W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty Prius (NHW11) z lat: 2000, 2001, 2002, 2003. Toyota Prius NHW11, znany jako druga generacja Toyota Prius, był hybrydowym samochodem osobowym produkowanym przez japońskiego producenta samochodów, Toyotę. Oto kilka kluczowych informacji na temat tego modelu: Lata produkcji: Druga generacja Toyota Prius, oznaczona […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty Prius (NHW11) z lat: 2000, 2001, 2002, 2003.
Toyota Prius NHW11, znany jako druga generacja Toyota Prius, był hybrydowym samochodem osobowym produkowanym przez japońskiego producenta samochodów, Toyotę. Oto kilka kluczowych informacji na temat tego modelu:
Podsumowując, Toyota Prius NHW11 była ważnym kamieniem milowym w rozwoju hybrydowych pojazdów, stanowiąc przykład udanej kombinacji wydajności paliwowej i zaawansowanej technologii napędowej.
Przedział pasażerski

Schemat skrzynki bezpieczników w przedziale pasażerskim
Panel bezpieczników znajduje się za pokrywą na desce rozdzielczej po stronie kierowcy.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 5 | System audio, oświetlenie popielniczki, system kontroli poziomu reflektorów, migacz awaryjny |
| 2 | 10 | Wskaźnik i miernik, migacz awaryjny, odmgławiacz tylnej szyby, wskaźnik przypomnienia o serwisie i brzęczyki ostrzegawcze, światło cofania, system szyb elektrycznych, system klimatyzacji |
| 3 | 10 | System klimatyzacji |
| 4 | 7,5 | Światła postojowe, tylne światła, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, boczne światła obrysowe |
| 5 | 5 | Układ klimatyzacji, układ przeciwblokujący, elektryczne wspomaganie kierownicy, układ świateł do jazdy dziennej |
| 6 | 15 | Światła stopu, wysoko zamontowane światła stopu, układ przeciwblokujący |
| 7 | 10 | Lampka ostrzegawcza układu przeciwblokującego, zegar, system audio, wyświetlacz wielofunkcyjny, system blokady zmiany biegów |
| 8 | 30 | Wycieraczka przedniej szyby |
| 9 | 7,5 | System klimatyzacji, system świateł do jazdy dziennej, elektryczne wspomaganie kierownicy, hybrydowy system immobilizera pojazdu |
| 10 | 15 | Gniazdo zasilania |
| 11 | 15 | Spryskiwacze |
| 12 | 30 | System zamka drzwi zasilania |
| 13 | 10 | Poduszki powietrzne SRS, napinacze pasów bezpieczeństwa |
| 14 | – | – |
| 15 | 7,5 | System diagnostyki pokładowej |
| 16 | – | – |
| 17 | 20 | System szyb elektrycznych |
| 18 | 5 | Bezpieczniki „ACC”, „CIG”, „SRS ACC”, „WASHER”, „HTR”, „WIPER”, „ECU−IG” i „GAUGE” |
| 19 | 40 | Odmgławiacz tylnej szyby |
| 20 | 30 | Okna elektryczne |
| Przekaźnik | ||
| R1 | Zapłon (IG1) | |
| R2 | Światła tylne (TAIL) | |
| R3 | Przekaźnik akcesoriów (ACC) | |
| R4 | – | |
| R5 | Przekaźnik mocy (okna elektryczne) | |
| R6 | Odmgławiacz tylnej szyby (DEF) | |

Topliwy blok łącza
Znajduje się w bagażniku na dodatnim zacisku akumulatora.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 5 | Falownik i konwerter |
| 2 | 120 | „DC/DC”, „BATT FAN”, „HORN”, „TURN-HAZ”, „DOME”, „THRO”, „EFI”, „AM2”, „ABS №2”, „ABS №3”, „ Bezpieczniki DC/DC-S”, „HV”, „HEAD” |
| 3 | – | – |
Komora silnika

