W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Wrangler JK z lat: 2008, 2009, 2010. Jeep Wrangler JK to trzecia generacja kultowego modelu Wrangler, produkowana w latach 2007-2018. Ten wyjątkowy samochód terenowy kontynuuje tradycję niezawodności, trwałości i doskonałych możliwości off-roadowych, które są charakterystyczne dla marki Jeep. Pod względem designu, Jeep […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Wrangler JK z lat: 2008, 2009, 2010.
Jeep Wrangler JK to trzecia generacja kultowego modelu Wrangler, produkowana w latach 2007-2018. Ten wyjątkowy samochód terenowy kontynuuje tradycję niezawodności, trwałości i doskonałych możliwości off-roadowych, które są charakterystyczne dla marki Jeep.
Pod względem designu, Jeep Wrangler JK zachowuje charakterystyczne cechy swojego poprzednika, modelu TJ, z silnie zarysowanymi nadkolami, siedmiokratkową atrapą chłodnicy i okrągłymi reflektorami. Jego wygląd jest niezwykle rozpoznawalny i nawiązuje do tradycji samochodów terenowych marki Jeep. Dostępny jest zarówno w wersji dwudrzwiowej, jak i czterodrzwiowej (Wrangler Unlimited), oferując różne możliwości przestrzeni i konfiguracji.
Wnętrze Jeepa Wrangler JK zostało zaprojektowane z myślą o funkcjonalności i trwałości. Wyposażone jest w wytrzymałe materiały, które są odporne na trudne warunki terenowe i zapewniają łatwą konserwację. Wnętrze jest przestronne i oferuje wygodne fotele, intuicyjne układy sterowania oraz praktyczne schowki i przestrzeń bagażową.
Jeep Wrangler JK jest prawdziwym potworem off-roadowym. Wyposażony w napęd na cztery koła, skrzynię biegów z reduktorem, różnicowy z możliwością blokady i wysoką pozycję jazdy, gwarantuje doskonałą trakcję i zdolność do pokonywania trudnych terenów. Zawieszenie jest zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić komfort jazdy na drogach asfaltowych, jednocześnie umożliwiając swobodne poruszanie się po nierównym terenie. Dodatkowo, Wrangler JK posiada doskonałe możliwości manewrowania na trudnym terenie dzięki krótkiej bazie.
Jeep Wrangler JK oferuje różne opcje silnikowe, w tym benzynowe i wysokoprężne jednostki. Dostępne są silniki V6, które zapewniają odpowiednią moc do sprawnego poruszania się po drogach i terenie. W zależności od preferencji i potrzeb, można wybrać odpowiednią jednostkę napędową.
Jeep Wrangler JK to pojazd, który łączy w sobie niezawodność, trwałość i niezrównane możliwości terenowe. Jest idealnym wyborem dla miłośników off-road, entuzjastów przygód i osób, które cenią sobie swobodę i niezależność w podróżach. Dzięki swojemu unikalnemu designowi, doskonałym osiągom terenowym i solidnej konstrukcji, Jeep Wrangler JK zdobył sobie lojalną grupę fanów na całym świecie.
Całkowicie zintegrowany moduł zasilania ( TIPM) znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe, mini bezpieczniki i przekaźniki. Etykieta identyfikująca każdy element jest wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Mini bezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
J1 | — | — | |
J2 | 30 Amp Różowy | Moduł skrzynki rozdzielczej | |
J3 | — | — | |
J4 | 25 Amp Naturalny | Węzeł drzwi kierowcy | |
J5 | 25 Amp Naturalny | Węzeł drzwi pasażera | |
J6 | 40 A zielony | Układ przeciwblokujący hamulca (ABS) Zasilanie pompy/ESP | |
J7 | 30 Amp Różowy | Zawór przeciwblokujący Svstem (ABS) Zasilanie/ESP | |
J8 | — | — | |
J9 | 40 A zielony | PZEV Sec Motor Feed/ Flex Fuel | |
J10 | 30 Amp Różowy | Przekaźnik spryskiwacza reflektorów/zawór dostrajania kolektora | |
J11 | 30 Amp Różowy | Stabilizator poprzeczny | |
J13 | 60 A żółty | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — główny | |
J14 | 40 A zielony | EBL (odmgławiacz tylnej szyby) | |
J15 | 30 Amp Różowy | Dmuchawa tylna | |
J17 | 40 A zielony | Elektromagnes rozrusznika | |
