W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2007, 2008. Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku i produkowany był do 2017 roku. Jest to model, który łączy w sobie cechy terenowego samochodu marki Jeep z praktycznością i codzienną użytecznością. Pod […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2007, 2008.
Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku i produkowany był do 2017 roku. Jest to model, który łączy w sobie cechy terenowego samochodu marki Jeep z praktycznością i codzienną użytecznością.
Pod względem wyglądu, Jeep Patriot charakteryzuje się charakterystycznym, kanciastym designem z podwyższonym prześwitem, który podkreśla jego zdolności terenowe. Posiada cechy typowe dla samochodów marki Jeep, takie jak sześciokątna atrapa chłodnicy, wyraziste reflektory i proste linie. Wnętrze jest funkcjonalne i przestronne, oferując wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom.
Jako SUV, Jeep Patriot ma zdolności terenowe, które umożliwiają pokonywanie różnych rodzajów nawierzchni. Wersje z napędem na cztery koła (4×4) są dostępne, co zapewnia lepszą trakcję i stabilność na trudnym terenie. Dzięki podwyższonemu prześwitowi, Patriot jest w stanie radzić sobie z nierównościami terenu, a systemy kontroli trakcji i układ stabilizacji toru jazdy pomagają utrzymać pojazd na właściwej drodze.
Jeep Patriot oferuje różne opcje napędowe. Wersje bazowe są wyposażone w silniki benzynowe lub wysokoprężne, które zapewniają odpowiednią moc do codziennej jazdy. Wersje z napędem na cztery koła mają dodatkowe systemy kontroli trakcji, które poprawiają zdolności terenowe.
Wnętrze Jeepa Patriot jest praktyczne i funkcjonalne. Oferuje przestronność zarówno dla pasażerów, jak i bagażu. Możliwość składania tylnych siedzeń zwiększa pojemność bagażnika, co jest przydatne podczas transportu większych przedmiotów. Wygodne siedzenia, intuicyjne układy kontrolne i liczne schowki sprawiają, że podróżowanie jest komfortowe i praktyczne.
Pod względem bezpieczeństwa, Jeep Patriot oferuje poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów, systemy kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy oraz hamulce ABS. W późniejszych latach produkcji, dostępne były również opcje takie jak systemy wspomagające parkowanie i monitorowanie martwego pola.
Podsumowując, Jeep Patriot to kompaktowy SUV marki Jeep, który łączy w sobie zdolności terenowe, praktyczność i codzienną użyteczność. Charakteryzuje się kanciastym designem, przestronnym wnętrzem i różnymi opcjami napędowymi. Jest to samochód, który sprawdza się zarówno w codziennej jeździe miejskiej, jak i podczas eksploracji trudniejszego terenu. Dzięki solidnej konstrukcji i cechom charakterystycznym dla marki Jeep, Patriot cieszy się popularnością wśród osób poszukujących kompaktowego, wszechstronnego SUV-a.
Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | Pusty | Pusty | |
2 | 15 Amp lt niebieski | Zasilanie ECU AWD/4WD | |
3 | 10 A czerwony | Zasilanie przełącznika hamulca CHMSL | |
4 | 10 A czerwony | Zasilanie wyłącznika zapłonu | |
5 | 20 A żółty | Przyczepa holownicza | |
6 | 10 A czerwony | IOD Sw/Pwr Mir/Ocm Sterowanie Sdar/telefon bez użycia rąk | |
7 | 30 A zielony | IOD Sensei | |
8 | 30 A zielony | IOD Sense2 | |
9 | 40 A zielony | Fotele elektryczne | |
10 | 20 A żółty | Blokady zasilania CCN | |
11 | 15 Amp lt niebieski | Gniazdo zasilania | |
12 | 20 A żółty | Ign Run/Acc Inverter | |
13 | 20 A żółty | Pwr run/Acc Outlet RR | |
14 | 10 A czerwony | IOD CCN/Oświetlenie wewnętrzne | |
15 | 40 A zielony | Zasilanie bateryjne przekaźnika wentylatora RAD | |
16 | 15 Amp lt niebieski | IGN Run/Acc Cigar Ltr/Szyberdach | |
17 | 10 A czerwony | IOD Feed Mod-Wcm | |
18 | 40 A zielony | Styk przekaźnika ASD PWR Feed | |
19 | 20 A żółty | Zasilanie Wzmacniacza PWR 1 i Wzmacniacza 2 | |
20 | 15 Amp lt niebieski | Radio z kanałem IOD | |
21 | 10 A czerwony | IOD Feed Intrus Mod/Syrena | |
22 | 10 A czerwony | IGN RUN Czujnik ciepła/AC/kompasu | |
23 | 15 Amp lt niebieski | POL ASD Zasilanie przekaźnika 3 | |
24 | 15 Amp lt niebieski | Zasilanie szyberdachu | |
25 | 10 A czerwony | Podgrzewane lusterko | |
26 | 15 Amp lt niebieski | POL ASD Zasilanie przekaźnika 2 | |
27 | 10 A czerwony | IGN RUN Tylko zasilanie ORC | |
28 | 10 A czerwony | IGN RUN ORC/OCM Feed | |
29 | Ogrzewanie (bez bezpiecznika) | ||
30 | 20 A żółty | Podgrzewane siedzenia | |
31 | 10 A czerwony | Sterowanie przekaźnikiem spryskiwaczy reflektorów | |
32 | 30 Amp Różowy | POL ASD Control Feed 1 | |
33 | 10 A czerwony | ABS MOD/J1962 Połączenie/PCM | |
34 | 30 Amp Różowy | Zasilanie zaworu ABS | |
35 | 40 A zielony | Zasilanie pompy ABS | |
36 | 30 Amp Różowy | Sterowanie reflektorami / spryskiwaczami / inteligentnymi lusterkami | |
37 | 25 Amp Naturalny | 110 Falownik |