W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2013, 2014. Peugeot Boxer II to kolejna generacja dużego dostawczego furgonu, produkowanego przez markę Peugeot. Model ten był dostępny w latach 2006-2014. Podobnie jak poprzednik, Peugeot Boxer II zapewnia przestronną przestrzeń ładunkową i możliwość przewozu większych ilości towarów. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2013, 2014.
Peugeot Boxer II to kolejna generacja dużego dostawczego furgonu, produkowanego przez markę Peugeot. Model ten był dostępny w latach 2006-2014. Podobnie jak poprzednik, Peugeot Boxer II zapewnia przestronną przestrzeń ładunkową i możliwość przewozu większych ilości towarów.
Wizualnie Peugeot Boxer II prezentuje się jako solidny i funkcjonalny samochód dostawczy. Ma charakterystyczne cechy typowe dla tej klasy pojazdów, takie jak wysoki dach, szerokie nadwozie i duże drzwi ładunkowe, które ułatwiają załadunek i rozładunek towarów. Boxer II oferuje również różne wersje rozmiarowe, co pozwala na dostosowanie pojazdu do różnych potrzeb transportowych.
Wnętrze Peugeota Boxer II zostało zaprojektowane z myślą o funkcjonalności i wygodzie kierowcy. Kabina oferuje komfortowe miejsce pracy, z ergonomicznie rozmieszczonymi elementami i dobrą widocznością. Przestrzeń ładunkowa jest dobrze zorganizowana i zapewnia dużą pojemność, aby pomieścić większe towarów lub większą ilość ładunku. W zależności od wersji, Boxer II może być wyposażony w dodatkowe udogodnienia, takie jak systemy mocowania ładunku czy półki do przechowywania.
Pod względem mechaniki, Peugeot Boxer II był dostępny z różnymi silnikami wysokoprężnymi, które oferowały wystarczającą moc i moment obrotowy do przewożenia ładunków. Napęd przenoszony był na koła tylne, co pozwalało na lepszą trakcję podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Peugeot Boxer II oferował również różne opcje konfiguracji, takie jak furgonetka, minibus czy podwozie do zabudowy. Dzięki temu mógł być dostosowany do różnych zastosowań handlowych i logistycznych.
Podsumowując, Peugeot Boxer II to solidny i praktyczny samochód dostawczy, który oferuje dużą przestrzeń ładunkową i możliwość przewozu większych ilości towarów. Jest to pojazd stworzony do celów handlowych, zapewniający niezawodność i funkcjonalność potrzebną dla przedsiębiorców. Dzięki różnym opcjom konfiguracji i silnikom, Peugeot Boxer II jest w stanie sprostać różnorodnym potrzebom transportowym.
Skrzynka bezpieczników deski rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
12 | 7,5 | Reflektor świateł mijania w prawo |
13 | 7,5 | Reflektor świateł mijania z lewej strony |
31 | 7,5 | Zasilanie przekaźnika |
32 | 10 | Oświetlenie kabiny |
33 | 15 | Tylne gniazdo 12 V |
34 | – | Nieużywany |
35 | 7,5 | Lampa cofania – czujnik wody w oleju napędowym |
36 | 15 | Sterowanie centralnym zamkiem – Akumulator |
37 | 7,5 | Światło hamowania – Trzecie światło hamowania – Tablica przyrządów |
38 | 10 | Zasilanie przekaźnika |
39 | 10 | Radio – Gniazdo diagnostyczne – Syrena alarmowa – Programowalne ogrzewanie dodatkowe – Sterowanie klimatyzacją – Tachograf – Akumulator |
40 | 15 | Odmgławianie: tylna szyba (po lewej), lusterko boczne po stronie kierowcy |
41 | 15 | Odmgławianie: tylna szyba (prawa), lusterko boczne pasażera |
42 | 7,5 | Sterownik i czujnik ABS – Czujnik ASR – Czujnik ESP – Włącznik świateł hamowania |
43 | 30 | Silnik wycieraczek szyby przedniej |
44 | 20 | Zapalniczka -12 V gniazdo |
45 | 7,5 | Sterowanie drzwiami |
46 | – | Nieużywany |
47 | 20 | Elektryczny silnik szyb kierowcy |
48 | 20 | Elektryczny silnik szyby pasażera |
49 | 7,5 | Sprzęt audio – Elementy sterujące na desce rozdzielczej – Elektrycznie sterowana szyba po stronie kierowcy |
50 | 7,5 | Zespół poduszek powietrznych i napinaczy wstępnych |
51 | 7,5 | Tachograf – Tempomat – Sterowanie klimatyzacją |
52 | 7,5 | Opcjonalne zasilanie przekaźnika |
53 | 7,5 | Panel przyrządów – Tylne światło przeciwmgielne |
Skrzynka bezpieczników słupka drzwi
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
54 | – | Nieużywany |
55 | 15 | Podgrzewane siedzenia |
56 | 15 | Gniazdo 12 V pasażera z tyłu |
57 | 10 | Programowalne ogrzewanie dodatkowe |
58 | 10 | Boczne światła |
59 | 7,5 | Zawieszenie pneumatyczne |
60 | – | Nieużywany |
61 | – | Nieużywany |
62 | – | Nieużywany |
63 | 10 | Programowalny przełącznik dodatkowego ogrzewania |
64 | – | Nieużywany |
65 | 30 | Wentylator do programowanego dogrzewania |
Komora silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 40 | Zasilanie pompy ABS |
2 | 50 | Jednostka wstępnego podgrzewania oleju napędowego |
3 | 30 | Stacyjka |
4 | 20 | Dodatkowe programowalne ogrzewanie |
5 | 20 | Wentylacja kabiny z dodatkowym programowanym ogrzewaniem |
6 | 40/60 | Maksymalna prędkość wentylatora kabinowego |
7 | 40/50 | Minimalna prędkość wentylatora kabinowego |
8 | 40 | Zespół wentylatora kabinowego |
9 | 20 | Pompa płynu do spryskiwaczy |
10 | 15 | Klakson |
14 | 7,5 | Światła drogowe prawe |
15 | 7,5 | Światła drogowe lewe |
18 | 7,5 | Zarządzanie silnikiem |
19 | 7,5 | Sprężarka klimatyzacji |
20 | 30 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
21 | 15 | Zasilanie pompy paliwa |
23 | 30 | Elektrozawory ABS |
30 | 15 | Światła przeciwmgielne |