W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2012. Peugeot Boxer II to druga generacja modelu Boxer, dużego samochodu dostawczego produkowanego przez markę Peugeot od 2006 roku. Jest to wszechstronny pojazd handlowy, który oferuje duże możliwości przewozu towarów i dostosowuje się do różnych potrzeb biznesowych. Pod […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2012.
Peugeot Boxer II to druga generacja modelu Boxer, dużego samochodu dostawczego produkowanego przez markę Peugeot od 2006 roku. Jest to wszechstronny pojazd handlowy, który oferuje duże możliwości przewozu towarów i dostosowuje się do różnych potrzeb biznesowych.
Pod względem wyglądu, Peugeot Boxer II prezentuje się bardziej nowocześnie i aerodynamicznie niż jego poprzednik. Ma charakterystyczny design przedniej części pojazdu, z dużym chromowanym logo marki Peugeot i dynamicznie ukształtowanymi reflektorami. Dostępne są różne wersje rozmiarowe, w zależności od potrzeb przewozowych.
Wnętrze Peugeota Boxer II jest ergonomiczne i funkcjonalne, zapewniając komfortową przestrzeń pracy dla kierowcy. Wyposażone jest w różne udogodnienia, takie jak ergonomiczne fotele, intuicyjne układy sterowania i praktyczne schowki. Kabina ma również dobrą widoczność, co wpływa na bezpieczeństwo podczas prowadzenia pojazdu.
Jednym z największych atutów Peugeota Boxer II jest jego przestrzeń ładunkowa. Posiada dużą pojemność, co umożliwia przewóz większych ilości towarów lub dużych przedmiotów. Przestrzeń ładunkowa jest dobrze zaprojektowana, z dostępem do tylnej części za pomocą szerokich drzwi ładunkowych lub opcjonalnie dostępnych drzwi bocznych.
Pod względem mechanicznym, Peugeot Boxer II jest dostępny z różnymi silnikami wysokoprężnymi, które oferują odpowiednią moc i moment obrotowy do przewożenia ładunków. Napęd przenoszony jest na koła tylne lub opcjonalnie na cztery koła, co zapewnia dobre prowadzenie i trakcję, szczególnie przy większym obciążeniu.
Peugeot Boxer II oferuje również różne opcje konfiguracji, takie jak furgonetka, minibus, podwozie do zabudowy lub platforma z windą. Dzięki temu może być dostosowany do różnych zastosowań handlowych i logistycznych, zapewniając elastyczność w działalności biznesowej.
Podsumowując, Peugeot Boxer II to wszechstronny i funkcjonalny samochód dostawczy, który oferuje dużą przestrzeń ładunkową i różnorodne opcje konfiguracji. Jest to solidny i niezawodny pojazd, który spełnia potrzeby przedsiębiorców poszukujących efektywnego i pojemnego samochodu do celów handlowych.
Skrzynka bezpieczników deski rozdzielczej

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 12 | 7,5 | Reflektor świateł mijania w prawo |
| 13 | 7,5 | Reflektor świateł mijania z lewej strony |
| 31 | 5 | Zasilanie przekaźnika |
| 32 | 7,5 | Lampa sufitowa uprzejmości |
| 33 | 20 | Czujnik akumulatora |
| 34 | 20 | Oświetlenie wnętrza minibusa – ostrzeżenie o zagrożeniach |
| 36 | 10 | Radio – Gniazdo diagnostyczne – Syrena alarmowa – Programowalne ogrzewanie dodatkowe – Sterowanie klimatyzacją – Tachograf – Akumulator |
| 37 | 7,5 | Światło hamowania – Trzecie światło hamowania – Tablica przyrządów |
| 38 | 20 | Sterowanie centralnym zamkiem |
| 42 | 5 | Sterownik i czujnik ABS – Czujnik ASR – Czujnik ESP – Włącznik świateł hamowania |
| 43 | 20 | Silnik wycieraczek szyby przedniej |
| 47 | 20 | Elektryczny silnik szyb kierowcy |
| 48 | 20 | Elektryczny silnik szyby pasażera |
| 49 | 5 | Sprzęt audio – elementy sterujące na desce rozdzielczej |
| 50 | 7,5 | Zespół poduszek powietrznych i napinaczy wstępnych |
| 51 | 5 | Tachograf – Tempomat – Sterowanie klimatyzacją – Światła cofania – Czujnik wody w oleju napędowym |
| 53 | 7,5 | Panel przyrządów |
| 89 | – | Nieużywany |
| 90 | 7,5 | Lewy reflektor świateł drogowych |
| 91 | 7,5 | Prawy reflektor świateł drogowych |
| 92 | 7,5 | Lewa lampa przeciwmgielna |
| 93 | 7,5 | Prawe światło przeciwmgielne |
Skrzynka bezpieczników słupka drzwi

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 54 | – | Nieużywany |
| 55 | 15 | Podgrzewane siedzenia |
| 56 | 15 | Gniazdo 12 V |
| 57 | 10 | Programowalne ogrzewanie dodatkowe |
| 58 | 15 | Odmgławianie: lewa tylna szyba |
| 59 | 15 | Odmgławianie: prawa tylna szyba |
| 60 | – | Nieużywany |
| 61 | – | Nieużywany |
| 62 | – | Nieużywany |
| 63 | 10 | Programowalny przełącznik dodatkowego ogrzewania |
| 64 | – | Nieużywany |
| 65 | 30 | Programowalny dodatkowy wentylator grzewczy |
Komora silnika

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 40 | Zasilanie pompy ABS |
| 2 | 50 | Nagrzewnica wstępna na olej napędowy |
| 3 | 30 | Stacyjka |
| 4 | 30 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
| 8 | 40 | Zespół wentylatora kabiny |
| 9 | 15 | Tylne gniazdo 12 V |
| 10 | 15 | Klakson |
| 14 | 15 | Przednie gniazdo 12 V |
| 15 | 10 | Zapalniczka |
| 20 | 30 | Pompa płynu do spryskiwaczy |
| 21 | 15 | Zasilanie pompy paliwa |
| 24 | 15 | Dodatkowy panel dla karetki – Lusterka |
| 30 | 15 | Odmgławianie |
Brak komentarzy.