J18 | 20 A żółty | Moduł sterowania układem napędowym (PCM);
Zakres skrzyni biegó |
|
J19 | 60 A żółty | Wentylator chłodnicy | |
J20 | 30 Amp Różowy | Przednia wycieraczka | |
J21 | 20 A żółty | Spryskiwacz przód/tył | |
J22 | — | Zapasowy | |
M1 | 15 A niebieski | Środkowe wysoko zamontowane światło stopu (CHMSL)/przełącznik zasilania lampy stopu | |
M2 | 20 A żółty | Przekaźnik oświetlenia przyczepy (stop) | |
M3 | 20 A żółty | Przekaźnik blokady przedniej/tylnej osi | |
M4 | — | — | |
M5 | — | — | |
M6 | 20 A żółty | Gniazdo zasilania nr 1;
Czujnik deszczu. |
|
M7 | 20 A żółty | Gniazdo zasilania nr 2 | |
M8 | 20 A żółty | Przednie podgrzewane siedzenie | |
M9 | 20 A żółty | Podgrzewane tylne siedzenie (jeśli jest na wyposażeniu) | |
M10 | 20 A żółty | Wyłączenie zapłonu — system rozrywki pojazdu (IOD-VES), satelitarny cyfrowy odbiornik audio (SDARS), DVD, moduł głośnomówiący (HFM), RADIO, antena (ANT), uniwersalny mechanizm otwierania drzwi garażowych (UGEKD), lampka próżności (VANITY LP) | |
M11 | 10 A czerwony | (pobór po wyłączeniu zapłonu) IOD-HVAC/ATC, MW SENSR, lampa pod maską (UH LMP) | |
M12 | 30 A zielony | Wzmacniacz (AMP) | |
M13 | 20 A żółty | Pobór po wyłączeniu zapłonu — węzeł przedziału kabiny (IOD-CCN), bezprzewodowy moduł sterowania (WCM), syrena, wielofunkcyjny przełącznik sterujący (MULTIFCTN SW) | |
M14 | 20 A żółty | Holowanie przyczepy (tylko eksport) | |
M15 | 20 A żółty | COL MOD, IR SNS, wentylacja nagrzewnicy, klimatyzacja/automatyczna regulacja temperatury (HVAC/ATC), lusterko wsteczne (RR VW MIR), węzeł przedziału kabiny (CCN), przełącznik skrzynki rozdzielczej (T-CASE SW), RUN/ST , wielofunkcyjny przełącznik sterujący (MULTIFTCN SW), monitor ciśnienia w oponach (TPM), moduł świec żarowych (GLW PLG MOD) — tylko na eksport Diesel | |
M16 | 10 A czerwony | Kontroler unieruchamiania pasażerów (ORC) | |
M17 | 15 A niebieski | Lewe światło tylne/tablicy rejestracyjnej/postojowe (LT-TAIL/LIC/ PRK LMP) | |
M18 | 15 A niebieski | Prawe światło tylne/postojowe/do jazdy (RT-TAIL/PRK/RUN LMP) | |
M19 | 25 Amp Naturalny | Automatyczne wyłączanie (ASD #1 i #2) | |
M20 | 15 A niebieski | Oświetlenie wnętrza węzła kabiny (CCN INT LIGHT), zespół przełączników (SW BANK) | |
M21 | 20 A żółty | Automatyczne wyłączanie (ASD #3) | |
M22 | 10 A czerwony | Prawy klakson | |
M23 | 10 A czerwony | Lewy klakson | |
M24 | 25 Amp Naturalny | Tylna wycieraczka | |
M25 | 20 A żółty | Pompa paliwa, pompa podnoszenia oleju napędowego (DSL LIFT PUMP) — tylko na eksport | |
M26 | — | — | |
M27 | 10 A czerwony | Zasilanie wyłącznika zapłonu, moduł bezprzewodowy | |
M28 | 10 A czerwony | Kanał PCM/TCM | |
M29 | — | — | |
M30 | 15 A niebieski | Przedni silnik wycieraczek, przewód diagnostyczny J1962 | |
M31 | 20 A żółty | Lampy cofania (LAMPY B/U) | |
M32 | 10 A czerwony | Kontroler urządzeń przytrzymujących pasażerów (ORC), TT EUROPE | |
M33 | 10 A czerwony | Kontroler nowej generacji (NGC), globalny kontroler silnika układu napędowego (GPEC) | |
M34 | 10 A czerwony | Asystent parkowania (PRK ASST), wentylacja nagrzewnicy, moduł klimatyzacji (HVAC MOD), mycie reflektorów (HDLP WASH), kompas (COMPAS) | |
M35 | 10 A czerwony | Podgrzewane lustra | |
M36 | 20 A żółty | Gniazdo zasilania | |
M37 | 10 A czerwony | Układ przeciwblokujący (ABS), elektroniczny program stabilizacji (ESP), przełącznik lampy stopu (STP LP SW), sterowanie pompą paliwową | |
M38 | 25 Amp Naturalny | Zablokuj/odblokuj, silniki |
Przekaźniki
Numer | Opis |
---|---|
K1 | Zapłon (praca/akcesoria) |
K2 | Zapłon (uruchom) |
K3 | Rozrusznik |
K4 | Zapłon (Run-Start) |
K5 | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) |
K6 | Odmgławiacz tylnej szyby (twarda góra) |
K7 | Nieużywany |
K8 | Nieużywany |
K9 | Nieużywany |
K10 | Automatyczne wyłączanie |
K11 | Sterowanie wentylatorem chłodnicy |