W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 1007 z lat: 2004, 2005, 2006.
Peugeot 1007 to kompaktowy samochód osobowy, który był produkowany przez francuską firmę Peugeot w latach 2004-2009. Oto kilka informacji na temat Peugeota 1007:
- Innowacyjne drzwi przesuwne: Jedną z charakterystycznych cech Peugeota 1007 są jego innowacyjne drzwi przesuwne. Drzwi przesuwne umożliwiają łatwiejsze wchodzenie i wychodzenie z samochodu w ciasnych miejscach, takich jak parkowanie równoległe, gdzie otwarcie tradycyjnych drzwi byłoby utrudnione.
- Kompaktowe rozmiary: Peugeot 1007 ma kompaktowe wymiary, co czyni go idealnym do poruszania się po zatłoczonym mieście. Dzięki swojej niewielkiej wielkości samochód jest łatwy do parkowania i manewrowania nawet w wąskich uliczkach.
- Przestronność: Mimo swojego kompaktowego rozmiaru, Peugeot 1007 oferuje zaskakująco przestronne wnętrze. Wnętrze jest dobrze zaprojektowane, a ergonomiczne siedzenia zapewniają wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom.
- Bezpieczeństwo: Peugeot 1007 został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie. Samochód jest wyposażony w wiele standardowych funkcji bezpieczeństwa, takich jak systemy ABS, ESP i poduszki powietrzne. Ponadto, dzięki innowacyjnym drzwiom przesuwnym, pasażerowie mają łatwiejszy dostęp do samochodu, co może pomóc w uniknięciu potencjalnych kolizji przy otwieraniu tradycyjnych drzwi w miejscach, gdzie jest ograniczona przestrzeń.
- Wyposażenie i technologia: Pomimo swojej produkcji w latach 2004-2009, Peugeot 1007 oferował pewne zaawansowane opcje wyposażenia i technologii. W zależności od wersji, samochód był dostępny z klimatyzacją, systemem audio, elektrycznie sterowanymi szybami oraz innymi udogodnieniami.
- Charakterystyczny styl: Peugeot 1007 ma unikalny wygląd z wyrazistymi liniami i proporcjami. Jego styl jest nowoczesny i oryginalny, co może przyciągać osoby szukające nietypowych i wyróżniających się samochodów.
Peugeot 1007 to kompaktowy samochód, który oferuje innowacyjne rozwiązania, przestronność i bezpieczeństwo. Choć został wycofany z produkcji, wciąż jest rozpoznawalny i może być interesującym wyborem dla osób szukających nietypowego i praktycznego samochodu miejskiego.
- wyjmij kluczyk ze stacyjki
- sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
- zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 15 | Zasilanie gniazda diagnostycznego;
Zmotoryzowane zaczepy; Wyłączniki drzwiowe „Sezam”; Elementy sterujące na kierownicy. |
4 | 20 | Zegar;
Wyświetlacz wielofunkcyjny; Sprzęt audio; Audio/telefon; Jednostka alarmowa. |
5 | 15 | Syrena alarmowa |
6 | 10 | Gniazdo diagnostyczne;
Czujnik kąta skrętu kierownicy; Sterownik zamków pasów bezpieczeństwa. |
7 | 15 | Jednostka alarmowa;
Czujnik deszczu/jasności. |
9 | 30 | Gniazdo haka holowniczego |
10 | 40 | Odmgławianie tylnej szyby i lusterek zewnętrznych |
11 | 15 | Tylna wycieraczka |
12 | 30 | Elektryczne szyby;
Szyberdach. |
14 | 10 | Skrzynka bezpieczników silnika;
Elementy sterujące na kierownicy; Jednostka sterująca poduszek powietrznych i napinaczy. |
15 | 15 | Deska rozdzielcza;
Wyświetlacz wielofunkcyjny; Sprzęt audio; Audio/telefon; Zmieniarka CD; Klimatyzacja; Wspomaganie parkowania; Drzwi „Sezam”. |
16 | 30 | Centralny zamek;
Deadlocking. |
20 | 10 | Prawe światło hamowania |
21 | 15 | Lewe światło hamowania;
Trzecie światło hamowania. |
22 | 20 | Oświetlenie sufitowe;
Lampki do czytania mapy; Oświetlenie schowka na rękawiczki; Zapalniczka; Elektryczne lusterka zewnętrzne; Fabryczne wyposażenie sprzętu audio; Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. |
CII | — | Bocznik PARC |
Bezpieczniki Maxi
Numer | Ampery [A] | Opis |
FH1* | 40 | Lewe drzwi „Sezam” |
FH2* | 40 | Prawe drzwi „Sezam” |
FH3* | 20 | Podgrzewane siedzenia |
FH4* | 20 | Wzmacniacz audio |
FH5* | — | Nieużywany |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 10 | Podgrzewacz (Diesel);
Czujnik wody w oleju napędowym (Diesel); Światło cofania; Sterownik skrzyni biegów „2 Tronic”.. |
2 | 15 | Pompa paliwowa |
3 | 10 | Jednostka sterująca ABS/ESP |
4 | 10 | Sterowniki wtrysku i wspomagania kierownicy;
Przełączniki hamulca i sprzęgła; Przekaźnik skrzyni biegów „2 Tronic”; Dodatkowa jednostka grzewcza (Diesel); Czujnik poziomu płynu chłodzącego silnik (Diesel). |
5 | — | Nieużywany |
6 | 15 | Przednie światła przeciwmgielne |
7 | 20 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
8 | 20 | Przekaźnik zespołu wentylatora;
Jednostka sterująca wtryskiem. |
9 | 15 | Reflektor świateł mijania w lewo |
10 | 15 | Reflektor świateł mijania w prawo |
11 | 10 | Lewy reflektor świateł drogowych |
12 | 10 | Prawy reflektor świateł drogowych |
13 | 15 | Klakson |
14 | 10 | Pompy spryskiwaczy przód i tył |
15 | 30 | Cewka zapłonowa (benzyna);
Zawory elektromagnetyczne; Kanister odpowietrzający (benzyna); Czujniki tlenu (benzyna); Wtryskiwacze (benzyna); Czujnik niskiego poziomu powietrza (Diesel); Pompa wtryskowa (Diesel); Regulacja wysokiego ciśnienia oleju napędowego (Diesel). |
16 | 30 | Przekaźnik pompy powietrza;
Nagrzewnica Diesel (Diesel). |
17 | 30 | Wycieraczki |
18 | 40 | Dmuchawy powietrza |
Bezpieczniki Maxi
Numer | Ampery [A] | Opis |
MF1* | 30 | Zespół wentylatora |
MF2* | 30 | Jednostka sterująca ABS/ESP |
MF3* | 30 | Jednostka sterująca ABS/ESP |
MF4* | 60 | Wbudowane zasilanie interfejsu systemów |
MF5* | 70 | Wbudowane zasilanie interfejsu systemów |
MF6* | 80 | Lewe i prawe drzwi „Sésame”;
Wzmacniacz audio; Podgrzewane siedzenia. |
MF7* | 30 | Wyłącznik zapłonu, moc |
MF8* | 80 | Elektryczne wspomaganie kierownicy |