W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Cherokee KK z lat: 2011, 2012, 2013. Jeep Cherokee KK, produkowany w latach 2008-2013, był kolejną generacją popularnego SUV-a marki Jeep. Oferował nowoczesny wygląd, różnorodne opcje napędu i wszechstronność w różnych warunkach terenowych. Pod względem wyglądu, Jeep Cherokee KK przyjął bardziej zaokrąglone […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Cherokee KK z lat: 2011, 2012, 2013.
Jeep Cherokee KK, produkowany w latach 2008-2013, był kolejną generacją popularnego SUV-a marki Jeep. Oferował nowoczesny wygląd, różnorodne opcje napędu i wszechstronność w różnych warunkach terenowych.
Pod względem wyglądu, Jeep Cherokee KK przyjął bardziej zaokrąglone kształty niż poprzednicy, co nadawało mu bardziej nowoczesny i przystępny wygląd. Charakterystyczne sześciokątne reflektory i charakterystyczna kratka wlotu powietrza zachowały się, co podkreślało przynależność do rodziny Jeep.
Cherokee KK oferował różne opcje napędu, w tym napęd na przednie koła oraz napęd na cztery koła. Wersje z napędem na cztery koła były wyposażone w system Selec-Trac II, który umożliwiał wybór trybu napędu w zależności od warunków terenowych. Dzięki temu, Jeep Cherokee KK był gotowy do podjęcia wyzwań zarówno na drogach miejskich, jak i w trudniejszym terenie.
Jeep Cherokee KK oferował różne silniki, w tym benzynowe i wysokoprężne jednostki. Do dyspozycji klientów był benzynowy silnik V6 o pojemności 3,7 litra oraz wysokoprężne silniki R4 o pojemności 2,8 lub 2,5 litra. Oferowały one odpowiednią moc i moment obrotowy, aby sprostać różnym sytuacjom na drodze.
Wnętrze Jeepa Cherokee KK było przestronne i praktyczne. Oferowało miejsce dla pięciu pasażerów oraz wygodne siedzenia. Przestronność kabiny i elastyczne opcje przestrzeni bagażowej, w tym składane tylne siedzenia, umożliwiały dostosowanie wnętrza do indywidualnych potrzeb i zapewniały wiele miejsca na bagaże i sprzęt.
Jeep Cherokee KK był również wyposażony w różne funkcje i systemy bezpieczeństwa. W zależności od wersji, oferował systemy ABS, kontrolę trakcji, system stabilizacji toru jazdy, system monitorowania ciśnienia w oponach oraz poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
Jeep Cherokee KK był ceniony za swoje zdolności terenowe, choć może nie dorównywał niektórym wcześniejszym modelom marki Jeep. Napęd na cztery koła, solidna konstrukcja i odpowiedni prześwit umożliwiały radzenie sobie w różnych warunkach terenowych, takich jak błoto, śnieg czy nierówności terenu.
Podsumowując, Jeep Cherokee KK był kolejną udaną generacją popularnego modelu marki Jeep. Oferował nowoczesny wygląd, różnorodne opcje napędu i wszechstronność zarówno na drogach miejskich, jak i w terenie. Zdolności off-roadowe, praktyczne wnętrze i różnorodność opcji sprawiały, że był atrakcyjnym wyborem dla miłośników marki Jeep i osób poszukujących uniwersalnego SUV-a.
Całkowicie zintegrowany moduł zasilania (TIPM) znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe, mini bezpieczniki i przekaźniki. Etykieta identyfikująca każdy element jest wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.

| Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
|---|---|---|---|
| J1 | — | — | — |
| J2 | 30 Amp Różowy | — | Moduł skrzynki rozdzielczej — jeśli jest na wyposażeniu |
| J3 | — | — | — |
| J4 | 25 Amp Naturalny | — | Węzeł drzwi kierowcy |
| J5 | 25 Amp Naturalny | — | Węzeł drzwi pasażera |
| J6 | 40 A zielony | Pompa układu zapobiegającego blokowaniu się hamulców/układ kontroli stabilności — jeśli jest na wyposażeniu | |
| J7 | 30 Amp Różowy | Zawór zapobiegający blokowaniu się hamulców/układ kontroli stabilności — jeśli jest na wyposażeniu | |
| J8 | 40 A zielony | — | Fotele elektryczne — jeśli są na wyposażeniu |
| J9 | — | — | — |
| J10 | — | — | — |
| J11 | 30 Amp Różowy | — | Blokada/odblokowanie strzechy — jeśli jest na wyposażeniu |
| J13 | 60 A żółty | — | Wyłączenie zapłonu |
| J14 | 40 A zielony | — | Tylny odszraniacz — jeśli jest na wyposażeniu |
| J15 | 40 A zielony | — | Dmuchawa przednia |
| J17 | 40 A zielony | — | Elektromagnes rozrusznika |
| J18 | 20 A niebieski | — | Moduł sterujący układu napędowego |
| J19 | 60 A żółty | — | Wentylator chłodnicy |
| J20 | 30 Amp Różowy | — | Przednia wycieraczka |
