W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic V z lat: 1992, 1993, 1994, 1995. Honda Civic V to piąta generacja kompaktowego samochodu Honda Civic, produkowana w latach 1991-1995. Ten model przyniósł kilka istotnych zmian w porównaniu do poprzednich wersji, zarówno pod względem designu, jak i technologii. Honda Civic […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic V z lat: 1992, 1993, 1994, 1995.
Honda Civic V to piąta generacja kompaktowego samochodu Honda Civic, produkowana w latach 1991-1995. Ten model przyniósł kilka istotnych zmian w porównaniu do poprzednich wersji, zarówno pod względem designu, jak i technologii.
Honda Civic V wyróżnia się dynamicznym i zaokrąglonym kształtem, który nadał mu nowoczesny wygląd. Charakteryzuje się smukłą sylwetką, opływowymi liniami i zaokrąglonymi reflektorami. Model ten był dostępny w wersji hatchback oraz coupe.
Wnętrze samochodu zostało odświeżone, oferując większą przestrzeń i wygodę zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Zastosowano wysokiej jakości materiały i ergonomiczne rozwiązania, aby zapewnić komfort podczas jazdy.
Honda Civic V oferowała różne silniki benzynowe o różnych pojemnościach i mocach, w zależności od rynku i wersji. Modele sportowe, takie jak Honda Civic Si, były wyposażone w bardziej wydajne jednostki napędowe, oferujące lepsze osiągi.
Wprowadzono również kilka nowych technologii i funkcji, takich jak klimatyzacja, elektryczne szyby, centralny zamek oraz system audio. Dodatkowo, wersje sportowe Honda Civic Si oferowały sportowe zawieszenie, sportowe fotele i inne elementy, które podkreślały charakter samochodu.
Honda Civic V zyskała popularność ze względu na swoje osiągi, niezawodność i wygodę jazdy. Był to samochód, który świetnie sprawdzał się zarówno w codziennej jeździe miejskiej, jak i podczas dłuższych tras. Oferował połączenie ekonomicznej jazdy, sportowego charakteru i solidnej konstrukcji.
Podsumowując, Honda Civic V to piąta generacja kompaktowego samochodu Honda Civic, która przyniosła zmiany wizualne, technologiczne i wyposażeniowe. Charakteryzował się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i różnymi opcjami silnikowymi. Był to popularny model, który oferował niezawodność, komfort jazdy i dynamiczne osiągi.
Przedział pasażerski

Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim

| Numer | Ampery [A] | Opis | 
| 1 | 30 | Silnik szyberdachu | 
| 2 | — | — | 
| 3 | 7,5 | Zintegrowana jednostka sterująca, oświetlenie kopuły, oświetlenie bagażnika/ładunku, złącze łącza danych (DLC), złącze opcjonalne „A” | 
| 4 | 20 | Silnik prawego tylnego okna | 
| 5 | 20 | Silnik prawego przedniego okna elektrycznego, jednostka sterująca okna elektrycznego (del Sol) | 
| 20 | Silnik lewej przedniej szyby elektrycznej | |
| 6 | 20 | Jednostka sterująca zamkiem elektrycznym | 
| 7 | 20 | Silnik lewego tylnego okna elektrycznego, jednostka sterująca okna elektrycznego (del Sol) | 
| 8 | 20 | Przełącznik/silnik lewego przedniego podnośnika szyby, jednostka sterująca szyby (del Sol) | 
| 20 | Silnik prawego przedniego okna elektrycznego | |
| 9 | 10 | Prawy reflektor świateł drogowych, rezystor świateł do jazdy dziennej | 
| 10 | 10 | Lewy reflektor świateł drogowych, lampka kontrolna świateł drogowych, rezystor świateł do jazdy dziennej | 
| 11 | 10 | del Sol: Pomocniczy przekaźnik światła | 
| 12 | 15 | z wyjątkiem del Sol: PGM-FI, alternator, tempomat, zespół manometrów, jednostka wykrywania obciążenia elektrycznego (ELD), czujnik prędkości pojazdu (VSS) | 
| 13 | 7,5 | Lusterka elektryczne, układ przeciwblokujący, dostarczanie powietrza, przekaźnik silnika dmuchawy, przekaźnik odmgławiacza tylnej szyby, przekaźnik wentylatora chłodnicy, przekaźnik wentylatora skraplacza | 
| 14 | 20 | Przekaźniki otwierania/zamykania szyberdachu, silnik spryskiwacza szyby przedniej, silnik spryskiwacza tylnej szyby, zintegrowana jednostka sterująca, silnik wycieraczki szyby przedniej, silnik wycieraczki tylnej szyby, przekaźnik szyby elektrycznej | 
| 15 | 10 | Zegar, zespół miernika, wyłącznik awaryjny, światła cofania, system blokowania, zintegrowana jednostka sterująca, wskaźnik niezatrzaśnięcia na dachu (del Sol), elektromagnes blokady zmiany biegów, przełącznik zmiany biegów A/T, wyłącznik główny (del Sol) | 
| 16 | 7,5 | Jednostka sterująca światłami do jazdy dziennej, złącze opcji „C” | 
| 17 | 10 | Jednostka sterująca światłami do jazdy dziennej, złącze opcji „B” | 
| 18 | 7,5 | PGM-FI, zintegrowana jednostka sterująca, moduł sterujący silnika (ECM) | 
| 19 | 10 | Światła deski rozdzielczej, sygnał ściemniania, światła postojowe, światła tylne, światła tablicy rejestracyjnej, światła konsoli, złącze opcji „D” | 
| 20 | — | — | 
| 21 | 10 | Prawy reflektor świateł mijania, włącznik świateł pomocniczych (del Sol) | 
| 22 | 10 | Lewy reflektor świateł mijania | 
| 23 | 15 | Stereofoniczne radio/odtwarzacz kasetowy lub CD, zapalniczka, złącze opcjonalne „E” | 
| 24 | 15 | PGM-FI, alternator, tempomat, zespół wskaźnika, jednostka sterująca SRS, czujnik prędkości pojazdu (VSS) | 
| 25 | 10 | |
| Przekaźnik | ||
| R1 | Zasilanie okna | |
| R2 | z wyjątkiem del Sol ’94-’95: niebezpieczeństwo skrętu | |

