W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 I z lat: 2005. Mazda 6 I, znana także jako Mazda6 pierwszej generacji, to średniej wielkości samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2002 roku jako zastępca dla modelu Mazda 626. Produkcja pierwszej generacji […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 I z lat: 2005.
Mazda 6 I, znana także jako Mazda6 pierwszej generacji, to średniej wielkości samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2002 roku jako zastępca dla modelu Mazda 626. Produkcja pierwszej generacji Mazdy 6 trwała do 2007 roku.
Mazda 6 I wyróżniała się nowoczesnym i atrakcyjnym designem, który był zgodny z filozofią stylistyczną marki Mazda, znanej jako „Zoom-Zoom”. Nadwozie miało dynamiczne linie i eleganckie proporcje, które podkreślały sportowy charakter samochodu. Charakterystyczna duża atrapa chłodnicy, smukłe reflektory i płynne przetłoczenia nadawały modelowi 6 I charakterystyczny wygląd.
Wnętrze Mazdy 6 I było zaprojektowane z dbałością o komfort i funkcjonalność. Kierowca i pasażerowie cieszyli się przestronnym wnętrzem i dobrze zaprojektowanym kokpitem. Materiały użyte do wykończenia wnętrza były starannie dobrane, a wysoka jakość wykonania dodawała wrażenia luksusu. Mazda 6 I oferowała również duży bagażnik, co czyniło ją praktycznym wyborem dla rodzin i osób podróżujących z większą ilością bagażu.
Pod względem technicznym, Mazda 6 I była dostępna z różnymi jednostkami napędowymi. Gamę silników stanowiły benzynowe i wysokoprężne jednostki o różnej pojemności i mocy. Mazda znana była z zaawansowanej technologii napędu i osiągów, a 6 I nie stanowiła wyjątku, oferując dobrą dynamikę jazdy i komfortową podróż.
Mazda 6 I zdobyła uznanie za swoje osiągi, trwałość i doskonałe prowadzenie, co przyczyniło się do jej popularności na rynku samochodowym. Wielu użytkowników doceniało również zaawansowane systemy bezpieczeństwa i dodatkowe funkcje, które poprawiały komfort jazdy i bezpieczeństwo pasażerów.
Warto zaznaczyć, że pierwsza generacja Mazdy 6 przeszła kolejne modernizacje i ulepszenia w trakcie swojej produkcji, co zaowocowało lepszymi osiągami, designem i dostępnym wyposażeniem. Mimo że została zastąpiona przez kolejne generacje modelu Mazda 6, pierwsza generacja pozostaje istotną częścią historii marki Mazda i jest nadal pamiętana jako udany model średniej klasy.
Komora silnika
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
1 | SPARE | 20 | – |
2 | SPARE | 15 | – |
3 | SPARE | 10 | – |
4 | – | – | – |
5 | – | – | – |
6 | INJ | 15 | Wtryskiwacz |
7 | ENG BAR | 10 * 1 | Czujnik przepływu powietrza;
Zawór sterujący EGR. |
15 * 2 | |||
8 | ENG BAR2 * 1 | 15 | Czujnik tlenu |
ENG BB * 2 | 5 | Wentylator chłodzący | |
9 | HEAD LR | 10 | Światła mijania (prawe) |
10 | HEAD LL | 10 | Światła mijania (lewe) |
11 | HEAD HL | 10 | Światło drogowe (lewe) |
12 | HEAD HR | 10 | Światła drogowe (prawe) |
13 | ITP | 7,5 | Czujnik położenia przyspieszacza |
14 | HAZARD | 10 | Włącz światła sygnalizacyjne |
15 | STOP | 15 | Hamulce;
Tylne światła. |
16 | TCM | 10 | TCM |
17 | ENG + B | 7,5 | PCM, TCM |
18 | FUEL PUMP | 15 | Pompa paliwowa |
19 | IG KEY | 40 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby;
Sterownik silnika; Zapalniczka. |
20 | P.WIND | 30 | Zasilanie okna |
21 | – | – | – |
22 | – | – | – |
23 | IG KEY2 | 30 | Silnik wycieraczki tylnej*;
Sterownik nagrzewnicy. |
24 | BLOWER | 40 | Silnik dmuchawy |
25 | BTN | 40 | Oświetlenie wewnątrz pojazdu;
Zamek drzwiowy – zasilanie. |
26 | – | – | – |
27 | DEFOG | 40 | Odmrażacz tylnej szyby |
28 | ABS | 60 | ABS * |
29 | AD FAN*1 | 30 | Wentylator chłodzący |
FAN2 * 2 | |||
30 | FAN*1 | 30 | Wentylator chłodzący |
FAN1 * 2 | |||
31 | TAIL | 10 | Tylne światła;
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Światła postojowe. |
32 | ILLUMI | 10 | Oświetlenie deski rozdzielczej |
33 | MAG | 10 | Sprzęgło magnetyczne |
34 | AUDIO | 15 | System nagłośnieniowy |
35 | P.SEAT | 30 | Fotel elektryczny * |
36 | OPENER | 7,5 | Silnik otwieracza bagażnika * |
37 | – | – | – |
38 | IG1 * 2 | 15 | CAT SSR |
39 | FOG | 15 | Światła przeciwmgielne* |
40 | MAIN | 100 * 1 | Do ochrony wszystkich obwodów |
METER3 | 120 * 2 | ||
* 1 2,5-litrowy silnik
* 2 Silnik o pojemności 3,7 litra |
Przekaźniki
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu, poniżej, przy drzwiach.
Numer | Opis | Ampery [A] | Opis |
1 | ENGINE IG | 15 | System sterowania silnikiem |
2 | METER IG | 15 | Zestaw wskaźników |
3 | SEAT | 15 | Podgrzewacz siedzenia *;
Odmrażacz tylnej szyby. |
4 | M.DEF | 7,5 | Odmrażacz lusterka |
5 | WIPER | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej |
6 | SAS | 15 | Jednostka ABS *;
Jednostka SAS. |
7 | – | – | – |
8 | A / C | 15 | Podgrzewacz |
9 | METER ACC | 5 | Automatyczne wyłączanie jednostki |
10 | CIGAR | 15 | Zapalniczka |
11 | ROOM | 15 | Oświetlenie wewnątrz pojazdu |
12 | R.WIP | 10 | Tylna wycieraczka* |
13 | MIRROR | 5 | Zasilanie lusterek bocznych;
System audio. |
14 | R.CIGAR | 15 | Gniazdo akcesoriów |
15 | – | – | – |
16 | D.LOCK | 30 | Elektryczny zamek do drzwi |
17 | – | – | – |