W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2021. Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, która była produkowana w latach 2012-2019. Model ten był kolejnym krokiem w rozwoju marki i kontynuował tradycję Mazdy jako producenta oferującego dynamiczne i […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2021.
Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, która była produkowana w latach 2012-2019. Model ten był kolejnym krokiem w rozwoju marki i kontynuował tradycję Mazdy jako producenta oferującego dynamiczne i dobrze wykonane samochody.
Pod względem stylistycznym, Mazda 6 III GJ1/GL prezentowała nowoczesny design, zgodny z filozofią projektowania KODO – Ducha Ruchu, co nadawało jej bardziej dynamiczny i sportowy wygląd. Miała smukłą i aerodynamiczną sylwetkę z wyraźnymi liniami nadwozia, charakterystycznym, stylizowanym grillem i zaawansowanymi reflektorami LED.
Wnętrze Mazdy 6 III GJ1/GL zostało zaprojektowane z dbałością o szczegóły i oferowało wyższy poziom luksusu i komfortu w porównaniu do poprzednich generacji. Wnętrze było przestronne i eleganckie, a materiały wykończeniowe były wysokiej jakości. Kierowca cieszył się dobrą widocznością i ergonomicznie umieszczonymi elementami sterującymi, co wpływało pozytywnie na jakość doznawanej jazdy.
Mazda 6 III GJ1/GL wprowadziła również zaawansowane technologie i systemy wsparcia kierowcy, takie jak zaawansowany system multimedialny z wyświetlaczem dotykowym, system monitorowania martwego pola, asystent pasa ruchu, adaptacyjny tempomat i wiele innych. To podniosło poziom bezpieczeństwa i komfortu w czasie jazdy.
Pod względem technicznym, Mazda 6 III GJ1/GL nadal oferowała różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki, które były częścią zaawansowanej technologii SKYACTIV, zmierzającej do zwiększenia osiągów i efektywności paliwowej.
Mazda 6 III GJ1/GL zdobyła pozytywne recenzje w branżowych testach i recenzjach, doceniana za swoją jakość wykonania, sportowe prowadzenie i zaawansowane technologie. Była to kolejna udana generacja w historii modelu Mazda 6, która przyczyniła się do utrzymania marki jako producenta oferującego innowacyjne i przyjemne samochody do jazdy. Po trzeciej generacji Mazda kontynuowała rozwój modelu Mazda 6, wprowadzając kolejne odświeżone wersje i czwartą generację, która dalej rozwijała tradycję tej udanej serii samochodów.
Komora silnika
Montowana po lewej stronie komory silnika, obok akumulatora.

|
Numer |
Ampery [A] |
Opis |
|
|---|---|---|---|
|
1 |
AUDIO DCDC REG |
30 A |
System nagłośnieniowy |
|
2 |
IG2 |
30 A |
Do ochrony różnych obwodów |
|
3 |
INJECTOR ENG. SUB |
30 A |
Układ sterowania silnikiem (niektóre modele) |
|
4 |
SCR1 EVVT |
20 A |
Układ sterowania silnikiem |
|
5 |
P.WINDOW1 |
30 A |
Okna elektryczne |
|
6 |
IG1 2 |
30 A |
Do ochrony różnych obwodów |
|
7 |
– |
– |
– |
|
8 |
ADD FAN DE |
50 A |
Wentylator chłodzący (niektóre modele) |
|
9 |
DEFOG |
40 A |
Odmgławiacz tylnej szyby |
|
10 |
DCDC DE |
40 A |
– |
|
11 |
EPB R |
20 A |
Elektryczny hamulec postojowy (EPB) (prawy) |
|
12 |
EPB L |
20 A |
Elektryczny hamulec postojowy (EPB) (lewy) |
|
13 |
CABIN.+B |
50 A |
Do ochrony różnych obwodów |
|
14 |
FAN GE |
30 A |
Wentylator chłodzący (niektóre modele) |
|
15 |
ENG.MAIN |
40 A |
Układ sterowania silnikiem |
