W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2007. Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku. Seat Leon II zbudowany został na tej samej […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2007.
Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku.
Seat Leon II zbudowany został na tej samej platformie co Volkswagen Golf V i Audi A3 drugiej generacji. Względem swojego poprzednika, Leon II charakteryzował się bardziej zaawansowanym stylem i nowocześniejszym designem. Samochód ten był dostępny jako 3-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy kombi o nazwie Leon ST (Sport Tourer).
Wnętrze Seat Leona II zostało starannie zaprojektowane, oferując ergonomiczny układ elementów i dobrej jakości materiały wykończeniowe. Model ten wyróżniał się także rozsądnym poziomem wyposażenia i dostępnymi opcjami, które oferowały różne funkcje i systemy, takie jak klimatyzacja, system multimedialny, systemy bezpieczeństwa itp.
Pod maską Seat Leona II znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnych pojemnościach i mocach. Wersje wyposażone w silniki TSI i TDI zaoferowały dobre osiągi i ekonomiczną eksploatację.
Seat Leon II zdobył uznanie za swoje osiągi, prowadzenie oraz dobre wrażenia z jazdy. Model ten był doceniany przez entuzjastów motoryzacji za sportowy charakter i przyjemność z prowadzenia.
W 2009 roku przeprowadzono facelifting, który przyniósł pewne zmiany w wyglądzie i ulepszenia w wyposażeniu. Produkcja drugiej generacji Seat Leona zakończyła się w 2012 roku, a model ten został zastąpiony przez trzecią generację, która kontynuowała popularność i sukces modelu na rynku.
Skrzynka bezpieczników po lewej stronie deski rozdzielczej

| Numer | Opis | Ampery [A] | 
| 1 | Diagnostyka;
 Tablica rozdzielcza; Rozdzielnica sterowania reflektorami; Tablica rozdzielcza reflektorów; Przepływomierz; Podgrzewane wycieraczki.  | 
10 | 
| 2 | Sterownik silnika;
 Centralka ABS-ESP; Automatyczna skrzynia biegów; Tablica przyrządów; Tablica rozdzielcza przyczepy; Włącznik świateł; Czujnik hamulca; Wspomaganie kierownicy; Reflektory prawe i lewe.  | 
5 | 
| 3 | Poduszka powietrzna | 5 | 
| 4 | Ogrzewanie;
 Przełącznik biegu wstecznego; Przełącznik ASR-ESP; Telefon; Dysze; Elektrochromowe lusterko przeciwodblaskowe; Nawigacja Tomtom.  | 
5 | 
| 5 | Prawy reflektor ksenonowy | 5 | 
| 6 | Lewy reflektor ksenonowy | 5 | 
| 7 | — | — | 
| 8 | Zestaw do wstępnego montażu przyczepy (rozwiązanie assistance) | 5 | 
| 9 | — | — | 
| 10 | — | — | 
| 11 | — | — | 
| 12 | Centralny zamek | 10 | 
| 13 | Diagnoza;
 Przełącznik świateł; Czujnik deszczu.  | 
10 | 
| 14 | Automatyczna skrzynia biegów;
 Ogrzewanie; Centralka ESP; Dźwignia automatycznej skrzyni biegów.  | 
5 | 
| 15 | Jednostka sterująca kabla | 7,5 | 
| 16 | — | — | 
| 17 | Alarm | 5 | 
| 18 | — | — | 
| 19 | Zestaw przeciwmgielny (rozwiązanie wspomagane) | |
| 20 | — | — | 
| 21 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 | 
| 22 | Sterowanie dmuchawą | 40 | 
| 23 | Elektryczne szyby (przód) | 30 | 
