W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer I z lat: 2004, 2005, 2006. Peugeot Boxer I to duża dostawcza furgonetka, która była produkowana przez markę Peugeot w latach 1994-2006. Jest to model przeznaczony głównie do celów handlowych i logistycznych, oferujący dużą przestrzeń ładunkową i możliwość przewozu większych ilości […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer I z lat: 2004, 2005, 2006.
Peugeot Boxer I to duża dostawcza furgonetka, która była produkowana przez markę Peugeot w latach 1994-2006. Jest to model przeznaczony głównie do celów handlowych i logistycznych, oferujący dużą przestrzeń ładunkową i możliwość przewozu większych ilości towarów.
Wizualnie Peugeot Boxer I prezentuje się jako solidny i funkcjonalny samochód dostawczy. Ma charakterystyczną sylwetkę z wysokim dachem, szerokim nadwoziem i dużymi drzwiami ładunkowymi, co ułatwia załadunek i rozładunek towarów. Boxer I oferuje również różne wersje rozmiarowe, w zależności od potrzeb, co pozwala na dopasowanie pojazdu do konkretnych wymagań przewozowych.
Wnętrze Peugeota Boxer I jest przede wszystkim funkcjonalne i praktyczne. Kabina kierowcy zapewnia wygodne miejsce pracy, z ergonomicznie rozmieszczonymi elementami i dobrą widocznością. Przestrzeń ładunkowa oferuje dużą pojemność, co umożliwia przewóz większych towarów lub większą ilość ładunku. W zależności od wersji, Boxer I może mieć również różne opcje konfiguracji wnętrza, takie jak dodatkowe półki lub systemy mocowania ładunku.
Pod względem mechanicznym, Peugeot Boxer I był dostępny z różnymi silnikami wysokoprężnymi, które oferowały wystarczającą moc i moment obrotowy do przewożenia ładunków. Napęd przenoszony był na koła tylne, co pozwalało na lepsze trakcję podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Peugeot Boxer I był również dostępny w różnych wersjach, takich jak furgonetka, minibus czy podwozie do zabudowy. Oznacza to, że mógł być dostosowany do różnych zastosowań handlowych i logistycznych.
Podsumowując, Peugeot Boxer I to solidny i praktyczny samochód dostawczy, który oferuje dużą przestrzeń ładunkową i możliwość przewozu większych ilości towarów. Jest to samochód stworzony do celów handlowych, a jego konstrukcja i funkcjonalność sprawiają, że jest atrakcyjnym wyborem dla przedsiębiorców potrzebujących niezawodnego i pojemnego pojazdu dostawczego.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 * | 60 | Skrzynka 27 bezpieczników w przedziale pasażerskim. |
2 * | 50 | Nagrzewnica wstępna;
Rezystor grzewczy (silniki 2,8 litra). |
3 * | 30 | Włącznik startowy |
4 * | 50 | Układ przeciwblokujący (ABS) |
5 * | 40 | System chłodzonego powietrza |
6 * | 40 | Zespół wentylatora (niska prędkość) |
7 * | 40/60 | Zespół wentylatora (wysoka prędkość);
Przekaźnik zespołu wentylatora (wysoka prędkość z klimatyzacją). |
8 | 30 | Pompa spryskiwacza |
9 | 15 | Reflektory i światła przeciwmgielne |
10 | 15 | Klakson;
Sterowanie dźwignią kierownicy. |
11 | 15 | Jednostka sterująca silnika
(pomocnicza). |
14 | 10 | Światło mijania prawe |
15 | 10 | Reflektor mijania lewy |
16 | 7,5 | Zasilanie jednostki sterującej silnika;
Transponder. |
17 | 10 | Jednostka sterująca silnika
(podstawowa). |
18 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika;
Transponder. |
19 | 7,5 | Sprężarka klimatyzacji |
20 | 30 | PTC |
21 | 15 | Pompa paliwowa |
22 | 20 | Jednostka sterująca silnika
(podstawowa). |
23 | 10 | Automatyczna skrzynia biegów |
24 | 15 | Automatyczna skrzynia biegów – praca na LPG/CNG. |
30 | 15 | Światła drogowe lewe i prawe |
* Bezpieczniki maxi zapewniają dodatkową
ochronę instalacji elektrycznych. |
Bezpieczniki w desce rozdzielczej
Skrzynka bezpieczników z lewej strony
Numer | Ampery [A] | Opis |
12 | 5 | Światła pozycyjne prawe przednie i tylne. |
13 | 5 | Światła pozycyjne przednie i tylne lewe. |
24 | 5 | Oświetlenie tablicy rejestracyjnej i przyczepy;
Światło ostrzegawcze świateł bocznych; Dźwignia świateł. |
25 | 7,5 | Sprzęt audio |
26 | 7,5 | Światła stopu |
27 | 7,5 | Lusterka elektryczne;
Tempomat; Telefon; Chronotachograf; Pilot; Alarm. |
31 | 10 | Światła cofania;
Przekaźnik przednich świateł przeciwmgielnych; Przekaźnik klimatyzacji; Przekaźnik podgrzewanych lusterek; Przekaźnik podgrzewania tylnej szyby; Gniazdo 12 V. |
32 | 15 | Sprzęt audio |
33 | 7,5 | Tylne światło przeciwmgielne |
35 | 7,5 | ABI – Elektryczne sterowanie szyb |
36 | – | Nieużywany |
37 | 10 | Tablica przyrządów |
39 | 10 | Oświetlenie wewnętrzne;
Gniazdo diagnostyczne EOBD. |
42 | 7,5 | ABS |
43 | 20 | Pompa spryskiwacza |
44 | 15 | Zapalniczka |
46 | – | Nieużywany |
49 | 20 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
50 | 7,5 | Poduszki powietrzne |
51 | 10 | PCS (minibus) |
52 | 20 | Gniazdo zasilania z przodu |
53 | 10 | Kierunkowskazy;
Światła awaryjne; Tablica przyrządów. |
55 | 30 | Wentylator elektryczny przedziału pasażerskiego;
Centrala Webasto; Wentylacja ogrzewania/klimatyzacji; Wentylacja ogrzewania Webasto; Zasilanie Webasto. |
62 | – | Nieużywany |
Skrzynka bezpieczników z prawej strony
Numer | Ampery [A] | Opis |
34 | 10 | Chronotachograf;
Telefon; Alarm; Pilot; Sterowanie klimatyzacją. |
38 | 20 | Nieużywany |
40 | 15 | Szyba tylna ogrzewana prawa |
41 | 10 | Podgrzewane lusterka zewnętrzne |
45 | 15 | Podgrzewany fotel kierowcy |
47 | 20 | Elektryczna szyba przednich lewych drzwi (ABI). |
48 | 20 | Elektryczna szyba przednich prawych drzwi (ABI). |
54 | 15 | Ogrzewana tylna szyba lewa |
56 | 30 | Dodatkowa klimatyzacja |
57 | 15 | Dodatkowa wentylacja grzewcza |
58 | 5 | Zegar Webasto |
59 | 15 | Zasilanie klimatyzacji |
60 | 10 | Alarm |
61 | 15 | Montaż Webasto |
63 | 20 | Nieużywany |
64 | 20 | Tylne gniazdo zasilania;
Wentylacja wlotowa (wersja Minibus). |
65 | 10 | Gniazdo do wyposażenia specjalnego |