|
16 |
ABS/DSC M |
50 A |
ABS; Dynamiczny system kontroli stabilności. |
|
17 |
HEATER |
40 A |
Klimatyzator |
|
18 |
WIPER |
20 A |
Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby |
|
19 |
FAN DE |
50 A |
Wentylator chłodzący (niektóre modele) |
|
20 |
ADD FAN GE |
30 A |
Wentylator chłodzący (niektóre modele) |
|
21 |
ENGINE3 |
15 A |
Układ sterowania silnikiem |
|
22 |
ENGINE2 |
15 A |
Układ sterowania silnikiem |
|
23 |
AUDIO2 |
7,5 A |
System nagłośnieniowy |
|
24 |
METER2 |
10 A |
– |
|
25 |
SRS1 |
7,5 A |
Poduszka powietrzna |
|
26 |
METER1 |
10 A |
Klaster instrumentów |
|
27 |
ENGINE.IG1 |
7,5 A |
Układ sterowania silnikiem |
|
28 |
AT |
15 A |
Układ sterowania skrzynią biegów; Stacyjka. |
|
29 |
H/CLEAN |
20 A |
– |
|
30 |
A/C |
7,5 A |
Klimatyzator |
|
31 |
AT PUMP |
15 A |
– |
|
32 |
HORN |
15 A |
Klakson |
|
33 |
R.WIPER |
15 A |
System antykradzieżowy (niektóre modele) |
|
34 |
H/L HI |
20 A |
Światła drogowe reflektorów |
|
35 |
– |
– |
– |
|
36 |
WIPER.DEI |
20A |
Odmrażacz wycieraczek przedniej szyby (niektóre modele) |
|
37 |
ENG.+B |
7,5 A |
Układ sterowania silnikiem |
|
38 |
H/L NISKA L |
15 A |
Światła mijania (lewe) |
|
39 |
GLOW SIG |
5 A |
– |
|
40 |
ENGINE1 ENGINE4 |
15 A |
Układ sterowania silnikiem |
|
41 |
C/U IG1 |
15 A |
Do ochrony różnych obwodów |
|
42 |
ST.HEATER |
15 A |
Podgrzewana kierownica (niektóre modele) |
|
43 |
– |
– |
– |
|
44 |
AUDIO1 |
25 A |
System nagłośnieniowy |
|
45 |
ABS/DSC S |
30 A |
ABS; Dynamiczny system kontroli stabilności. |
|
46 |
FUEL PUMP |
15 A |
Układ paliwowy (niektóre modele) |
|
47 |
FUEL WARM |
25 A |
Podgrzewacz paliwa (niektóre modele) |
|
48 |
TAIL |
15 A |
Tylne światła; Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. |
|
49 |
SCR2 FUEL PUMP2 |
25 A |
Układ sterowania silnikiem (niektóre modele) |
|
50 |
HAZARD |
25 A |
Migacze ostrzegawcze (światła awaryjne); Kierunkowskazy; Światła postojowe. |
|
51 |
H/L LOW R |
15 A |
Światła mijania (prawe) |
|
52 |
OUTLET |
25 A |
Gniazda akcesoriów |
|
53 |
STOP |
10 A |
Światła stopu |
|
54 |
ROOM |
25 A |
Do ochrony różnych obwodów |
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu.

|
Numer |
Ampery [A] |
Opis |
|
|---|---|---|---|
|
1 |
P.SEAT D |
30 A |
Fotel elektryczny (niektóre modele) |
|
2 |
P.SEAT P1 |
30 A |
Fotel elektryczny (niektóre modele) |
|
3 |
R.SEAT W1 |
20 A |
Podgrzewanie siedzeń (niektóre modele) |
|
4 |
P.WINDOW2 |
25 A |
Okna elektryczne |
|
5 |
SRS2/ESCL |
15 A |
– |
|
6 |
D.LOCK |
25 A |
Elektryczne zamki do drzwi |
|
7 |
SEAT WARM |
20 A |
Podgrzewanie siedzeń (niektóre modele) |
|
8 |
SUNROOF |
10 A |
Szyberdach (niektóre modele) |
|
9 |
R.OUTLET1 |
15 A |
– |
|
10 |
MIRROR |
7,5 A |
Zasilanie lusterek bocznych |
|
11 |
AT IND |
7,5 A |
Wskaźnik zmiany biegów AT |
|
12 |
INTERIOR1 |
15 A |
Do ochrony różnych obwodów |
|
13 |
INTERIOR2 |
10 A |
Do ochrony różnych obwodów |
|
14 |
R.OUTLET2 |
15 A |
Gniazda akcesoriów |
|
15 |
USB |
7,5 A |
Gniazdo zasilania USB (niektóre modele) |
|
16 |
SCR3 |
15 A |
Układ sterowania silnikiem (niektóre modele) |
|
17 |
SCR4 |
15 A |
Układ sterowania silnikiem (niektóre modele) |
|
18 |
AUDIO3 |
15 A |
System nagłośnieniowy |
|
19 |
R.SHADE |
7,5 A |
– |
|
20 |
M.DEF |
7,5 A |
Odmgławiacz lusterek (niektóre modele) |
|
21 |
– |
– |
– |
Brak komentarzy.