Komora silnika

Skrzynka bezpieczników w komorze silnika

| Numer | Ampery [A] | Opis | 
| 31 | 15 | Elektroniczna jednostka sterująca PGM-FI, przekaźnik główny PGM-FI | 
| 32 | 7,5 | Elektroniczna jednostka sterująca PGM-FI / moduł sterowania silnikiem (ECM), zegar, radio stereo/odtwarzacz kasetowy | 
| 33 | 15 | Przekaźnik wentylatora chłodnicy | 
| 34 | 30 | Odmgławiacz tylnej szyby | 
| 15 | Odmgławiacz tylnej szyby | |
| 35 | 20 | Silnik wentylatora skraplacza, sprzęgło sprężarki klimatyzacji | 
| 36 | 50 | Rozdział zasilania do bezpiecznika nr 1, 3 i 6, okna zasilania, złącze opcjonalne „A” | 
| 37 | 30 | Silnik dmuchawy | 
| 38 | — | — | 
| 39 | 50 | Przełącznik zapłonu (nietoperz) | 
| 40 | 40 | Przełącznik świateł zespolonych, bezpiecznik nr 17, światła do jazdy dziennej | 
| 41 | 80 | Dystrybucja zasilania (główny bezpiecznik) | 
| 42 | 20 | Klaksony, światła hamowania, elektromagnes blokady kluczyka, tempomat, moduł sterujący silnika (ECM) | 
| 15 | Klaksony, światła hamowania, elektromagnes blokady kluczyka | |
| 43 | 10 | Włącz światła sygnalizacyjne, kierunkowskaz/przekaźnik zagrożenia, przełącznik ostrzegania o zagrożeniach | 
| 44 | — | — | 
| 45 | — | — | 
| 46 | — | — | 
| Przekaźnik | ||
| R1 | Odmgławiacz tylnej szyby | |
| R2 | Silnik dmuchawy | |
| R3 | Wentylator chłodnicy | |
Skrzynka bezpieczników komory silnika (’94-’95)

| Numer | Ampery [A] | Opis | 
| 31 | 15 | Przekaźnik główny PGM-FI | 
| 32 | 7,5 | Moduł sterowania silnikiem (ECM), zegar, radio stereo/odtwarzacz kasetowy | 
| 33 | 15 | Przekaźnik wentylatora chłodnicy | 
| 34 | 30 | Odmgławiacz tylnej szyby | 
| 15 | del Sol: Odmgławiacz tylnej szyby | |
| 35 | 20 | Silnik wentylatora skraplacza, sprzęgło sprężarki klimatyzacji | 
| 36 | 50 | Rozdział zasilania do bezpieczników nr 1, 3 i 6, Power Windows, opcjonalne złącze „A” | 
| 37 | 30 | Silnik dmuchawy | 
| 38 | — | — | 
| 39 | 50 | Przełącznik zapłonu | 
| 40 | 40 | Kombinowany włącznik światła, bezpiecznik nr 17 | 
| 41 | 80 | Dystrybucja zasilania (główny bezpiecznik) | 
| 42 | 20 | Klaksony, światła hamowania, elektromagnes blokady kluczyka | 
| 15 | del Sol: Klaksony, światła hamowania, elektromagnes blokady kluczyka | |
| 43 | 10 | Włącz światła sygnalizacyjne, kierunkowskaz/przekaźnik świateł awaryjnych | 
| 44 | — | — | 
| 45 | — | — | 
| 46 | — | — | 
| Przekaźnik | ||
| R1 | Wentylator chłodnicy | |
| R2 | Silnik dmuchawy | |
| R3 | Odmgławiacz tylnej szyby | |
Skrzynka przekaźników komory silnika (z ABS)

| Numer | Ampery [A] | Opis | 
| 51 | 50 | Silnik pompy ABS | 
| 52 | — | — | 
| 53 | — | — | 
| 54 | 15 | Jednostka sterująca ABS (+B2) | 
| 55 | 20 | Jednostka sterująca ABS (+B1) | 
| 56 | — | — | 
| 57 | 7,5 | Jednostka sterująca ABS | 
| 58 | — | — | 
| Przekaźnik | ||
| R1 | Silnik pompy ABS | |
| R2 | Tylny ABS odporny na awarię | |
| R3 | Przód ABS odporny na awarię | |
Brak komentarzy.