W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2009. Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku. Seat Leon II został zbudowany na zmodernizowanej platformie […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2009.
Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku.
Seat Leon II został zbudowany na zmodernizowanej platformie Volkswagen Group A5 (PQ35), którą dzielił z Volkswagenem Golfem V, Audi A3 II i innych modeli Grupy Volkswagen. Był dostępny jako 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy kombi o nazwie Leon ST (Sport Tourer) oraz 5-drzwiowy sedan o nazwie Leon WTCC (World Touring Car Championship), który był nawiązaniem do zaangażowania marki Seat w wyścigi WTCC.
W zakresie stylistyki, Seat Leon II zachował dynamiczny i sportowy wygląd, z charakterystycznymi kształtami reflektorów i atrakcyjnym wzornictwem. Wprowadzono również pewne zmiany w wyglądzie w porównaniu z pierwszą generacją, co nadało mu bardziej nowoczesny wygląd.
Pod maską Seat Leona II oferowano różne jednostki napędowe, obejmujące benzynowe i wysokoprężne silniki o różnych pojemnościach i mocach. Opcjonalnie dostępne były również wersje z turbodoładowaniem, co przyczyniło się do poprawy osiągów i efektywności paliwowej.
Wnętrze Seat Leona II zostało starannie zaprojektowane, oferując ergonomiczny układ deski rozdzielczej i dobrej jakości materiały wykończeniowe. Samochód wyposażono w różne funkcje i systemy, takie jak klimatyzacja, elektryczne szyby, system multimedialny, a także opcjonalne funkcje bezpieczeństwa, takie jak systemy kontroli stabilności i kontroli trakcji.
Seat Leon II cieszył się uznaniem za swoją dynamiczną jazdę, dobrą jakość wykonania oraz przestronne i komfortowe wnętrze. Model ten zdobył sobie rzesze zwolenników i okazał się być jednym z popularniejszych samochodów w swojej klasie.
W 2012 roku Seat wprowadził na rynek trzecią generację Seat Leona, co oznaczało zakończenie produkcji drugiej generacji. Jednakże, Seat Leon II pozostaje nadal popularnym modelem używanym, a jego uznana jakość sprawia, że pozostaje atrakcyjnym wyborem dla wielu osób poszukujących używanego kompaktowego samochodu.
Skrzynka bezpieczników po lewej stronie deski rozdzielczej
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Diagnostyka;
Tablica rozdzielcza; Oświetlenie przyrządów; Rozdzielnica sterowania reflektorami; Przepływomierz; Podgrzewane wycieraczki; Zarządzanie silnikiem; Reflektory AFS. |
10 |
2 | Sterownik silnika;
Centralka ABS-ESP; Automatyczna skrzynia biegów; Tablica przyrządów; Centrala przyczepy; Włącznik świateł; Czujnik hamulca; Wspomaganie kierownicy; Reflektory prawe i lewe. |
10 |
3 | Poduszka powietrzna | 5 |
4 | Ogrzewanie;
Przełącznik biegu wstecznego; Przełącznik ASR-ESP; Elektrochromowane lusterko; Pilot parkowania; Czujnik poziomu oleju. |
5 |
5 | Prawy reflektor ksenonowy | 10 |
6 | Lewy reflektor ksenonowy | 10 |
7 | — | — |
8 | Asystent wstępnego montażu haka przyczepy | 5 |
9 | — | — |
10 | — | — |
11 | — | — |
12 | Centralny zamek | 15 |
13 | Diagnoza;
Wyłącznik światła; Czujnik deszczu; Podgrzewana szyba tylna. |
10 |
14 | Automatyczna skrzynia biegów;
Ogrzewanie; Centralka ESP; Dźwignia automatycznej skrzyni biegów. |
5 |
15 | — | — |
16 | — | — |
17 | Alarm | 5 |
18 | Kombi / dźwignie z START STOP | 5 |
19 | Pomoc światła przeciwmgielnego | 20 |
20 | Nawigacja/radio z START STOP | 15 |
21 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
22 | Przełącznik wentylatora | 40 |
23 | Elektryczne szyby (przód) | 30 |
24 | Jednostka sterująca ciała | 20 |
25 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
26 | Tylne elektryczne szyby | 30 |
27 | Silnik (jednostka sterująca paliwa/przekaźnik pompy) | 15 |
28 | Kontrola wygody | 30 |
29 | — | — |
30 | Automatyczna skrzynia biegów | 20 |
31 | Pompa próżniowa | 20 |
32 | — | — |
33 | Szyberdach | 25 |
34 | Komfortowa tablica rozdzielcza;
Centralny zamek. |
25 |
35 | — | — |
36 | System spryskiwaczy reflektorów | 20 |
37 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
38 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
39 | Telefon z START STOP | 10 |
40 | Przełącznik wentylatora | 40 |
41 | Silnik wycieraczki tylnej;
Okablowanie tablicy rozdzielczej. |
20 |
42 | Gniazdo 12 V;
Zapalniczka. |
15 |
43 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 |
44 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 20 |
45 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 |
46 | — | — |
47 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
48 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
49 | — | — |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika, lewa strona
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Wycieraczki | 30 |
2 | Skrzynia biegów DQ200 | 30 |
3 | Jednostka sterująca kabla | 5 |
4 | ABS | 20 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Panel przyrządów/kolumna kierownicy | 5 |
7 | Klucz zapłonu | 40 |
8 | Radio | 15 |
9 | Telefon;
Nawigacja TomTom. |
5 |
10 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
Zarządzanie silnikiem | 10 | |
11 | — | — |
12 | Elektroniczna jednostka kontrolująca | 5 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 15 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Właściwe oświetlenie | 30 |
17 | Klakson | 15 |
18 | — | — |
19 | Zapasowy | 30 |
20 | Pompa wodna | 10 |
Pompa czujnika ciśnienia do silnika 1.8 | 20 | |
21* | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca, czujnik prędkości | 5 |
23* | Zarządzanie silnikiem | 5 |
Zarządzanie silnikiem | 10 | |
Zarządzanie silnikiem | 15 | |
24 | AKF;
Zawór skrzyni biegów. |
10 |
25* | Pompa ABS | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 30 |
27* | Zarządzanie silnikiem | 40 |
Zarządzanie silnikiem | 50 | |
28 | — | — |
29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
Elektryczne szyby (przód) | 30 | |
30 | Klucz zapłonu | 50 |
* Natężenie prądu w zależności od motoryzacji |