
| A | Górna grupa w komorze silnikowej |
| B | Przednia grupa w komorze silnikowej |
| C | Dolna grupa w komorze silnikowej |
- Bezpieczniki 1-7 i 42-44 są typu „Midi Fuse” i muszą być wymieniane wyłącznie w stacji obsługi.
- Bezpieczniki 8-15 i 34 są typu „JCASE” i powinny być wymieniane w stacji obsługi.
- Bezpieczniki 16-33 i 35-41 są typu „Mini Fuse”.
| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| 1 | Bezpiecznik główny centralnego modułu elektronicznego (CEM) pod schowkiem podręcznym | 50 |
| 2 | Bezpiecznik główny centralnego modułu elektronicznego (CEM) pod schowkiem podręcznym | 50 |
| 3 | Bezpiecznik główny centralki elektrycznej w bagażniku | 60 |
| 4 | Bezpiecznik główny skrzynki przekaźników/bezpieczników pod schowkiem podręcznym | 60 |
| 5 | Bezpiecznik główny skrzynki przekaźników/bezpieczników pod schowkiem podręcznym | 60 |
| 6 | – | – |
| 7 | Dodatkowa nagrzewnica elektryczna | 100 |
| 8 | Ogrzewanie przedniej szyby , lewa strona | 40 |
| 9 | Wycieraczki szyby przedniej | 30 |
| 10 | Nagrzewnica postojowa | 25 |
| 11 | Dmuchawa wentylacji | 40 |
| 12 | Ogrzewanie przedniej szyby , prawa strona | 40 |
| 13 | Pompa w układzie ABS | 40 |
| 14 | Zawory ABS | 20 |
| 15 | Spryskiwacze reflektorów | 20 |
| 16 | Poziomowanie reflektorów, aktywne reflektory ksenonowe – ABL | 10 |
| 17 | Bezpiecznik główny centralnego modułu elektronicznego (CEM) pod schowkiem podręcznym | 20 |
| 18 | Układ ABS | 5 |
| 19 | Regulowany opór kierownicy | 5 |
| 20 | Moduł sterujący silnika, moduł sterujący skrzyni biegów, poduszki powietrzne | 10 |
| 21 | Podgrzewane dysze spryskiwaczy | 10 |
| 22 | – | – |
| 23 | Sterowanie reflektorami | 5 |
| 24 | – | – |
| 25 | – | – |
| 26 | – | – |
| 27 | Przekaźniki elektromagnetyczne | 5 |
| 28 | Dodatkowe światła | 20 |
| 29 | Sygnał dźwiękowy | 15 |
| 30 | Cewka przekaźnika głównego układu sterowania pracą silnika (silnik 4-cyl.), moduł sterujący silnika (silnik 4-cyl.) | 5 |
| Cewka przekaźnika głównego układu sterowania pracą silnika (5-cyl. silnik wysokoprężny), moduł sterujący silnika (5-cyl. silnik wysokoprężny) | 10 | |
| 31 | Moduł sterujący skrzyni biegów | 15 |
| 32 | Dodatkowa pompa płynu chłodzącego (4-cyl. silnik wysokoprężny) | 15 |
| 33 | Cewki przekaźników w centralce elektrycznej w komorze silnikowej, w strefie mniej narażonej na wysoką temperaturę Start/Stop | 5 |
| 34 | – | – |
| 35 | Moduł sterujący świec żarowych (silnik wysokoprężny 5-cyl.) | 10 |
| Moduł sterujący silnika (silnik 4-cyl.) | 20 | |
| 36 | Moduł sterujący silnika (silnik wysokoprężny 5-cyl.) | 15 |
| Moduł sterujący silnika (silnik 4-cyl.) | 20 | |
| 37 | Czujnik masowego przepływu powietrza (4-cyl.); termostat (silnik benzynowy 4-cyl.), zawór EVAP (silnik benzynowy 4-cyl.); pompa chłodzenia EGR (silnik wysokoprężny 4-cyl.) | 10 |
| Masowy przepływomierz powietrza (5-cyl. silnik wysokoprężny), zawory sterujące (5-cyl. silnik wysokoprężny) | 15 | |
| 38 | Sprzęgło elektromagnetyczne klimatyzacji (5-cyl. silnik wysokoprężny), zawory (5-cyl. silnik wysokoprężny), czujnik poziomu oleju | 10 |
| Zawory (4-cyl.); pompa oleju (4-cyl. silnik benzynowy); sonda lambda, środkowa (4-cyl. silnik benzynowy); sonda lambda, tylna (4-cyl. silnik wysokoprężny) | 15 | |
| 39 | Sonda lambda, przednia (4-cyl.); sonda lambda, tylna (4-cyl. silnik benzynowy)
Sondy lambda (5-cyl. silnik wysokoprężny), moduł sterujący żaluzji chłodnicy (5-cyl. silnik wysokoprężny) |
15 |
| 40 | Cewki zapłonowe (4-cyl. silnik benzynowy) | 15 |
| Podgrzewacz filtra paliwa (silnik wysokoprężny) | 20 | |
| 41 | Sprzęgło elektromagnetyczne klimatyzacji (4-cyl.), moduł sterujący świec żarowych (4-cyl. silnik wysokoprężny), pompa oleju (4-cyl. silnik wysokoprężny) | 7,5 |
| Grzałka wentylacji skrzyni korbowej (5-cyl. silnik wysokoprężny), pompa oleju automatycznej skrzyni biegów (5-cyl. silnik wysokoprężny Start/Stop) | 10 | |
| 42 | Pompa płynu chłodzącego (silnik benzynowy 4-cyl.) | 50 |
| Podgrzewanie wstępne (silnik wysokoprężny) | 70 | |
| 43 | Wentylator chłodzący (silnik benzynowy) | 60/80 |
| Wentylator chłodzący (silnik wysokoprężny) | 80 | |
| 44 | Wspomaganie układu kierowniczego | 100 |





