W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 II GH1 z lat: 2011, 2012. Mazda 6 II GH1 to druga generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, produkowana w latach 2007-2012. Model ten kontynuował sukces pierwszej generacji i wprowadzał nowe ulepszenia, aby utrzymać pozycję Mazdy jako atrakcyjnej i konkurencyjnej […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 II GH1 z lat: 2011, 2012.
Mazda 6 II GH1 to druga generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, produkowana w latach 2007-2012. Model ten kontynuował sukces pierwszej generacji i wprowadzał nowe ulepszenia, aby utrzymać pozycję Mazdy jako atrakcyjnej i konkurencyjnej opcji w segmencie aut klasy średniej.
Wizualnie Mazda 6 II GH1 zachowała charakterystyczny design marki, ale wprowadziła pewne zmiany, aby nadać bardziej dynamiczny i nowoczesny wygląd. Charakteryzowała się smukłą sylwetką z akcentami sportowymi, a muskularne linie nadwozia dodawały mu pewności siebie na drodze. Wprowadzono również bardziej wyraziste reflektory i grill, co podkreślało atrakcyjność z przodu auta.
Wnętrze Mazdy 6 II GH1 zostało starannie zaprojektowane, aby zapewnić komfort i funkcjonalność. Zastosowano wysokiej jakości materiały wykończeniowe, co podniosło poziom elegancji i solidności. Kierowca i pasażerowie cieszyli się przestronnym wnętrzem, wygodnymi siedzeniami i nowoczesnymi elementami sterującymi. Technologia i wyposażenie zostały ulepszone, w tym systemy multimedialne, klimatyzację, systemy bezpieczeństwa i asystentów kierowcy.
Mazda 6 II GH1 oferowała różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Gamę silników uzupełniały skrzynie biegów manualne oraz automatyczne, a także napęd na przednią oś lub napęd na cztery koła (AWD) w niektórych wersjach. Dzięki technologii SKYACTIV, Mazda 6 II GH1 starała się osiągnąć lepszą efektywność paliwową i redukcję emisji CO2.
Mazda 6 II GH1 zdobyła uznanie za jakość wykonania, przyjemność z jazdy i doskonałe prowadzenie. Model ten kontynuował pozytywne recenzje na temat dynamicznej jazdy, precyzyjnego sterowania i komfortu podróżowania. Dzięki konkurencyjnym osiągom i nowoczesnemu wyglądowi, Mazda 6 II GH1 utrzymała swoją pozycję na rynku samochodów klasy średniej.
Komora silnika
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
1 | M.DEF | 10 | Odmrażacz lusterek * |
2 | ST SIG | 5 | Sygnał rozrusznika |
3 | ABS SOL | 30 | DSC |
4 | P.WIND (P) | – | – |
5 | P.SEAT (P) | 30 | Fotel elektryczny * |
6 | SUN ROOF | 15 | Szyberdach * |
7 | TAIL | 15 | BCM;
Lampa tylna. |
8 | P.OUTLET (R) | 15 | Gniazda akcesoriów |
9 | AUDIO | 30 | System audio
(model wyposażony w Bose® Sound System) |
10 | ABS MOTOR | 60 | DSC |
11 | P.WIND (D) | 40 | Zasilanie okna |
12 | DEFOG | 20 | Odmrażacz tylnej szyby |
13 | SEAT HEAT | 20 | Ogrzewanie siedzenia * |
14 | A / C | 10 | Klimatyzator |
15 | FOG | 15 | Światła przeciwmgielne* |
16 | BLOWER 2 | – | – |
17 | FAN | 60 | Wentylator chłodzący |
18 | P.SEAT (D) | 30 | Fotel elektryczny * |
19 | BTN | 30 | Do ochrony różnych obwodów |
20 | IG KEY2 | 40 | System startowy |
21 | BLOWER | 40 | Silnik dmuchawy |
22 | FUEL PUMP | 26 | Pompa paliwowa |
23 | ENGINE2 | 15 | Układ sterowania silnikiem * |
24 | EGI INJ | 15 | Wtryskiwacz |
25 | PCM | 10 | System sterowania silnikiem |
26 | ENGINE | 10 * 1 | System sterowania silnikiem |
20 * 2 | |||
27 | IG | 20 | Do ochrony różnych obwodów * |
28 | TCM | 20 | TCM * |
29 | ESCL | 10 | Elektroniczna blokada kierownicy * |
30 | IG KEY1 | 40 | Do ochrony różnych obwodów |
31 | MAIN | 125 | Do ochrony wszystkich obwodów |
32 | DRL | 20 | DRL – Światła do jazdy dziennej * |
33 | HAZARD | 10 | Światła awaryjne |
34 | ENG + B | 10 | PCM |
35 | STOP | 10 | Światła stopu |
36 | HORN | 15 | Klakson |
37 | HEAD HI RH | 15 | Światła drogowe (prawe) * |
38 | HEAD LO RH | 10 | Światła mijania (prawe) |
39 | HEAD HI LH | 15 | Światło drogowe (lewe) * |
40 | HEAD LO LH | 10 | Światła mijania (lewe) |
* 1 2,5-litrowy silnik
* 2 Silnik o pojemności 3,7 litra |
Przekaźniki
R1 | Przekaźnik sprężarki klimatyzacji |
R2 | Główny przekaźnik |
R3 | Przekaźnik świateł mijania |
R4 | Przekaźnik rozrusznika |
R5 | Przekaźnik klaksonu |
R6 | Przekaźnik światła tylnego |
R7 | Przekaźnik pompy paliwa |
R8 | Przekaźnik do gniazdka elektrycznego (zapalniczka) |
R9 | Przekaźnik wentylatora niskiej prędkości do układu chłodzenia silnika |
R10 | Przekaźnik wentylatora niskiej prędkości do układu chłodzenia silnika |
R11 | Przekaźnik świateł drogowych |
R12 | Przekaźnik wentylatora dużej prędkości układu chłodzenia silnika |
R13 | Przekaźnik wysokiej prędkości wentylatora chłodzącego silnik |
R14 | Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby |
R15 | Przekaźnik rozrusznika |
R16 | Przekaźnik przednich świateł przeciwmgielnych |
R17 | Przekaźnik podgrzewacza szyb |
R18 | Przekaźnik grzałki |
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu.
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
1 | P.WIND | 30 | Zasilanie okna |
2 | METER IG | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
3 | ILLUMI | 7,5 | BCM, oświetlenie |
4 | MIRROR | 5 | Sterowanie lusterkami |
5 | SAS | 5 | Poduszka powietrzna;
ABS. |
6 | – | – | – |
7 | INT, LOCK / SHIFT | 5 | Przełącznik skrzyni biegów * |
8 | – | – | – |
9 | HEGO | 5 | Układ sterowania silnikiem * |
10 | A / C | 10 | Klimatyzator |
11 | P.OUTLET / CIGAR | 15 | Gniazdo zasilania |
12 | D. LOOK | 25 | BCM;
Silnik zamka drzwi. |
13 | ENGINE IG | 15 | System sterowania silnikiem |
14 | WIPER | Wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej | |
15 | ROOM | 15 | Światła wewnętrzne pojazdu |
16 | SPARE | 20 | – |
17 | SPARE | 10 | – |
18 | SPARE | – | – |