W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2008. Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku. Seat Leon II został zbudowany na platformie Volkswagen […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2008.
Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku.
Seat Leon II został zbudowany na platformie Volkswagen Group A5 (PQ35), która była wykorzystywana również w innych modelach, takich jak Volkswagen Golf V czy Audi A3 drugiej generacji. Samochód ten oferowany był jako 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowe kombi o nazwie Leon ST (Sport Tourer).
Wizualnie Seat Leon II prezentował się nowocześnie i atrakcyjnie. Charakteryzował się dynamicznymi liniami i agresywnie wyglądającymi reflektorami. Wnętrze zostało starannie zaprojektowane, oferując przyjemne miejsce dla kierowcy i pasażerów. Materiały wykończeniowe były lepszej jakości niż w poprzedniej generacji, co podniosło poziom komfortu.
Seat Leon II oferował różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnej pojemności i mocy. Wersje sportowe FR oraz Cupra, które były bardziej wydajne i sportowe, były szczególnie popularne wśród miłośników dynamicznej jazdy.
W 2009 roku Seat przeprowadził facelifting, wprowadzając pewne zmiany w wyglądzie i ulepszenia w wyposażeniu. W ramach modernizacji zaktualizowano m.in. przedni i tylni wygląd samochodu oraz poprawiono bezpieczeństwo.
Seat Leon II zdobył pozytywne recenzje za swoje dobre prowadzenie, wydajność i komfort. Był uznawany za konkurencyjną propozycję w segmencie kompaktowych samochodów, a także za bardziej ekonomiczną alternatywę w porównaniu do niektórych konkurentów.
W 2012 roku produkcja drugiej generacji Seat Leona zakończyła się, a model ten został zastąpiony przez nową, trzecią generację Seat Leona, która kontynuowała sukces tego popularnego kompaktowego samochodu.
Skrzynka bezpieczników po lewej stronie deski rozdzielczej

| Numer | Opis | Ampery [A] |
| 1 | Diagnostyka;
Tablica rozdzielcza; Światła instrumentów; Tablica rozdzielcza reflektorów; Przepływomierz; Podgrzewane wycieraczki. |
10 |
| 2 | Sterownik silnika;
Centralka ABS-ESP; Automatyczna skrzynia biegów; Tablica przyrządów; Tablica rozdzielcza przyczepy; Włącznik świateł; Czujnik hamulca; Wspomaganie kierownicy; Reflektory prawe i lewe. |
5 |
| 3 | Poduszka powietrzna | 5 |
| 4 | Przełącznik ogrzewania;
Bieg wsteczny; Przełącznik ASR-ESP; Telefon; Dysze spryskiwaczy; Lusterko elektrochromowe; Nawigacja Tomtom. |
5 |
| 5 | Prawy reflektor ksenonowy | 5 |
| 6 | Lewy reflektor ksenonowy | 5 |
| 7 | — | — |
| 8 | — | — |
| 9 | — | — |
| 10 | — | — |
| 11 | — | — |
| 12 | Centralny zamek | 10 |
| 13 | Diagnoza;
Przełącznik świateł; Czujnik deszczu. |
10 |
| 14 | Automatyczna skrzynia biegów;
Ogrzewanie; Centralka ESP; Dźwignia automatycznej skrzyni biegów. |
5 |
| 15 | Jednostka sterująca kabla | 7,5 |
| 16 | — | — |
| 17 | Alarm | 5 |
| 18 | — | — |
| 19 | — | — |
| 20 | — | — |
| 21 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 22 | Przełącznik wentylatora | 40 |
| 23 | Elektryczne szyby (przód) | 30 |
| 24 | — | — |
| 25 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 |
| 26 | Tylne elektryczne szyby | 30 |
| 27 | Silnik (jednostka sterująca paliwa/przekaźnik pompy) | 15 |
| 28 | Kontrola wygody | 25 |
| 29 | — | — |
| 30 | Automatyczna skrzynia biegów | 20 |
| 31 | Pompa próżniowa | 20 |
| 32 | — | — |
| 33 | Szyberdach | 30 |
| 34 | Kontrola wygody | 25 |
| 35 | — | — |
| 36 | System spryskiwaczy reflektorów | 20 |
| 37 | Podgrzewane siedzenia | 30 |
| 38 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 39 | — | — |
| 40 | Przełącznik wentylatora | 40 |
| 41 | Silnik wycieraczki tylnej;
Okablowanie tablicy rozdzielczej. |
15 |
| 42 | Gniazdo 12 V;
Zapalniczka. |
15 |
| 43 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 |
| 44 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 20 |
| 45 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 |
| 46 | — | — |
| 47 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 48 | Zarządzanie silnikiem | 10 |
| 49 | — | — |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika, lewa strona

| Numer | Opis | Ampery [A] |
| 1 | Zapasowy | 30 |
| 2 | — | — |
| 3 | Jednostka sterująca kabla | 5 |
| 4 | ABS | 30 |
| 5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
| 6 | Kombi / Kolumna kierownicza | 5 |
| 7 | Klucz zapłonu | 40 |
| 8 | Radio | 15 |
| 9 | Telefon;
Nawigacja TomTom. |
5 |
| 10 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
| Zarządzanie silnikiem | 10 | |
| 11 | — | — |
| 12 | Gateway | 5 |
| 13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
| Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
| 14 | Cewka | 20 |
| 15 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
| Przekaźnik pompy paliwa | 10 | |
| 16 | Właściwe oświetlenie | 30 |
| 17 | Klakson | 15 |
| 18 | — | — |
| 19 | Zapasowy | 30 |
| 20 | — | — |
| 21 | Sonda lambda | 15 |
| 22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
| 23 | Zarządzanie silnikiem | 5 |
| Zarządzanie silnikiem | 10 | |
| Zarządzanie silnikiem | 15 | |
| 24 | ARF;
Zawór zmiany. |
10 |
| 25 | Pompa ABS | 40 |
| 26 | Oświetlenie lewe | 40 |
| 27 | Zarządzanie silnikiem | 40 |
| Zarządzanie silnikiem | 50 | |
| 28 | — | — |
| 29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
| Elektryczne szyby (przód) | 30 | |
| 30 | Klucz zapłonu | 40 |
Boczna skrzynka
| Numer | Opis | Ampery [A] |
| B1 | Alternator < 140 W | 150 |
| Alternator > 140 W | 200 | |
| C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
| D1 | Zasilanie wielozaciskowe „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników. |
100 |
| E1 | Wentylator < 500 W / Wentylator > 500 W | 50 |
| 80 | ||
| F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne powietrzem) | 80 |
| G1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne powietrzem) | 40 |
| H1 | Centralny zamek | — |
Brak komentarzy.