB | sprężarka klimatyzacji |
XI-A | Klakson |
Xl-B | nieużywany |
XII | wycieraczka tylnej szyby |
XIl-a | przednie światła przeciwmgielne |
xll-b | tylne światła przeciwmgielne |
XIII | wskaźnik biegu wstecznego |
XIV | złącze testu diagnostycznego |
XV | Przekaźnik mocy modułu skrzyni biegów (pojazdy ze zautomatyzowaną manualną skrzynią biegów – jeśli są dostępne) |
XV-a | Przednie światła przeciwmgielne (benzyna / Flex) |
XV-b | Tylne światła przeciwmgielne (benzyna / Flex) |
XVI | wentylator chłodnicy |
XVIl-a | Bezpiecznik 30A J-Case – Wentylator chłodnicy (benzyna / Flex) |
XVII-b | Bezpiecznik w obudowie J 40A — wewnętrzny otwór wentylacyjny |
XVIII-a | nieużywany |
XVIII-b | Bezpiecznik w obudowie J 40A – ABS |
XIX-a | Bezpiecznik 40A J-Case — pompa ciśnieniowa układu przekładniowego (pojazd z automatyczną przekładnią manualną — zależnie od wyposażenia) |
XIX-b | Przekaźnik pompy ciśnieniowej układu skrzyni biegów (pojazdy ze zautomatyzowaną manualną skrzynią biegów – jeśli jest dostępna) |
XX | nieużywany |