W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Opla Ampera-E z lat: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022. Opel Ampera-e to samochód elektryczny, który został wprowadzony na rynek w 2016 roku i był produkowany do 2022 roku. Samochód był dostępny w kilku wersjach wyposażenia, w zależności od potrzeb i preferencji […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Opla Ampera-E z lat: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022.
Opel Ampera-e to samochód elektryczny, który został wprowadzony na rynek w 2016 roku i był produkowany do 2022 roku. Samochód był dostępny w kilku wersjach wyposażenia, w zależności od potrzeb i preferencji kierowcy.
Pod względem zasięgu, Ampera-e oferowała jedną z najlepszych wartości w swojej klasie, zapewniając do 420 km na jednym ładowaniu. Prędkość maksymalna tego modelu wynosiła około 150 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało około 7,3 sekundy.
Wnętrze samochodu było przestronne i wygodne, z dobrym wykończeniem i dużą ilością miejsca na nogi dla pasażerów zarówno z przodu, jak i z tyłu. Samochód był dobrze wyposażony, a do standardowego wyposażenia należały między innymi: system multimedialny z ekranem dotykowym, system nawigacji GPS, automatyczna klimatyzacja, system audio z funkcją Bluetooth oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele.
Pod względem bezpieczeństwa, Ampera-e oferowała wiele funkcji, w tym system ostrzegania przed kolizją z automatycznym hamowaniem, system monitorowania martwego pola, system ostrzegania przed niezamierzonym zmienianiem pasa ruchu oraz system rozpoznawania znaków drogowych.
W sumie, Opel Ampera-e był dobrym wyborem dla kierowców szukających samochodu elektrycznego z dobrym zasięgiem i przestronnym wnętrzem. Był to także samochód, który oferował duże oszczędności na paliwie i niskie koszty eksploatacji, co stanowiło jego dodatkową zaletę.
Przedział pasażerski
W przedziale pasażerskim skrzynka bezpieczników i przekaźników znajduje się w dolnej części tablicy rozdzielczej po stronie kierowcy i jest zamknięta osłoną ochronną.

Opis
| F01 | Moduł przetwarzania wideo |
| F02 | Kontrolka czujnika słonecznego |
| F03 | Alarm bocznej martwej strefy |
| F04 | Wejście pasywne, start pasywny |
| F05 | CGM (centralny moduł bramy) |
| F06 | Moduł sterowania nadwozia 4 |
| F07 | Moduł sterowania nadwozia 3 |
| F08 | Moduł sterowania nadwozia 2 |
| F09 | Moduł sterowania nadwozia 1 |
| F10 | 2017-2021: Moduł interfejsu przyczepy 1 |
| 2022: Policja SSV | |
| F11 | Wzmacniacz |
| F12 | Moduł sterowania nadwozia 8 |
| F13 | Złącze łącza danych 1 |
| F14 | Automatyczny asystent parkowania |
| F15 | 2017: Złącze łącza danych 2 |
| 2018-2021: Nieużywany | |
| 2022: Reflektor lewy | |
| F 16 | Pojedynczy moduł falownika mocy 1 |
| F17 | Moduł sterowania nadwozia 6 |
| F18 | Moduł sterowania nadwozia 5 |
| F19 | — |
| F20 | — |
| F21 | — |
| F22 | — |
| F23 | USB |
| F24 | Bezprzewodowy moduł ładowania |
| F25 | Odbity wyświetlacz alertu LED |
| F26 | Podgrzewana kierownica |
| F27 | 2017-2018: Nieużywany |
| 2019-2022: CGM 2 (centralny moduł bramki) | |
| F28 | Zestaw wskaźników 2 |
| F29 | 2017-2021: Moduł interfejsu przyczepy 2 |
| F30 | 2017-2020: Urządzenie do poziomowania reflektorów |
| F31 | 2017-2021: OnStar |
| 2022: Telemetyczna platforma kontrolna (OnStar | |
| F32 | 2017-2018: Nieużywany |
| 2019-2021: Wirtualny czujnik dostępu klawiatury | |
| F33 | Moduł ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji |
| F34 | 2017-2018: Nieużywany |
| 2019-2021: Moduł wirtualnego klucza dostępu | |
| 2022: Wyświetlacz ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji / zintegrowany stos centralny | |
| F35 | Zestaw wskaźników 1 |
| F36 | 2017-2021: Radio |
| 2022: Moduł stosu centralnego | |
| F37 | — |
| F38 | — |
| F39 | — |
| F40 | — |
| F41 | — |
| F42 | — |
| F43 | Moduł sterowania nadwozia 7 |
| F44 | Moduł czujnikowy i diagnostyczny |
| F45 | Moduł kamery przedniej |
| F46 | Moduł kontroli integracji pojazdu |
| F47 | Pojedynczy moduł falownika mocy 2 |
| F48 | 2017-2020: Elektryczna blokada kolumny kierownicy |
| 2022: Reflektor prawy | |
| F49 | Gniazdo pomocnicze |
| F50 | Sterowanie na kierownicy |
| F51 | 2017-2021: Kierownica steruje podświetleniem |
| F52 | 2017-2020: Zdalny moduł funkcyjny smartfona |
| F53 | Pomocnicze gniazdo zasilania |
| F54 | — |
| F55 | Logistyka |
| F56 | 2022: Policja SSV |
| Przekaźniki | |
| F57 | 2022: Policja SSV |
| F58 | Przekaźnik logistyczny |
| F59 | — |
| F60 | Przekaźnik mocy akcesoriów/pozostałych akcesoriów |
Komora silnika
Pod maską główny bezpiecznik i skrzynka przekaźników znajduje się po lewej stronie obok akumulatora.

