Jeep Patriot (2007-2008) – schematy bezpieczników i przekaźników

Jeep Patriot (2007-2008) - schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2007, 2008.

Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku i produkowany był do 2017 roku. Jest to model, który łączy w sobie cechy terenowego samochodu marki Jeep z praktycznością i codzienną użytecznością.

Pod względem wyglądu, Jeep Patriot charakteryzuje się charakterystycznym, kanciastym designem z podwyższonym prześwitem, który podkreśla jego zdolności terenowe. Posiada cechy typowe dla samochodów marki Jeep, takie jak sześciokątna atrapa chłodnicy, wyraziste reflektory i proste linie. Wnętrze jest funkcjonalne i przestronne, oferując wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom.

Jako SUV, Jeep Patriot ma zdolności terenowe, które umożliwiają pokonywanie różnych rodzajów nawierzchni. Wersje z napędem na cztery koła (4×4) są dostępne, co zapewnia lepszą trakcję i stabilność na trudnym terenie. Dzięki podwyższonemu prześwitowi, Patriot jest w stanie radzić sobie z nierównościami terenu, a systemy kontroli trakcji i układ stabilizacji toru jazdy pomagają utrzymać pojazd na właściwej drodze.

Jeep Patriot oferuje różne opcje napędowe. Wersje bazowe są wyposażone w silniki benzynowe lub wysokoprężne, które zapewniają odpowiednią moc do codziennej jazdy. Wersje z napędem na cztery koła mają dodatkowe systemy kontroli trakcji, które poprawiają zdolności terenowe.

Zobacz także:  Jeep Compass MK49 (2009-2010) - schematy bezpieczników i przekaźników

Wnętrze Jeepa Patriot jest praktyczne i funkcjonalne. Oferuje przestronność zarówno dla pasażerów, jak i bagażu. Możliwość składania tylnych siedzeń zwiększa pojemność bagażnika, co jest przydatne podczas transportu większych przedmiotów. Wygodne siedzenia, intuicyjne układy kontrolne i liczne schowki sprawiają, że podróżowanie jest komfortowe i praktyczne.

Pod względem bezpieczeństwa, Jeep Patriot oferuje poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów, systemy kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy oraz hamulce ABS. W późniejszych latach produkcji, dostępne były również opcje takie jak systemy wspomagające parkowanie i monitorowanie martwego pola.

Podsumowując, Jeep Patriot to kompaktowy SUV marki Jeep, który łączy w sobie zdolności terenowe, praktyczność i codzienną użyteczność. Charakteryzuje się kanciastym designem, przestronnym wnętrzem i różnymi opcjami napędowymi. Jest to samochód, który sprawdza się zarówno w codziennej jeździe miejskiej, jak i podczas eksploracji trudniejszego terenu. Dzięki solidnej konstrukcji i cechom charakterystycznym dla marki Jeep, Patriot cieszy się popularnością wśród osób poszukujących kompaktowego, wszechstronnego SUV-a.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.
Zobacz także:  Jeep Cherokee KL (2018) - schematy bezpieczników i przekaźników
Lokalizacja skrzynki bezpieczników

Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.

To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.

Jeep Patriot (2007-2008) - schematy bezpieczników i przekaźników

Wgłębienie Bezpiecznik kasetowy Minibezpiecznik Opis
1 Pusty Pusty
2 15 Amp lt niebieski Zasilanie ECU AWD/4WD
3 10 A czerwony Zasilanie przełącznika hamulca CHMSL
4 10 A czerwony Zasilanie wyłącznika zapłonu
5 20 A żółty Przyczepa holownicza
6 10 A czerwony IOD Sw/Pwr Mir/Ocm Sterowanie Sdar/telefon bez użycia rąk
7 30 A zielony IOD Sensei
8 30 A zielony IOD Sense2
9 40 A zielony Fotele elektryczne
10 20 A żółty Blokady zasilania CCN
11 15 Amp lt niebieski Gniazdo zasilania
12 20 A żółty Ign Run/Acc Inverter
13 20 A żółty Pwr run/Acc Outlet RR
14 10 A czerwony IOD CCN/Oświetlenie wewnętrzne
15 40 A zielony Zasilanie bateryjne przekaźnika wentylatora RAD
16 15 Amp lt niebieski IGN Run/Acc Cigar Ltr/Szyberdach
17 10 A czerwony IOD Feed Mod-Wcm
18 40 A zielony Styk przekaźnika ASD PWR Feed
19 20 A żółty Zasilanie Wzmacniacza PWR 1 i Wzmacniacza 2
20 15 Amp lt niebieski Radio z kanałem IOD
21 10 A czerwony IOD Feed Intrus Mod/Syrena
22 10 A czerwony IGN RUN Czujnik ciepła/AC/kompasu
23 15 Amp lt niebieski POL ASD Zasilanie przekaźnika 3
24 15 Amp lt niebieski Zasilanie szyberdachu
25 10 A czerwony Podgrzewane lusterko
26 15 Amp lt niebieski POL ASD Zasilanie przekaźnika 2
27 10 A czerwony IGN RUN Tylko zasilanie ORC
28 10 A czerwony IGN RUN ORC/OCM Feed
29 Ogrzewanie (bez bezpiecznika)
30 20 A żółty Podgrzewane siedzenia
31 10 A czerwony Sterowanie przekaźnikiem spryskiwaczy reflektorów
32 30 Amp Różowy POL ASD Control Feed 1
33 10 A czerwony ABS MOD/J1962 Połączenie/PCM
34 30 Amp Różowy Zasilanie zaworu ABS
35 40 A zielony Zasilanie pompy ABS
36 30 Amp Różowy Sterowanie reflektorami / spryskiwaczami / inteligentnymi lusterkami
37 25 Amp Naturalny 110 Falownik

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *