Peugeot 1007 (2007-2009) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 1007 z lat: 2007, 2008, 2009. Peugeot 1007 to mały samochód osobowy produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 2005-2009. Ten kompaktowy model zyskał swoją popularność dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i praktycznym cechom. Oto kilka kluczowych informacji o Peugeot 1007: Design i układ […]

07/03/2023
Czas czytania: 4 minut
Wojciech
Wojciech

Spis treści

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 1007 z lat: 2007, 2008, 2009.

Peugeot 1007 to mały samochód osobowy produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 2005-2009. Ten kompaktowy model zyskał swoją popularność dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i praktycznym cechom. Oto kilka kluczowych informacji o Peugeot 1007:

  1. Design i układ drzwi: Jedną z charakterystycznych cech Peugeota 1007 jest jego design i układ drzwi. Model ten został wyposażony w elektrycznie otwierane drzwi przesuwne z obu stron, co umożliwia łatwy dostęp do wnętrza nawet w ciasnych miejscach. Ta cecha czyniła go niezwykle praktycznym w mieście, szczególnie podczas parkowania na ograniczonej przestrzeni.
  2. Wielofunkcyjny kokpit: Wnętrze Peugeota 1007 zostało zaprojektowane w sposób przemyślany, aby zapewnić komfort i wygodę kierowcy i pasażerów. Kokpit był łatwy w obsłudze, a deska rozdzielcza została wyposażona w różnorodne funkcje i wskaźniki, które ułatwiały kontrolowanie pojazdu.
  3. Bezpieczeństwo: Peugeot 1007 był wyposażony w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, w tym wiele poduszek powietrznych, system kontroli trakcji (ESP) oraz system wspomagający hamowanie (ABS). Te funkcje przyczyniały się do zwiększenia bezpieczeństwa zarówno kierowcy, jak i pasażerów.
  4. Wersje silnikowe: Peugeot 1007 był dostępny z różnymi wersjami silników, obejmującymi zarówno jednostki benzynowe, jak i diesla. To pozwalało na wybór odpowiedniej opcji, biorąc pod uwagę preferencje dotyczące osiągów i ekonomii paliwa.
  5. Manewrowalność i jazda w mieście: Peugeot 1007 był ceniony za swoją manewrowalność i zwrotność, co czyniło go idealnym do jazdy po zatłoczonych ulicach miast. Dzięki kompaktowym wymiarom i zaawansowanemu układowi kierowniczemu, poruszanie się po miejskich korkach i wąskich uliczkach było łatwiejsze.
Zobacz także:  Peugeot 208 (2011-2014) - schematy bezpieczników i przekaźników

Należy jednak zaznaczyć, że w 2009 roku produkcja Peugeota 1007 została zakończona, a model ten został wycofany z rynku. Mimo że samochód cieszył się popularnością w niektórych obszarach, to ograniczona przestrzeń wnętrza i specyficzny układ drzwi mogły nie przypaść do gustu wszystkim klientom. Niemniej jednak, Peugeot 1007 pozostaje interesującym modelem ze względu na swoje innowacyjne rozwiązania i praktyczne cechy, które wpływają na jego unikalny charakter.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim

Peugeot 1007 (2007-2009) - schematy bezpieczników i przekaźników
Numer Ampery [A] Opis
1 15 Tylna wycieraczka
3 5 Jednostka sterująca poduszek powietrznych i napinaczy wstępnych
4 10 Gniazdo diagnostyczne;

Przełącznik sprzęgła;

Czujnik kąta kierownicy;

Pompa filtra cząstek stałych.

5 30 Elektryczne szyby;

Szyberdach.

6 Nieużywany
7 5 Światło dzięki uprzejmości;

Oświetlenie schowka na rękawiczki.

8 20 Centralka wykrywania zbyt niskiego ciśnienia w oponach;

Elektryczne składanie lusterek;

Syrena alarmowa;

Wyświetlacz wielofunkcyjny;

Centralka alarmowa;

Sprzęt audio;

Audio/telefon.