| 24 | — | — | 
| 25 | Ogrzewanie tylnej szyby | 25 | 
| 26 | Tylne elektryczne szyby | 30 | 
| 27 | Silnik (jednostka sterująca paliwa/przekaźnik pompy) | 15 | 
| 28 | Kontrola wygody | 25 | 
| 29 | — | — | 
| 30 | Automatyczna skrzynia biegów | 20 | 
| 31 | Pompa próżniowa | 20 | 
| 32 | — | — | 
| 33 | Szyberdach | 30 | 
| 34 | Kontrola wygody | 25 | 
| 35 | — | — | 
| 36 | System spryskiwaczy reflektorów | 20 | 
| 37 | Podgrzewane siedzenia | 30 | 
| 38 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 | 
| 39 | — | 20 | 
| 40 | Sterowanie dmuchawą | 40 | 
| 41 | Silnik wycieraczki tylnej;
 Okablowanie tablicy rozdzielczej.  | 
15 | 
| 42 | Gniazdo 12 V;
 Zapalniczka.  | 
15 | 
| 43 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 | 
| 44 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 20 | 
| 45 | Wstępna instalacja wspornika przyczepy | 15 | 
| 46 | — | — | 
| 47 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 | 
| 48 | Silnik D2L (2,0 l 147 kW 4-biegowy TFSI) | 10 | 
| 49 | — | — | 
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika, lewa strona

| Numer | Opis | Ampery [A] | 
| 1 | Czysty | 30 | 
| 2 | Kolumna kierownicy | 5 | 
| 3 | Jednostka sterująca kabla | 5 | 
| 4 | ABS | 30 | 
| 5 | Skrzynia biegów AQ | 15 | 
| 6 | Panel przyrządów | 5 | 
| 7 | — | — | 
| 8 | Radio | 15 | 
| 9 | Telefon | 5 | 
| 10 | Przekaźnik główny w komorze silnika FSI / silnika wysokoprężnego / zasilaniu modułu wtryskowego | 5 | 
| Przekaźnik główny w komorze silnika D2L (2,0 FSI 147 kW) | 10 | |
| 11 | — | — | 
| 12 | wejście | 5 | 
| 13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 | 
| Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
| 14 | Cewka | 20 | 
| 15 | Silnik T71 / 20 FSI | 5 | 
| Przekaźnik pompy | 10 | |
| 16 | Pompa ADS | 30 | 
| 17 | Klakson | 15 | 
| 18 | — | — | 
| 19 | Czysty | 30 | 
| 20 | — | — | 
| 21 | Sonda lambda | 15 | 
| 22 | Pedał hamulca;
 Czujnik prędkości.  | 
5 | 
| 23 | Silnik 1.6, główny przekaźnik (przekaźnik nr 100) | 5 | 
| T 71 diesel EGR | 10 | |
| Wysokociśnieniowa pompa paliwowa 2.0 D2L | 15 | |
| 24 | ARF;
 Zawór zmiany.  | 
10 | 
| 25 | Właściwe oświetlenie | 40 | 
| 26 | Oświetlenie lewe | 40 | 
| 27 | Silnik 1.6 SLP | 40 | 
| 1.9 TDI przekaźnik świec żarowych | 50 | |
| 28 | KL15 | 40 | 
| 29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 | 
| Elektryczne szyby (przód) | 30 | |
| 30 | X – przekaźnik odciążający | 40 | 
Boczna skrzynka
| Numer | Opis | Ampery [A] | 
| B1 | Alternator < 140 W | 150 | 
| Alternator > 140 W | 200 | |
| C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 | 
| D1 | Zasilanie wielozaciskowe „30”;
 Wewnętrzna skrzynka bezpieczników.  | 
100 | 
| E1 | Wentylator < 500 W / Wentylator > 500 W | 50 | 
| 80 | ||
| F1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne powietrzem) | 100 | 
| G1 | Zasilanie bezpiecznika przyczepy w wewnętrznej skrzynce bezpieczników | 50 | 
| H1 | Centralka sterująca zamka centralnego (4F8 z automatyczną blokadą) | — | 
Brak komentarzy.