Opis
| 1 | — |
| 2 | Elektryczna szyba tylna |
| 3 | 2022: Lampa ładunkowa |
| 4 | Akumulatorowy system magazynowania energii 1 |
| 5 | 2022: Kierowca fotela elektrycznego |
| 7 | 2017-2021: Lewy reflektor świateł drogowych |
| 8 | 2017-2021: Prawy reflektor świateł drogowych |
| 9 | 2017-2021: Lewy reflektor świateł mijania |
| 10 | 2017-2021: Prawy reflektor świateł mijania |
| 11 | Klakson |
| 12 | — |
| 13 | Sterownik silnika wycieraczki przedniej |
| 15 | Współkierowca silnika wycieraczek przednich |
| 16 | Elektronika zasilania elektronicznego modułu sterującego hamulcami |
| 17 | Tylna wycieraczka |
| 18 | Winda załadowcza |
| 19 | Moduł siedziska z przodu |
| 20 | Spryskiwacz |
| 22 | Moduł mocy liniowej |
| 23 | Silnik zasilania elektronicznego modułu sterującego hamulcami |
| 24 | Moduł siedzenia z tyłu |
| 26 | Moduł kontroli zasięgu skrzyni biegów |
| 27 | Aeroshutter |
| 28 | Pomocnicza pompa olejowa |
| 29 | Źródło silnika elektrycznego doładowania hamulca |
| 30 | Elektryczne szyby przednie |
| 31 | Centrala elektryczna z szyną wewnątrzpanelową |
| 32 | Odmgławiacz tylnej szyby |
| 33 | Podgrzewane zewnętrzne lusterko wsteczne |
| 34 | Funkcja ostrzegania przyjazna dla pieszych |
| 35 | — |
| 36 | — |
| 37 | Czujnik prądu |
| 38 | 2017-2021: Czujnik deszczu |
| 2022: Czujnik wilgotności | |
| 39 | — |
| 40 | Elektryczne wspomaganie hamulców (ECU) |
| 41 | Moduł komunikacyjny linii energetycznej |
| 42 | Automatyczne wykrywanie (niemowlę) pasażera |
| 43 | Przełącznik okna |
| 44 | Akumulatorowy system magazynowania energii |
| 45 | Moduł kontroli integracji pojazdu |
| 46 | 2017-2021: Zintegrowany moduł sterowania podwoziem |
| 2022: Płytka interfejsu zmiany biegów | |
| 47 | 2017-2020: Poziomowanie reflektorów |
| 2022: Czujnik wilgotności | |
| 48 | 2017-2021: Zintegrowany moduł sterowania podwoziem |
| 2022: Płytka interfejsu zmiany biegów | |
| 49 | Wewnętrzne lusterko wsteczne |
| 50 | — |
| 51 | Elektryczne wspomaganie hamowania |
| 52 | 2017-2020: Kamera tylna |
| 54 | Moduł sterowania klimatyzacją |
| 55 | Pompa płynu chłodzącego do systemu magazynowania energii wielokrotnego ładowania |
| 56 | — |
| 57 | Pompa płynu chłodzącego elektroniki mocy |
| 58 | Moduł sterujący silnika |
| 59 | 2017-2020: Elektryczna blokada kolumny kierownicy |
| 60 | Grzałka elektryczna HVAC |
| 61 | Wbudowany moduł ładowania |
| 62 | Moduł kontroli zasięgu skrzyni biegów 1 |
| 63 | Elektryczny wentylator chłodzący |
| 64 | Moduł sterujący silnika |
| 65 | Pomocnicza pompa grzałki |
| 66 | Układ napędowy |
| 67 | Sterownik jednostki napędowej |
| 70 | Moduł sterowania klimatyzacją |
| 71 | — |
| 72 | Moduł kontroli zasięgu skrzyni biegów |
| 73 | Pojedynczy moduł falownika mocy |
| 74 | — |
| Przekaźniki | |
| 6 | 2017-2019: Nieużywany |
| 2020-2022: Funkcja ostrzegania przyjazna dla pieszych | |
| 14 | Tylna klapa |
| 21 | 2017-2021: Lampa HID |
| 25 | Układ napędowy |
| 53 | Bieg/Korba |
| 68 | Odmgławiacz tylnej szyby |
| 69 | Drugi bieg / Korba |
Brak komentarzy.