W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 626 GE z lat: 1991,1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997. Mazda 626 GE to piąta generacja popularnego modelu samochodu produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 1991 roku i był produkowany do 1997 roku. Mazda 626 GE […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 626 GE z lat: 1991,1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997.
Mazda 626 GE to piąta generacja popularnego modelu samochodu produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 1991 roku i był produkowany do 1997 roku.
Mazda 626 GE została zaprojektowana, aby oferować bardziej zaawansowany design i lepsze osiągi niż poprzednie generacje. Samochód prezentował bardziej zaokrąglone i nowoczesne linie, zgodne z trendami tamtego okresu. Dzięki swoim kształtom, Mazda 626 GE zdobyła uznanie za atrakcyjny wygląd.
Wersje nadwozia dostępne w Mazdzie 626 GE obejmowały 4-drzwiowego sedana, 5-drzwiowego hatchbacka i kombi, co dawało klientom różnorodność opcji w zależności od ich preferencji.
Wnętrze Mazdy 626 GE charakteryzowała lepsza jakość wykończenia i bardziej nowoczesny układ deski rozdzielczej. Oferowano również różne opcje wyposażenia, które poprawiały komfort i użyteczność pojazdu.
Mazda 626 GE była dostępna z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi i wysokoprężnymi. Silniki te oferowały różne poziomy mocy i ekonomiczności, co pozwalało klientom dopasować samochód do swoich potrzeb.
Samochód ten był również doceniany za dobrze wyważone prowadzenie, które zapewniało komfort i stabilność na drodze. Mazda 626 GE była odpowiednim wyborem dla osób poszukujących komfortowego, niezawodnego i przyjemnego w prowadzeniu średniej wielkości samochodu.
Mimo że produkcja Mazdy 626 GE została zakończona, samochód ten pozostaje w pamięci wielu miłośników motoryzacji jako udany model w historii Mazdy. Jego zalety to atrakcyjny wygląd, komfort, niezawodność i przyjemność z jazdy.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 30 | Światła do jazdy dziennej reflektorów (DRL) |
2 | 40 | Odmrażacz tylnej szyby |
3 | 30 | Układ ładowania;
Układ sterowania silnikiem; Układ sterowania EC-AT (FS); Układ zapłonowy ATX (FS); Układ sterowania paliwem ATX (FS); Układ sterowania paliwem (KL); Układ zapłonowy (KL). |
4 | 40 | Wyłącznik zapłonu (nr bezpiecznika: 5, 6, 8, 10, 11, 13 (skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim)) |
6 | 60 | Nr bezpiecznika: 11;
Nr bezpiecznika: 1, 2, 3, 7, 9 (skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim). |
7 | 60 | System zapobiegania blokady kół (ABS) |
8 | 30 | System wentylatora chłodzącego |
9 | 40 | Ogrzewanie i klimatyzator |
10 | 30 | System wentylatora skraplacza |
11 | 15 | Światła tylne;
Światła postojowe; Światła iluminacyjne; Oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Światła obrysowe przednie boczne; Tylne światła obrysowe boczne; Oświetlenie schowka. |
12 | ||
13 | 15 | Przednie światła przeciwmgielne |
14 | ||
Przekaźnik | ||
R1 | Przekaźnik przerywania rozrusznika;
Przekaźnik reflektora wysokiego. |
|
R2 | Główny przekaźnik | |
R3 | Przekaźnik pompy paliwa | |
R4 | Przekaźnik klaksonowy | |
R5 | Przekaźnik świateł do jazdy dziennej (DRL) | |
R6 | Przekaźnik wentylatora chłodzącego nr 3 | |
R7 | Przekaźnik wentylatora chłodzącego nr 2 | |
R8 | Przekaźnik wentylatora chłodzącego nr 1 | |
R9 | Przekaźnik klimatyzacji | |
R10 | Przekaźnik klimatyzacji |
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 20 | Światła hamowania;
Wysoko zamontowane światło hamowania; Klaksony; Tempomat; System Shift-Lock. |
2 | 15 | Oświetlenie sufitowe;
Oświetlenie lusterka kosmetycznego; Oświetlenie bagażnika; System audio; Blokady drzwi elektrycznych; Blokady drzwi elektrycznych (z systemem bezkluczykowego dostępu); Antena elektryczna; System antykradzieżowy; Centralny system przetwarzania; Zestaw wskaźników; System sterowania EC-AT; Oświetlenie punktowe; Oświetlenie wewnętrzne; Oświetlenie kluczyka zapłonu; System sterowania silnikiem System zapłonu. |
3 | 30 | Power Locks;
Power Locks Power Locks (z systemem dostępu bezkluczykowego). |
4 | 15 | System audio;
Zapalniczka; Zasilanie anteny Zasilanie – lusterka zewnętrzne |
5 | 15 | Przesuwany szyberdach |
6 | 15 | Światła ostrzegawcze skrętu i ostrzegawcze;
System poduszek powietrznych. |
7 | 30 | Fotel elektryczny |
8 | 15 | Światła cofania;
Złącze łącza danych; Zestaw wskaźników; System sterowania EC-AT; System antykradzieżowy; System centralnego przetwarzania; Antena zasilania; System tempomatu; System zmiany biegów; System sterowania silnikiem (FS); System zapłonu ATX (FS). |
9 | 15 | Światła ostrzegawcze skrętu i zagrożenia |
10 | 15 | Układ sterowania silnikiem;
Układ sterowania paliwem MTX (FS); Układ zapłonowy; Układ rozruchowy; Układ sterowania EC-AT (FS); Układ wentylatora chłodzącego; Układ ogrzewania i klimatyzacji; Układ zapobiegający blokowaniu się hamulców; Układ poduszek powietrznych; Odszranianie tylnej szyby. |
11 | 30 | Zasilanie okien |
12 | 20 | Środek do czyszczenia reflektorów |
13 | 20 | Wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby;
Ogrzewanie i klimatyzacja; Układ wentylatora skraplacza; Światła do jazdy dziennej (DRL); Układ sterowania silnikiem (FS); Układ sterowania EC-AT (FS); Układ zapłonowy (FS). |
14 | 20 | Tylna wycieraczka i spryskiwacz |
15 | 15 | Zapasowy |
Przekaźnik
FS
KL
Numer | Przekaźnik |
R1 | Przekaźnik dmuchawy |
R2 | Przekaźnik reflektorów |
R3 | Przekaźnik odszraniania tylnej szyby |
R4 | Przekaźnik TNS |
R5 | Przekaźnik wysokiego wentylatora skraplacza nr 2 |
R6 | Przekaźnik niskiego poziomu wentylatora skraplacza |
R7 | Przekaźnik wysokiego wentylatora skraplacza nr 1 |
Jednostka migacza
626