W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 I z lat: 2005. Mazda 6 I, znana także jako Mazda6 pierwszej generacji, to średniej wielkości samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2002 roku jako zastępca dla modelu Mazda 626. Produkcja pierwszej generacji […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 I z lat: 2005.
Mazda 6 I, znana także jako Mazda6 pierwszej generacji, to średniej wielkości samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2002 roku jako zastępca dla modelu Mazda 626. Produkcja pierwszej generacji Mazdy 6 trwała do 2007 roku.
Mazda 6 I wyróżniała się nowoczesnym i atrakcyjnym designem, który był zgodny z filozofią stylistyczną marki Mazda, znanej jako „Zoom-Zoom”. Nadwozie miało dynamiczne linie i eleganckie proporcje, które podkreślały sportowy charakter samochodu. Charakterystyczna duża atrapa chłodnicy, smukłe reflektory i płynne przetłoczenia nadawały modelowi 6 I charakterystyczny wygląd.
Wnętrze Mazdy 6 I było zaprojektowane z dbałością o komfort i funkcjonalność. Kierowca i pasażerowie cieszyli się przestronnym wnętrzem i dobrze zaprojektowanym kokpitem. Materiały użyte do wykończenia wnętrza były starannie dobrane, a wysoka jakość wykonania dodawała wrażenia luksusu. Mazda 6 I oferowała również duży bagażnik, co czyniło ją praktycznym wyborem dla rodzin i osób podróżujących z większą ilością bagażu.
Pod względem technicznym, Mazda 6 I była dostępna z różnymi jednostkami napędowymi. Gamę silników stanowiły benzynowe i wysokoprężne jednostki o różnej pojemności i mocy. Mazda znana była z zaawansowanej technologii napędu i osiągów, a 6 I nie stanowiła wyjątku, oferując dobrą dynamikę jazdy i komfortową podróż.
Mazda 6 I zdobyła uznanie za swoje osiągi, trwałość i doskonałe prowadzenie, co przyczyniło się do jej popularności na rynku samochodowym. Wielu użytkowników doceniało również zaawansowane systemy bezpieczeństwa i dodatkowe funkcje, które poprawiały komfort jazdy i bezpieczeństwo pasażerów.
Warto zaznaczyć, że pierwsza generacja Mazdy 6 przeszła kolejne modernizacje i ulepszenia w trakcie swojej produkcji, co zaowocowało lepszymi osiągami, designem i dostępnym wyposażeniem. Mimo że została zastąpiona przez kolejne generacje modelu Mazda 6, pierwsza generacja pozostaje istotną częścią historii marki Mazda i jest nadal pamiętana jako udany model średniej klasy.
Komora silnika

| Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis | 
| 1 | SPARE | 20 | – | 
| 2 | SPARE | 15 | – | 
| 3 | SPARE | 10 | – | 
| 4 | – | – | – | 
| 5 | – | – | – | 
| 6 | INJ | 15 | Wtryskiwacz | 
| 7 | ENG BAR | 10 * 1 | Czujnik przepływu powietrza;
 Zawór sterujący EGR.  | 
| 15 * 2 | |||
| 8 | ENG BAR2 * 1 | 15 | Czujnik tlenu | 
| ENG BB * 2 | 5 | Wentylator chłodzący | |
| 9 | HEAD LR | 10 | Światła mijania (prawe) | 
| 10 | HEAD LL | 10 | Światła mijania (lewe) | 
| 11 | HEAD HL | 10 | Światło drogowe (lewe) | 
| 12 | HEAD HR | 10 | Światła drogowe (prawe) | 
| 13 | ITP | 7,5 | Czujnik położenia przyspieszacza | 
| 14 | HAZARD | 10 | Włącz światła sygnalizacyjne | 
| 15 | STOP | 15 | Hamulce;
 Tylne światła.  | 
| 16 | TCM | 10 | TCM | 
| 17 | ENG + B | 7,5 | PCM, TCM | 
| 18 | FUEL PUMP | 15 | Pompa paliwowa | 
| 19 | IG KEY | 40 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby;
 Sterownik silnika; Zapalniczka.  | 
| 20 | P.WIND | 30 | Zasilanie okna | 
| 21 | – | – | – | 
| 22 | – | – | – | 
| 23 | IG KEY2 | 30 | Silnik wycieraczki tylnej*;
 Sterownik nagrzewnicy.  | 
| 24 | BLOWER | 40 | Silnik dmuchawy | 
| 25 | BTN | 40 | Oświetlenie wewnątrz pojazdu;
 Zamek drzwiowy – zasilanie.  | 
| 26 | – | – | – | 
| 27 | DEFOG | 40 | Odmrażacz tylnej szyby | 
| 28 | ABS | 60 | ABS * | 
| 29 | AD FAN*1 | 30 | Wentylator chłodzący | 
| FAN2 * 2 | |||
| 30 | FAN*1 | 30 | Wentylator chłodzący | 
| FAN1 * 2 | |||
| 31 | TAIL | 10 | Tylne światła;
 Oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Światła postojowe.  | 
| 32 | ILLUMI | 10 | Oświetlenie deski rozdzielczej | 
| 33 | MAG | 10 | Sprzęgło magnetyczne | 
| 34 | AUDIO | 15 | System nagłośnieniowy | 
| 35 | P.SEAT | 30 | Fotel elektryczny * | 
| 36 | OPENER | 7,5 | Silnik otwieracza bagażnika * | 
| 37 | – | – | – | 
| 38 | IG1 * 2 | 15 | CAT SSR | 
| 39 | FOG | 15 | Światła przeciwmgielne* | 
| 40 | MAIN | 100 * 1 | Do ochrony wszystkich obwodów | 
| METER3 | 120 * 2 | ||
| * 1 2,5-litrowy silnik
 * 2 Silnik o pojemności 3,7 litra  | 
|||
Przekaźniki

Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu, poniżej, przy drzwiach.

| Numer | Opis | Ampery [A] | Opis | 
| 1 | ENGINE IG | 15 | System sterowania silnikiem | 
| 2 | METER IG | 15 | Zestaw wskaźników | 
| 3 | SEAT | 15 | Podgrzewacz siedzenia *;
 Odmrażacz tylnej szyby.  | 
| 4 | M.DEF | 7,5 | Odmrażacz lusterka | 
| 5 | WIPER | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej | 
| 6 | SAS | 15 | Jednostka ABS *;
 Jednostka SAS.  | 
| 7 | – | – | – | 
| 8 | A / C | 15 | Podgrzewacz | 
| 9 | METER ACC | 5 | Automatyczne wyłączanie jednostki | 
| 10 | CIGAR | 15 | Zapalniczka | 
| 11 | ROOM | 15 | Oświetlenie wewnątrz pojazdu | 
| 12 | R.WIP | 10 | Tylna wycieraczka* | 
| 13 | MIRROR | 5 | Zasilanie lusterek bocznych;
 System audio.  | 
| 14 | R.CIGAR | 15 | Gniazdo akcesoriów | 
| 15 | – | – | – | 
| 16 | D.LOCK | 30 | Elektryczny zamek do drzwi | 
| 17 | – | – | – | 
Brak komentarzy.