W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang Mach-E z lat: 2022. Ford Mustang Mach-E to elektryczny samochód sportowy, który jest innowacyjnym rozszerzeniem legendarnego Mustanga. Oryginalnie kojarzony z potężnymi silnikami spalinowymi, Mustang Mach-E wprowadza markę w nową erę elektromobilności. Mustang Mach-E został zaprojektowany jako samochód SUV o sportowym charakterze. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang Mach-E z lat: 2022.
Ford Mustang Mach-E to elektryczny samochód sportowy, który jest innowacyjnym rozszerzeniem legendarnego Mustanga. Oryginalnie kojarzony z potężnymi silnikami spalinowymi, Mustang Mach-E wprowadza markę w nową erę elektromobilności.
Mustang Mach-E został zaprojektowany jako samochód SUV o sportowym charakterze. Zachowuje niektóre charakterystyczne elementy stylizacji Mustanga, takie jak muskularne nadkola, charakterystyczna atrapa chłodnicy w kształcie litery „U” i dynamiczne linie nadwozia. Jednocześnie, wdraża nowoczesne detale i proporcje typowe dla samochodów elektrycznych, takie jak krótkie zwisy, długa kabina pasażerska i krótki tył.
Mustang Mach-E oferuje różne opcje napędu, w tym wersje z jednym lub dwoma silnikami elektrycznymi oraz opcje napędu na przednie lub wszystkie koła. Moc silników elektrycznych waha się w zależności od wariantu, zaczynając od około 266 KM, a sięgając nawet do ponad 480 KM w wersji GT. Dzięki momentowi obrotowemu dostępnemu od razu, Mustang Mach-E zapewnia dynamiczne przyspieszenie i płynną jazdę.
Jednym z kluczowych elementów Mustanga Mach-E jest jego pojemna bateria, która zapewnia zasięg w granicach od około 370 do 500 kilometrów, w zależności od wariantu i konfiguracji. Dzięki temu, Mustang Mach-E oferuje praktyczność i długie dystanse, co jest istotne dla kierowców samochodów elektrycznych.
Wnętrze Mustanga Mach-E jest nowoczesne i przestronne. Wyposażone w zaawansowane technologie, takie jak duży ekran dotykowy, systemy multimedialne zintegrowane z inteligentnymi funkcjami, a także systemy bezpieczeństwa i asysty kierowcy. Kabina jest ergonomicznie zaprojektowana, oferując komfortowe fotele i wykończenia najwyższej jakości.
Mustang Mach-E jest również zaawansowanym samochodem pod względem technologii i funkcji. Posiada zaawansowane systemy wspomagania kierowcy, takie jak adaptacyjny tempomat, system ostrzegania o kolizji, system utrzymania pasa ruchu i wiele innych. Samochód oferuje również funkcje zdalnego sterowania i aktualizacje oprogramowania, które umożliwiają stałe doskonalenie i ulepszanie doświadczenia użytkownika.
Mustang Mach-E jest ważnym krokiem dla Forda w kierunku elektryfikacji i zrównoważonej mobilności. Połączenie legendarnego dziedzictwa Mustanga z zaawansowaną technologią elektryczną zapewnia nowe perspektywy dla miłośników samochodów sportowych, którzy pragną przejść na czystsze i bardziej ekologiczne rozwiązania.
W rezultacie, Ford Mustang Mach-E przekształca klasycznego Mustanga w nowoczesnego elektrycznego SUV-a o sportowym charakterze, łącząc moc i wydajność z ekologiczną jazdą. Jest to kolejny dowód na to, że Mustang pozostaje na czele innowacji i dostosowuje się do zmieniających się trendów i potrzeb motoryzacyjnych.
Skrzynka bezpieczników akumulatora
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 20 A | Przedni bagażnik. |
2 | 20 A | Przedni bagażnik. |
Skrzynka bezpieczników modułu sterującego układami nadwozia
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 5 A | Moduł sterujący uzupełniającym systemem bezpieczeństwa. |
2 | 5 A | Nieużywany. |
3 | 10 A | Nieużywany. |
4 | 10 A | Wyświetlacz wielofunkcyjny. |
5 | 20 A | Nieużywany. |
6 | 10 A | Nieużywany. |
7 | 30 A | Moduł drzwi pasażera. |
8 | 5 A | Nieużywany. |
9 | 5 A | Zewnętrzne lusterko z funkcją automatycznego przyciemniania. Lampka kontrolna odłączenia poduszki powietrznej pasażera. |
10 | 10 A | Nieużywany. |
11 | 5 A | Elektryczne otwieranie/zamykanie drzwi tyłu nadwozia. Moduł sterujący funkcji otwierania/zamykania drzwi tyłu nadwozia bez użycia rąk. |
12 | 5 A | Alarm przeciwkradzieżowy. Przełącznik klawiatury otwierania pojazdu bez kluczyka. Przełącznik uruchamiający drzwi przednich po stronie kierowcy. Przełącznik uruchamiający drzwi tylnych po stronie kierowcy. |
13 | 15 A | Nieużywany. |
14 | 30 A | Moduł drzwi kierowcy. |
15 | 15 A | Nieużywany. |
16 | 15 A | Aktywne zawieszenie (GT). |
17 | 15 A | SYNC. |
18 | 7,5 A | Moduł bezprzewodowego ładowania akcesoriów. Monitorowanie stanu kierowcy. Przełącznik uruchamiający drzwi przednich po stronie pasażera. Przełącznik uruchamiający drzwi tylnych po stronie pasażera. |
