W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Exeo z lat: 2011, 2012. Seat Exeo to samochód osobowy klasy średniej, produkowany przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2008 roku i produkowany był do 2013 roku. Seat Exeo został zaprezentowany jako następca modelu Seat Toledo […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Exeo z lat: 2011, 2012.
Seat Exeo to samochód osobowy klasy średniej, produkowany przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2008 roku i produkowany był do 2013 roku.
Seat Exeo został zaprezentowany jako następca modelu Seat Toledo II. Jednak w odróżnieniu od Toledo II, który był autem kompaktowym, Exeo zbudowano na bazie modelu Audi A4 B7 (z wyższej klasy samochodów), ale po przystępniejszej cenie, co miało na celu poszerzenie oferty i konkurowanie na rynku średniej klasy.
Stylistyka Seat Exeo w dużej mierze czerpała z Audi A4 B7, ale marka nadała mu pewne unikalne detale, aby nadać mu charakterystyczny wygląd marki Seat. Samochód ten dostępny był w dwóch wersjach nadwozia: jako 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi (nazwane Seat Exeo ST).
Pod względem wyposażenia, Seat Exeo oferował różne opcje i systemy dostępne w bardziej zaawansowanych modelach, takich jak systemy nawigacji satelitarnej, klimatyzacja, systemy bezpieczeństwa oraz funkcje komfortu.
W zależności od rynku, Seat Exeo oferowany był z różnymi jednostkami napędowymi. Silniki benzynowe oraz wysokoprężne miały różne pojemności i moc, aby zaspokoić różnorodne potrzeby kierowców.
Seat Exeo cieszył się umiarkowanym powodzeniem na rynku, ale nie osiągnął takiego sukcesu jak niektórzy konkurencyjni modeli w swojej klasie. W 2013 roku produkcję tego modelu zakończono, a Seat skoncentrował się na innych modelach, takich jak Seat Leon czy Seat Ibiza.
Skrzynka bezpiecznikowa
Bezpieczniki znajdują się po lewej stronie deski rozdzielczej.
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Klimatyzator | 10 |
2 | Lampy w przestrzeni na nogi | 5 |
3 | Podgrzewane dysze spryskiwaczy | 5 |
4 | Wentylator chłodnicy | 5 |
5 | Wspomaganie parkowania;
Automatyczna skrzynia biegów. |
10 |
6 | Klimatyzator (czujnik czystości powietrza);
Czujnik ciśnienia. |
5 |
7 | Elektroniczny program stabilizacji (ESP);
Włącznik świateł hamowania; Włącznik pedału sprzęgła; Czujnik kąta skrętu. |
10 |
8 | Telefon | 5 |
9 | Pusty | 15 |
10 | Adaptacyjne reflektory prawe | 5 |
11 | Poduszka powietrzna i odłączenie czołowej poduszki powietrznej pasażera | 5 |
12 | Gniazdo diagnostyczne | 10 |
13 | Jednostka kolumny kierownicy | 10 |
14 | Światła stopu | 10 |
15 | Panel przyrządów | 10 |
16 | Pusty | 5 |
17 | Kontrola ciśnienia w oponach;
Czujnik deszczu/światła. |
10 |
18 | Adaptacyjne reflektory lewe | 5 |
19 | Pusty | |
20 | Pusty | |
21 | Pusty | |
22 | Drzwi kierowcy i drzwi pasażera z przodu | 15 |
23 | Tylne drzwi | 15 |
24 | Centralna jednostka elektryczna dla wyposażenia komfortu | 20 |
25 | Dmuchawa nagrzewnicy | 30 |
26 | Ogrzewanie tylnej szyby | 30 |
27 | Gniazdo zasilania przyczepy (jednostka sterująca) | 30 |
28 | Pompa paliwa;
Pompa pomocnicza do oleju napędowego. |
20 |
29 | Pusty | |
30 | Dach przesuwno-uchylny | 20 |
31 | Połączenie diagnostyczne;
Automatyczne lusterko wewnętrzne przeciwodblaskowe; Światło cofania; Automatyczna skrzynia biegów. |
15 |
32 | Gniazdo holownicze | 15 |
33 | Zapalniczka | 20 |
34 | Grzałka sondy lambda | 5 |
35 | Gniazdo zasilania w bagażniku* | 20 |
36 | System wycieraczek | 30 |
37 | Pompka spryskiwacza szyby przedniej i układu spryskiwaczy reflektorów | 30 |
38 | Oświetlenie bagażnika;
Alarm. |
15 |
39 | Radio;
Wzmacniacz. |
20 |
40 | Klakson | 25 |
41 | Gniazdo 230 V | 30 |
42 | Elektroniczny program stabilizacji (ESP) | 25 |
43 | Zarządzanie silnikiem | 15 |
44 | Ogrzewanie siedzenia | 35 |