9 30 Sprzęt audio;

Gniazdo zapalniczki/12 V (maks. 100 W).

10 15 Sterowanie na kierownicy
11 15 Gniazdo diagnostyczne;

Wyłącznik zapłonu niskoprądowego;

Zmotoryzowane zaczepy.

12 15 Centralka poduszek powietrznych i napinaczy;

Czujnik deszczu/jasności.

13 5 Przekaźnik ABS;

Czujnik prędkości;

Skrzynka bezpieczników silnika;

Dźwignia zmiany biegów „2 Tronic”;

Przełącznik hamulca.

14 15 Sterownik wspomagania parkowania;

Sterownik i przełączniki drzwi „Sesame”;

Tablica przyrządów;

Pasek świetlny pasów bezpieczeństwa;

Panel sterowania klimatyzacją;

Regulacja reflektorów;

Zestaw głośnomówiący.

15 30 Blokowanie;

Zablokowanie;

Odblokowanie.

17 40 Odmgławianie tylnej szyby i lusterek zewnętrznych
CII Bocznik PARC

Bezpieczniki Maxi

Numer Ampery [A] Opis
FH1 Nieużywany
FH2 40 Skrzynka bezpieczników przyczepy
FH3 20 Podgrzewane siedzenia
FH4 20 Wzmacniacz dźwięku
FH5 5 Sterownik drzwi „Sezam”

Skrzynka bezpieczników w komorze silnika

Peugeot 1007 (2007-2009) - schematy bezpieczników i przekaźników
Numer Ampery [A] Opis
1 20 Zasilanie sterownika silnika i sterowanie zespołem wentylatora;

Główny przekaźnik sterownika silnika;

Sterownik wtrysku (Diesel);

Pompa wtryskowa (Diesel);

Zawory elektromagnetyczne ogrzewania powietrza (Diesel);

Czujnik przepływu powietrza (Diesel).

2 15 Klakson
3 10 Pompka spryskiwacza z przodu i z tyłu
4 20 Pompa spryskiwacza reflektorów
5 15 Pompa paliwa (benzyna)
6 10 Sterownik wspomagania kierownicy;

Czujnik wody w oleju napędowym;

Czujnik prędkości pojazdu.

7 10 Jednostka przełączająca i zabezpieczająca (Diesel);

Detektor poziomu płynu chłodzącego silnik (Diesel).

8 25 Rozrusznik
9 10 Sterownik ABS/ESP;

Przekaźnik odcinający ABS;

Przełącznik hamulca.

10 30 Siłowniki sterownika silnika (benzyna: cewki zapłonowe, sondy lambda, wtryskiwacze, kanister przedmuchu i elektrozawory zmiennego rozrządu, sterowany termostat) (Diesel: sterownik wtrysku, czujnik przepływu powietrza, pompa wtryskowa, regulator wysokiego ciśnienia oleju napędowego, EGR i ciśnienie turbosprężarki elektrozawory regulacyjne);

Nagrzewnice przedmuchowe;

Nagrzewnica na olej napędowy.

11 40 Dmuchawy powietrza
12 30 Wycieraczki przedniej szyby (niska/wysoka prędkość)
13 40 (zapłon dodatni) Wbudowany interfejs systemowy
14 Nieużywany
15 10 Prawy reflektor świateł drogowych
16 10 Lewy reflektor świateł drogowych
17 15 Reflektor świateł mijania w lewo
18 15 Reflektor świateł mijania w prawo

Bezpieczniki Maxi

Numer Ampery [A] Opis
MF1 50 Zespół wentylatora
MF2 30 Jednostka sterująca ABS/ESP
MF3 30 Jednostka sterująca ABS/ESP
MF4 60 Wbudowane zasilanie interfejsu systemów
MF5 60 Wbudowane zasilanie interfejsu systemów
MF6 30 Sterownik skrzyni biegów „2 Tronic”
MF7 80 Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim;

Centralka drzwi „Sezam”.

MF8 80 Elektryczne wspomaganie kierownicy

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie komentarze
    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.