W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Citroëna C3 II z lat: 2010, 2011. Citroën C3 II (2010-2011) to wersja drugiej generacji kompaktowego samochodu osobowego produkowanego przez markę Citroën. Model ten kontynuował cechy charakterystyczne poprzednika, oferując nowoczesny design, przestronne wnętrze i różnorodne opcje wyposażenia. Pod względem stylistycznym, Citroën C3 II […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Citroëna C3 II z lat: 2010, 2011.
Citroën C3 II (2010-2011) to wersja drugiej generacji kompaktowego samochodu osobowego produkowanego przez markę Citroën. Model ten kontynuował cechy charakterystyczne poprzednika, oferując nowoczesny design, przestronne wnętrze i różnorodne opcje wyposażenia.
Pod względem stylistycznym, Citroën C3 II (2010-2011) posiadał charakterystyczne cechy marki, takie jak wysoko umieszczony znak firmowy, podwójne reflektory przednie i dynamiczne linie nadwozia. Model ten był dostępny w różnych wersjach kolorystycznych, co pozwalało klientom dostosować samochód do swojego gustu.
Wnętrze Citroëna C3 II (2010-2011) było zaprojektowane z myślą o komforcie i funkcjonalności. Samochód oferował przestronne miejsce dla kierowcy i pasażerów, wygodne fotele oraz ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące. Jakość materiałów i wykończenia wnętrza była zadowalająca, choć nieco mniej luksusowa niż w wyższych klasach modelu.
Pod maską Citroëna C3 II (2010-2011) znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnej mocy i osiągach. Dostępne były także wersje z manualną skrzynią biegów lub automatyczną skrzynią biegów, co dawało większą elastyczność wyboru dla klientów.
W zakresie wyposażenia, Citroën C3 II (2010-2011) oferował różne opcje, takie jak systemy audio, klimatyzację, systemy bezpieczeństwa, elektryczne szyby i lusterka, a także wiele innych funkcji ułatwiających podróżowanie. Oczywiście, dostępność konkretnych funkcji zależała od wybranej wersji i pakietu wyposażenia.
Citroën C3 II (2010-2011) był popularnym wyborem w segmencie kompaktowych samochodów, ze względu na atrakcyjny design, przestronność i konkurencyjne parametry. Model ten zapewniał dobrą jakość jazdy, ekonomiczne silniki i szeroką gamę opcji konfiguracyjnych, co przyciągało różne grupy klientów.
Podsumowując, Citroën C3 II (2010-2011) był kontynuacją udanej linii modelu, oferując nowoczesny design, komfortowe wnętrze i różnorodne opcje wyposażenia. Samochód ten cieszył się popularnością wśród klientów poszukujących kompaktowego i funkcjonalnego pojazdu.
Skrzynka bezpieczników deski rozdzielczej
Pojazdy z kierownicą po lewej stronie:
Znajduje się w dolnej desce rozdzielczej (po lewej stronie).
Odepnij pokrywę, ciągnąc ją z boku, całkowicie zdejmij pokrywę.
Pojazdy z kierownicą po prawej stronie:
Znajduje się w dolnej części deski rozdzielczej (po lewej stronie).