Schemat skrzynki bezpieczników w komorze silnika


| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | – | – |
| 2 | – | – |
| 3 | – | – |
| 4 | 30 | System klimatyzacji |
| 5 | 10 | Klakson |
| 6 | – | – |
| 7 | 10 | ze światłem do jazdy dziennej: Reflektor prawy (światło drogowe) |
| 8 | 15 | Układ rozruchowy, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, hybrydowy układ immobilizera pojazdu |
| 9 | 15 | Elektroniczny system sterowania przepustnicą |
| 10 | 10 | Reflektor prawostronny |
| 10 | ze światłem do jazdy dziennej: Reflektor prawy (światło mijania) | |
| 11 | 10 | ze światłem do jazdy dziennej: lewy reflektor (światło drogowe) |
| 12 | 10 | Wentylator chłodzący akumulator |
| 13 | 20 | Hydrauliczne wspomaganie hamulców |
| 14 | 20 | System hybrydowy |
| 15 | 15 | Wieloportowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
| 16 | 10 | Reflektor lewy |
| 10 | ze światłem do jazdy dziennej: lewy reflektor (światło mijania) | |
| 17 | 15 | System audio, wyświetlacz wielofunkcyjny, oświetlenie wewnętrzne, oświetlenie bagażnika, system szyb elektrycznych, bezprzewodowy system zdalnego sterowania; |
| 18 | 10 | Włącz kierunkowskazy, migacz awaryjny |
| 19 | 100 | Przekaźnik ACC, przekaźnik IG1, przekaźnik TAIL, „ABS №4”, „HTR1”, „HTR2”, „ABS №1”, „HTR3”, „EMPS”, „CDS FAN”, „RDI”, „HTR”, Bezpieczniki OBD II”, „ECU-B”, „STOP”, „PWR1”, „POWER”, „DOOR”, „DEF”, „AM1” |
| 20 | 30 | ze światłami do jazdy dziennej: system świateł do jazdy dziennej |
| – | bez światła do jazdy dziennej: krótki pin | |
| 21 | – | – |
| 22 | 50 | System klimatyzacji |
| 23 | 30 | Elektryczny wentylator chłodzący |
| 24 | 30 | Hydrauliczne wspomaganie hamulców |
| Przekaźnik | ||
| R1 | ze światłem do jazdy dziennej: ściemniacz (DIM) | |
| bez światła do jazdy dziennej: krótki pin | ||
| R2 | Reflektor (HEAD) | |
| R3 | Pompa paliwa (przekaźnik otwarcia obwodu (C/OPN)) | |
| R4 | Podgrzewacz (HTR) | |
| R5 | ze światłem do jazdy dziennej: krótka szpilka | |
| R6 | Jednostka sterująca silnika (EFI) | |
| R7 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji (CLR MG) | |
| R8 | Elektryczny wentylator chłodzący (FAN №1) | |
| R9 | Elektryczny wentylator chłodzący (FAN №2) | |
| R10 | Elektryczny wentylator chłodzący (FAN №3) | |
| R11 | Zapłon (IG2) | |
| R12 | Klakson | |
Dodatkowa skrzynka bezpieczników


| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 10 | Układ przeciwblokujący |
| 2 | 30 | System klimatyzacji |
| 3 | – | – |
| 4 | 30 | System klimatyzacji |
| 5 | – | – |
| 6 | 7,5 | System świateł do jazdy dziennej |
| 7 | 50 | System klimatyzacji |
| 8 | 50 | Elektryczne wspomaganie kierownicy |
| 9 | 40 | Układ przeciwblokujący |
| Przekaźnik | ||
| R1 | Światła do jazdy dziennej (DRL) | |
| R2 | Układ przeciwblokujący (ABS SOL) | |
| R3 | (A/CW/P) | |
| R4 | Elektryczne wspomaganie kierownicy (EMPS) | |
| R5 | Układ klimatyzacji (HTR3) | |
| R6 | – | |
| R7 | Układ klimatyzacji (HTR1) | |
| R8 | Układ klimatyzacji (HTR2) | |
Skrzynka przekaźnikowa

| Numer | Przekaźniki |
| R1 | (HYDRO MTR 1) |
| R2 | (HYDRO MTR 1) |
| R3 | – |
| R4 | (IGCT) |
Brak komentarzy.