W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2005. Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku. Seat Leon II został zbudowany na zmodernizowanej platformie […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Leon II z lat: 2005.
Seat Leon II to druga generacja kompaktowego samochodu produkowanego przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2005 roku i produkowany był do 2012 roku.
Seat Leon II został zbudowany na zmodernizowanej platformie VW Group A5 (takiej samej, jak Volkswagen Golf V i Audi A3 II generacji). Samochód ten był oferowany w różnych wersjach nadwozia, w tym jako 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowe kombi o nazwie Leon ST (Sport Tourer).
W wyglądzie Seat Leona II można było dostrzec charakterystyczne cechy stylistyczne marki Seat, które nadawały mu dynamiczny i sportowy wygląd. Model ten zyskał także pozytywne opinie za jakość wykonania i materiały wykorzystane we wnętrzu, które sprawiały, że kabina była przyjemnym miejscem dla kierowcy i pasażerów.
Seat Leon II oferował różnorodne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnych pojemnościach i mocy. W zależności od wersji, dostępne były zarówno ręczne, jak i automatyczne skrzynie biegów.
W trakcie produkcji Seat Leona II przeszedł pewne modernizacje, w wyniku których model ten otrzymał nowe silniki, ulepszone wyposażenie i pewne zmiany w designie.
W 2012 roku druga generacja Seat Leona została zastąpiona przez trzecią generację, która kontynuowała sukces tego popularnego kompaktowego modelu.
Seat Leon II zdobył pozytywne oceny za swoją niezawodność, dynamiczne prowadzenie, i atrakcyjny stosunek jakości do ceny. Model ten był szczególnie popularny wśród osób szukających samochodu o sportowym charakterze, bez rezygnacji z codziennego komfortu i funkcjonalności.
Skrzynka bezpieczników po lewej stronie deski rozdzielczej
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Sterowanie silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi | 10 |
2 | Sterowanie ABS/ESP | 5 |
3 | Sterowanie poduszką powietrzną | 5 |
4 | Sterowanie ogrzewaniem;
Czujnik ciśnienia; Podgrzewane siedzenia; Włącznik ESP; Bieg wsteczny. |
5 |
5 | Silnik reflektora lewego i prawego;
Ściemniacz; Sterowanie GDL. |
5 |
6 | Bramka;
Dźwignia automatycznej skrzyni biegów. |
5 |
7 | Przekaźnik szyby przedniej;
Podgrzewane lusterka wsteczne; Telefon VDA. |
5 |
8 | Kontrola przyczepy | 5 |
9 | — | — |
10 | — | — |
11 | — | — |
12 | Kontrola drzwi | 10 |
13 | Diagnoza;
Włącznik światła; Hamulec. |
10 |
14 | Automatyczna skrzynia biegów | 5 |
15 | Kontrola okablowania | 7,5 |
16 | Ogrzewanie i klimatyzacja | 10 |
17 | Czujnik deszczu | 5 |
18 | Automatyczna skrzynia biegów;
Kontrola wspomagania parkowania. |
5 |
19 | — | — |
20 | Sterowanie ESP | 5 |
21 | Silnik D2L (20 147 kW) | 10 |
22 | Podgrzewacz | 40 |
23 | Kontrola drzwi | 30 |
24 | Zapalniczka | 25 |
25 | Kontrola okablowania | 25 |
26 | Gniazda prądowe 12 V | 30 |
27 | Sterowanie wyprzedzające FSI;
Przekaźnik benzyny, EKP 1,6. |
15 |
28 | — | — |
29 | Wskaźnik przepływu, silnik | 10 |
30 | Wstępnie odrutowany | 20 |
31 | Pompa próżniowa | 20 |
32 | Kontrola drzwi | 30 |
33 | Szyberdach | 30 |
34 | Kontrola wygody | 25 |
35 | Czujnik alarmu;
Klakson. |
5 |
36 | System spryskiwaczy reflektorów | 20 |
37 | Siedzenia | 30 |
38 | Silnik | 10 |
39 | Automatyczna skrzynia biegów | 20 |
40 | Podgrzewacz | 40 |
41 | Klapa tylna, zasilanie | 15 |
42 | Kontrola okablowania | 15 |
43 | Kontrola przyczepy | 15 |
44 | Kontrola przyczepy | 20 |
45 | Kontrola przyczepy | 15 |
46 | Dysze grzewcze;
Sterowanie ogrzewaniem; Powietrze; Klimatyzacja. |
5 |
47 | Sonda lambda | 10 |
48 | Sonda lambda | 10 |
49 | Przełącznik światła | 7,5 |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika, lewa część
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Czyszczenie | 30 |
2 | Kolumna kierownicy | 5 |
3 | Kontrola okablowania | 5 |
4 | ABS | 30 |
5 | Skrzynia biegów AQ | 15 |
6 | Kombi | 5 |
7 | — | — |
8 | Radio | 15 |
9 | Telefon | 5 |
10 | Przekaźnik główny w komorze silnika FSI i zasilacz modułu diesla/wtrysku | 5 |
Przekaźnik główny w komorze silnika D2L (2,0 FSI 147 kW) | 10 | |
11 | — | — |
12 | Gateway | 5 |
13 | Zasilanie modułu wtrysku benzyny | 25 |
Zasilanie modułu wtrysku oleju napędowego | 30 | |
14 | Cewka | 20 |
15 | Silnik T71 / 20 FSI | 5 |
Przekaźnik pompy | 10 | |
16 | Pompa ADS | 30 |
17 | Klakson | 15 |
18 | — | — |
19 | Czyszczenie | 30 |
20 | — | — |
21 | Sonda lambda | 15 |
22 | Pedał hamulca;
Czujnik prędkości. |
5 |
23 | Silnik 1,6 l, główny przekaźnik (przekaźnik 100) | 5 |
T 71 diesel EGR | 15 | |
2.0 D2L Wysokociśnieniowa pompa paliwa | 10 | |
24 | ARF;
Zawór zmiany biegów. |
10 |
25 | Właściwe oświetlenie | 40 |
26 | Oświetlenie lewe | 40 |
27 | Silnik 1.6 SLP | 40 |
1.9 TDI przekaźnik świec żarowych | 50 | |
28 | L15 | 40 |
29 | Elektryczne szyby (przód i tył) | 50 |
Elektryczne szyby (przód) | 30 | |
30 | KLX | 40 |
Skrzynka boczna
Numer | Opis | Ampery [A] |
B1 | Alternator < 140 W | 150 |
Alternator > 140 W | 200 | |
C1 | Wspomaganie kierownicy | 80 |
D1 | PTC (dodatkowe ogrzewanie elektryczne za pomocą powietrza) | 100 |
E1 | Wentylator elektryczny < 500 W / Wentylator elektryczny > 500 W | 50 |
80 | ||
F1 | Wielozaciskowy zasilacz napięciowy „30”;
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników. |
100 |
G1 | Zasilanie bezpiecznika przyczepy w wewnętrznej skrzynce bezpieczników | 50 |
H1 | — | — |