Otwórz pokrywę schowka, odepnij pokrywę skrzynki bezpieczników, ciągnąc za bok, całkowicie zdejmij pokrywę.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F1 | 15 A | Tylna wycieraczka. |
F2 | – | Nieużywany. |
F3 | 5 A | Jednostka sterująca poduszek powietrznych i napinaczy. |
F4 | 10 A | Klimatyzacja, włącznik sprzęgła, lusterko elektrochromatyczne, pompa filtra cząstek stałych (Diesel), gniazdo diagnostyczne, czujnik przepływu powietrza (Diesel). |
F5 | 30 A | Panel elektrycznych szyb, elektryczne sterowanie szyby pasażera, elektryczny silnik szyby przedniej. |
F6 | 30 A | Silniki elektryczne tylnych szyb i silnik elektryczny szyby kierowcy. |
F7 | 5 A | Lampka sufitowa, boczne lampki do czytania. |
F8 | 20 A | Ekran wielofunkcyjny, system audio, radio nawigacyjne, tablica rozdzielcza z zegarem, centralka alarmowa, syrena alarmowa. |
F9 | 30 A | System audio (rynek wtórny), gniazdo 12 V, przenośne zasilanie wspomagające nawigację. |
F10 | 15 A | Sterowanie na kierownicy. |
F11 | 15 A | Zapłon, gniazdo diagnostyczne, sterownik automatycznej skrzyni biegów. |
F12 | 15 A | Czujnik deszczu/jasności, przekaźnik przyczepy, moduł nauki jazdy. |
F13 | 5 A | Wyłącznik główny, zespół przekaźnika silnika. |
F14 | 15 A | Sterownik wspomagania parkowania, sterownik poduszek powietrznych, tablica przyrządów, automatyczna klimatyzacja, skrzynka USB, wzmacniacz HiFi. |
F15 | 30 A | Zamykający. |
F 16 | – | Nieużywany. |
F17 | 40 A | Odparowywanie/odszranianie tylnej szyby i lusterek zewnętrznych. |
CII | – | Bocznik PARC. |
FH36 | 5 A | Przekaźnik przyczepy. |
FH37 | – | Nieużywany. |
FH38 | 20 A | Wzmacniacz HiFi. |
FH39 | 20 A | Podgrzewane siedzenia (z wyjątkiem Wielkiej Brytanii) |
FH40 | 30 A | Przekaźnik przyczepy. |
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora (po lewej stronie).
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F1 | 20 A | Zasilanie jednostki sterującej silnika, przekaźnik sterujący zespołu wentylatora chłodzącego, wielofunkcyjny przekaźnik główny sterowania silnikiem, pompa wtryskowa (Diesel). |
F2 | 15 A | Klakson. |
F3 | 10 A | Spryskiwacz przód/tył. |
F4 | 20 A | Światła do jazdy dziennej. |
F5 | 15 A | Nagrzewnica Diesel (Diesel), pompa dodatku do filtrów cząstek stałych (Diesel), czujnik przepływu powietrza (Diesel), pompa paliwa (1.1i i 1.4i), nagrzewnica przedmuchu i elektrozawory (VTi). |
F6 | 10 A | Jednostka sterująca ABS/ESP, dodatkowy wyłącznik stop. |
F7 | 10 A | Elektryczne wspomaganie kierownicy, automatyczna skrzynia biegów. |
F8 | 25 A | Kontrola rozrusznika. |
F9 | 10 A | Jednostka przełączająca i zabezpieczająca (Diesel). |
F10 | 30 A | Podgrzewacz paliwa (Diesel), podgrzewacz przedmuchu (1.1i, 1.4i i Diesel), pompa paliwa (VTi), wtryskiwacze i cewki zapłonowe (benzyna), termostat elektroniczny i elektrozawór oczyszczania kanistra (1.1i oraz 1.4i). |
F11 | 40 A | Dmuchawa nagrzewnicy. |
F12 | 30 A | Wycieraczki szyby przedniej wolno/szybko. |
F13 | 40 A | Zasilanie interfejsu wbudowanego systemu (zapalanie dodatnie). |
F14 | 30 A | Zasilanie Valvetronic (VTi). |
F15 | 10 A | Reflektory prawe światła drogowe. |
F 16 | 10 A | Reflektory z lewymi światłami drogowymi. |
F17 | 15 A | Światła mijania lewe. |
F18 | 15 A | Reflektory z prawymi światłami mijania. |
F19 | 15 A | Czujniki tlenu i elektrozawory (VTi), elektrozawory (Diesel), elektrozawór EGR (Diesel). |
F20 | 10 A | Pompy, termostat elektroniczny (VTi) czujnik wody w paliwie (Diesel). |
F21 | 5 A | Zasilanie sterowania zespołem wentyAora, ABS/ESP. |
Bezpieczniki maxi: | ||
MF1 | 60 A | Zespół wentylatora. |
MF2 | 30 A | Pompa ABS/ESP. |
MF3 | 30 A | Elektrozawory ABS/ESP. |
MF4 | 60 A | Zasilanie wbudowanego interfejsu systemowego (BSI). |
MF5 | 60 A | Zasilanie wbudowanego interfejsu systemowego (BSI). |
MF6 | – | Nieużywany. |
MF7 | – | Skrzynka bezpieczników deski rozdzielczej. |
MF8 | – | Nieużywany. |