19 | 7,5 A | Zespół przełączników reflektorów. Moduł Bluetooth Low Energy. Moduł jednostki sterującej układu telematycznego. Układ rozruchowy z przyciskiem. |
20 | 10 A | Syrena systemu alarmowego. |
21 | 7,5 A | Moduł-bramka. Układ ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji. Moduł zmiany biegów. |
22 | 7,5 A | Zestaw wskaźników. Moduł sterujący kolumną kierowniczą. |
23 | 20 A | Zespół audio. |
24 | 20 A | Syrena alarmu zasilana przez baterię. |
25 | 30 A Wyłącznik instalacyjny | Nieużywany. |
Skrzynka bezpieczników pod pokrywą komory silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | — | Nieużywany. |
2 | 40 A | Odszraniacz przedniej szyby z lewej strony. |
3 | — | Nieużywany. |
4 | 40 A | Odszraniacz przedniej szyby z prawej strony. Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby. |
5 | — | Nieużywany. |
6 | — | Nieużywany. |
7 | — | Nieużywany. |
8 | — | Nieużywany. |
9 | — | Nieużywany. |
10 | — | Nieużywany. |
11 | 15 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
12 | — | Nieużywany. |
13 | 15 A | Elektryczna sprężarka układu klimatyzacji. Aktywna przesłona kraty wlotu powietrza. Pompa płynu chłodzącego nagrzewnicy modułu sterowania zespołem napędowym. Zawór odcinający nagrzewnicy modułu sterowania zespołem napędowym. |
14 | 15 A | Pompa oleju przekładniowego drugiego zespołu napędu (GT). |
15 | — | Nieużywany. |
16 | 10 A | Moduł sterujący ładowaniem akumulatora. |
17 | 20 A | Blokada kolumny kierowniczej. |
18 | 10 A | Moduł sterowania zespołem napędowym. |
19 | 10 A | Moduł sterujący układem hamulcowym. |
20 | 5 A | Wskaźnik stanu portu ładowania. |
21 | 5 A | Cewka przekaźnika siłownika pokrywy przedniego bagażnika. |
22 | 20 A | Wzmacniacz. |
23 | 20 A | Elektroniczne drzwi tylne po stronie kierowcy. |
24 | — | Nieużywany. |
25 | 25 A | Udoskonalone reflektory po lewej stronie. |
26 | 25 A | Udoskonalone reflektory po prawej stronie. |
27 | 5 A | Zasilanie rezerwowe modułu PCM. |
28 | 5 A | Cewka przekaźnika siłownika pokrywy przedniego bagażnika. |
29 | 5 A | Przetwornik DC/DC. |
30 | — | Nieużywany. |
31 | 5 A | Elektroniczny układ wspomagania kierownicy. |
32 | 30 A | Moduł sterujący układami nadwozia. |
33 | 20 A | Zaawansowany system wspomagania kierowcy. |
34 | 10 A | Moduł sterujący reflektorami. Reflektor po lewej stronie. Reflektor po prawej stronie. |
35 | 15 A | Ogrzewana kierownica. |
36 | 10 A | Modułu sterowania pierwszym hybrydowym zespołem napędowym. Dodatkowa skrzynka rozdzielcza zasilania. Modułu sterowania drugim hybrydowym zespołem napędowym. |
37 | 20 A | Sygnał dźwiękowy. |
38 | 40 A | Silnik dmuchawy. |
39 | — | Nieużywany. |
40 | — | Nieużywany. |
41 | 20 A | Wzmacniacz. |
42 | 30 A | Siedzenie kierowcy regulowane elektrycznie. |
43 | 40 A | Zawory układu zapobiegającego blokowaniu kół podczas hamowania. |
44 | 60 A | Dodatkowa skrzynka rozdzielcza zasilania. |
45 | 30 A | Siedzenie pasażera regulowane elektrycznie. |
46 | — | Nieużywany. |
47 | — | Nieużywany. |
48 | — | Nieużywany. |
49 | 60 A | Pompa układu zapobiegającego blokowaniu kół podczas hamowania. |
50 | 60 A | Wentylator |
51 | — | Nieużywany. |
52 | 5 A | Port USB. |
53 | — | Nieużywany. |
54 | — | Nieużywany. |
55 | 30 A | Siedzenia ogrzewane. |
56 | 20 A | Moduł pokrywy przedniego bagażnika. |
57 | 10 A | Złącze diagnostyczne. |
58 | — | Nieużywany. |
59 | 40 A | Moduł sterujący układami nadwozia. |
60 | — | Nieużywany. |
61 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania. |
62 | — | Nieużywany. |
63 | — | Nieużywany. |
64 | 30 A | Elektryczne otwieranie/zamykanie drzwi tyłu nadwozia. |
65 | 30 A | Moduł układu kontroli dynamiki pojazdu. |
66 | — | Nieużywany. |
67 | — | Nieużywany. |
68 | 5 A | Elektroniczny moduł sterujący akumulatorem. |
69 | 20 A | Elektroniczne drzwi tylne po stronie pasażera. |
70 | — | Nieużywany. |
71 | 20 A | Dodatkowe gniazdo zasilania. |
72 | 20 A | Wycieraczka szyby tylnej. |
73 | — | Nieużywany. |
74 | 30 A | Silniczek wycieraczki przedniej szyby. |
75 | — | Nieużywany. |
76 | 30 A | Ogrzewana szyba tylna. |
77 | — | Nieużywany. |
78 | 20 A | Elektroniczne drzwi przednie po stronie kierowcy. |
79 | 20 A | Elektroniczne drzwi przednie po stronie pasażera. |
80 | — | Nieużywany. |
81 | 10 A | Pompa spryskiwacza tylnej szyby. |
82 | — | Nieużywany. |
83 | — | Nieużywany. |
84 | 40 A | Moduł oświetlenia przyczepy. |
85 | 5 A | Czujnik deszczu. |
86 | — | Nieużywany. |
87 | — | Nieużywany. |
88 | — | Nieużywany. |