W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata Scudo z lat: 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016. Fiat Scudo to samochód dostawczy, który został wprowadzony na rynek w 2006 roku i był produkowany do 2016 roku. Model ten był częścią oferty Fiat Professional i cieszył […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata Scudo z lat: 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016.
Fiat Scudo to samochód dostawczy, który został wprowadzony na rynek w 2006 roku i był produkowany do 2016 roku. Model ten był częścią oferty Fiat Professional i cieszył się popularnością wśród przedsiębiorców, firm transportowych oraz osób poszukujących praktycznego i funkcjonalnego samochodu.
Fiat Scudo (2006-2016) oferował przestronne wnętrze, które było zaprojektowane z myślą o wygodzie kierowcy i pasażerów. Kabina była dobrze zorganizowana, a ergonomicznie rozmieszczone elementy i intuicyjne rozwiązania ułatwiały obsługę pojazdu. W zależności od potrzeb, samochód był dostępny w różnych konfiguracjach, umożliwiających dostosowanie go do indywidualnych wymagań użytkownika.
Wersje silnikowe Fiata Scudo obejmowały zarówno jednostki benzynowe, jak i wysokoprężne, co dawało szeroki wybór pod względem osiągów i ekonomii paliwa. Samochód był wyposażony w systemy wspomagające jazdę, takie jak ABS, ESP czy system kontroli trakcji, które poprawiały bezpieczeństwo i stabilność na drodze.
Fiat Scudo (2006-2016) charakteryzował się praktycznym projektem, który umożliwiał efektywne wykorzystanie przestrzeni ładunkowej. Duże drzwi boczne i tylne ułatwiały załadunek i rozładunek, a opcjonalne wyposażenie, takie jak półki i uchwyty, umożliwiały optymalne zorganizowanie przewożonego towaru.
Pod względem eksploatacji, Fiat Scudo (2006-2016) cieszył się dobrą reputacją, będąc niezawodnym i trwałym samochodem dostawczym. Mocna konstrukcja i solidne podwozie zapewniały stabilną jazdę, nawet przy pełnym obciążeniu. Dodatkowo, niskie koszty eksploatacji i przystępna cena czyniły go atrakcyjnym wyborem dla wielu przedsiębiorców.
Podsumowując, Fiat Scudo (2006-2016) był praktycznym, funkcjonalnym i niezawodnym samochodem dostawczym, który spełniał oczekiwania przedsiębiorców i firm transportowych. Oferował przestronne wnętrze, różnorodne wersje silnikowe, dobre wyposażenie i konkurencyjne koszty eksploatacji. Fiat Scudo odegrał ważną rolę w segmencie samochodów dostawczych, zapewniając skuteczne narzędzie do codziennych zadań.
Skrzynka bezpieczników na desce rozdzielczej po stronie pasażera

| Opis | Numer | Ampery [A] |
| Wycieraczka tylnej szyby | F1 | 15 |
| Zapasowy | F2 | — |
| Jednostka sterująca poduszki powietrznej | F3 | 5 |
| Urządzenie do ustawiania reflektorów, gniazdo diagnostyczne, centralka ESP, wentylacja, pompa filtra cząstek stałych, czujnik skrętu | F4 | 10 |
| Elektrycznie sterowane lusterko wsteczne, elektrycznie sterowana szyba pasażera | F5 | 30 |
| Moc przedniej szyby | F6 | 30 |
| Lampy sufitowe, oświetlenie schowka na rękawiczki | F7 | 5 |
| Wyświetlacz wielofunkcyjny, syrena antykradzieżowa, nagłośnienie, zmieniarka CD, radiotelefon, centralka obsługi naczep, centralka ochrony pracowników centrali | F8 | 20 |
| Zapalniczka, wyjście z przedziału bagażowego | F9 | 10 |
| Tylna listwa wykończeniowa, urządzenie startowe, tablica rozdzielcza | F10 | 30 |
| Gniazdo diagnostyczne, jednostka sterująca systemu antykradzieżowego | F11 | 15 |
| Zestaw główny libre, centralka poduszek powietrznych | F12 | 15 |
| Zespół sterowania narzędziami silnika, zespół sterowania narzędziami przyczepy | F13 | 5 |
| Czujnik deszczu, tablica przyrządów automatycznego aklimatyzacji, wentylacja tylnej części przedziału pasażerskiego (osprzęt łączony) | F14 | 15 |
| Blokowanie/odblokowywanie drzwi | F15 | 30 |
| Zapasowy | F 16 | — |
| Odszranianie tylnej ogrzewanej szyby i lusterek bocznych | F17 | 40 |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika

| Opis | Numer | Ampery [A] |
| Sterownik silnika, urządzenie zasilania paliwem i powietrzem, zespół wentylatora | F1 | 20 |
| Klakson | F2 | 15 |
| Pompa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej | F3 | 10 |
| Pompa do mycia reflektorów | F4 | 20 |
| Urządzenie dostarczające paliwo | F5 | 15 |
| Styk pedału hamulca pomocniczego, wspomaganie kierownicy | F6 | 10 |
| ABS/ESP | F7 | 10 |
| Stacyjka | F8 | 20 |
| Styk głównego pedału hamulca | F9 | 10 |
| Urządzenie dostarczające paliwo i powietrze | F10 | 30 |
| Wentylacja z przodu | F11 | 40 |
| Wycieraczki | F12 | 30 |
| Jednostka sterująca narzędziami | F13 | 40 |
| Bezpłatny | F14 | 30 |
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim (na akumulatorze)

| Opis | Numer | Ampery [A] |
| System ogrzewania siedzeń | F1 | 30 |
| Gniazdo 12V – siedzenia w trzecim rzędzie (osprzęt kombinowany) | F2 | — |
| Jednostka sterująca usługami przyczepy i (jeśli przewidziano) Jednostka sterująca ochrony pracowników panelu | F3 | 40/50 |
| Zapasowy | F4 | — |
| Zamki do drzwi skrzydłowych | F36 | 15 |
| Zamki do drzwi skrzydłowych | F37 | 10 |
| Wycieraczka tylnej szyby na drzwiach skrzydłowych | F38 | 20 |
| Wentylacja tylnej części przedziału pasażerskiego (osprzęt łączony) | F39 | — |
| Składane lustra | F40 | 5 |
Dodatkowa skrzynka bezpieczników

| Opis | Numer | Ampery [A] |
| Zapasowy | F1 | 15 |
| Opcjonalny generator i przekaźnik stykowy | F2 | 15 |
| Moc przyczepy | F3 | 15 |
| Zasilanie stałe dla przekształtników | F4 | 15 |
| Światła awaryjne | F5 | 40 |
Brak komentarzy.