| J21 | 20 A niebieski | — | Podkładka przednia/podkładka tylna — zależnie od wyposażenia |
| J22 | 25 Amp Naturalny | — | Moduł szyberdachu — jeśli jest na wyposażeniu |
| M1 | – | 15 A niebieski | Zasilanie przełącznika świateł stopu — tylne środkowe światło hamowania |
| M2 | — | 20 A żółty | Oświetlenie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu |
| M3 | — | 20 A żółty | Blokady osi przedniej/tylnej — jeśli są na wyposażeniu |
| M4 | — | 10 A czerwony | Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu |
| M5 | — | 25 Amp Naturalny | Przetwornica mocy — jeśli jest na wyposażeniu |
| M6 | — | 20 A żółty | Czujnik deszczu — jeśli jest na wyposażeniu |
| M7 | — | 20 A żółty | Zapalniczka |
| M8 | — | 20 A żółty | Podgrzewane fotele przednie — jeśli są na wyposażeniu |
| M9 | — | — | — |
| M10 | 15 A niebieski | Wyłączenie zapłonu — system rozrywki samochodowej, satelitarny odbiornik cyfrowy, DVD, moduł głośnomówiący, radio, antena, uniwersalny mechanizm otwierania drzwi garażowych — jeśli jest na wyposażeniu/podświetlenie | |
| M11 | — | 10 A czerwony | System kontroli klimatu — jeśli jest na wyposażeniu |
| M12 | — | 30 A zielony | Radio/wzmacniacz — jeśli jest na wyposażeniu |
| M13 | 20 A żółty | Zestaw wskaźników/ bezprzewodowy moduł sterowania/ wielofunkcyjny przełącznik sterowania, syrena — zależnie od wyposażenia | |
| M14 | — | 20 A żółty | Holowanie przyczepy (tylko eksport) — jeśli jest na wyposażeniu |
| M15 | 20 A żółty | Zestaw wskaźników/lusterko wsteczne/monitor ciśnienia w oponach/moduł skrzynki rozdzielczej — zależnie od wyposażenia/świece żarowe — zależnie od wyposażenia | |
| M16 | — | 10 A czerwony | Moduł poduszki powietrznej |
| M17 | 15 A niebieski | Oświetlenie zewnętrzne — lewy przedni park i znacznik boczny, lewy ogon i bieg, światła rejestracyjne | |
| M18 | 15 A niebieski | Oświetlenie zewnętrzne — prawy przedni park i znacznik boczny, prawe tylne światła i światła do jazdy | |
| M19 | — | 25 Amp Naturalny | Automatyczne wyłączanie nr 1 i nr 2 |
| M20 | 15 A niebieski | Oświetlenie wnętrza/przełączniki na kierownicy — zależnie od wyposażenia/zespół przełączników/moduł kolumny kierownicy — zależnie od wyposażenia | |
| M21 | — | 20 A żółty | Automatyczne wyłączanie #3 |
| M22 | — | 10 A czerwony | Prawy klakson (wysoki/niski) |
| M23 | — | 10 A czerwony | Lewy klakson (wysoki/niski) |
| M24 | — | 25 Amp Naturalny | Tylna wycieraczka — jeśli jest na wyposażeniu |
| M25 | — | 20 A żółty | Pompa paliwa, pompa podnoszenia oleju napędowego — jeśli jest na wyposażeniu |
| M26 | — | 10 A czerwony | Przełącznik zasilania lusterka/przełącznik szyby kierowcy |
| M27 | 10 A czerwony | Wyłącznik zapłonu/Bezprzewodowy moduł sterujący/Blokada kolumny kierownicy | |
| M28 | — | 10 A czerwony | Moduł sterujący układu napędowego |
| M29 | — | 10 A czerwony | Moduł klasyfikacji pasażerów |
| M30 | 15 A niebieski | Moduł wycieraczki tylnej — zależnie od wyposażenia/ lusterko składane elektrycznie — zależnie od wyposażenia / łącze diagnostyczne | |
| M31 | — | 20 A żółty | Światła zapasowe |
| M32 | — | 10 A czerwony | Moduł poduszki powietrznej |
| M33 | — | 10 A czerwony | Moduł sterujący układu napędowego |
| M34 | 10 A czerwony | Moduł wspomagania parkowania — zależnie od wyposażenia/Moduł systemu kontroli klimatu — zależnie od wyposażenia/Moduł kompasu — zależnie od wyposażenia/Nagrzewnica kabiny — zależnie od wyposażenia/ Wentylator promieniowy oleju napędowego — zależnie od wyposażenia | |
| M35 | — | 10 A czerwony | Podgrzewane lusterka — jeśli są na wyposażeniu |
| M36 | — | — | — |
| M37 | 10 A czerwony | Układ przeciwblokujący/moduł układu kontroli stabilności/przełącznik światła stop/przekaźnik pompy paliwa | |
| M38 | — | 25 Amp Naturalny | Silniki blokowania/odblokowywania drzwi i klapy tylnej |
| CB1 | Wyłącznik obwodu 25 A | Fotel elektryczny | |
| Przekaźnik | |||
| K1 | Zapłon (praca/akcesoria) | ||
| K2 | Zapłon (uruchom) | ||
| K3 | Rozrusznik | ||
| K4 | Zapłon (Run-Start) | ||
| K5 | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) | ||
| K6 | Odmgławiacz tylnej szyby | ||
| K7 | – | ||
| K8 | – | ||
| K9 | – | ||
| K10 | Automatyczne wyłączanie | ||
| K11 | Sterowanie wentylatorem chłodnicy |
Brak komentarzy.