W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Cherokee KJ z lat: 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007. Jeep Cherokee KJ, znany również jako Jeep Liberty, był kompaktowym SUV-em produkowanym w latach 2002-2007. Zastąpił on wcześniejszą generację Jeep Cherokee XJ i przyniósł ze sobą wiele innowacji i ulepszeń. Pod względem […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Cherokee KJ z lat: 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007.
Jeep Cherokee KJ, znany również jako Jeep Liberty, był kompaktowym SUV-em produkowanym w latach 2002-2007. Zastąpił on wcześniejszą generację Jeep Cherokee XJ i przyniósł ze sobą wiele innowacji i ulepszeń.
Pod względem wyglądu, Jeep Cherokee KJ kontynuował kanciaste linie nadwozia, charakterystyczne dla marki Jeep. Miał bardziej zaokrąglone kształty niż jego poprzednik, co dawało mu nowoczesny i bardziej aerodynamiczny wygląd. Charakterystyczne sześciokątne reflektory i charakterystyczna kratka wlotu powietrza nadali mu charakterystyczny wizerunek.
Jeep Cherokee KJ oferował różne opcje napędu. Standardowo dostępny był napęd na przednie koła, ale istniała także opcja napędu na cztery koła. Wersje z napędem na cztery koła były wyposażone w system Command-Trac lub Selec-Trac, które umożliwiały zmianę trybu napędu w zależności od warunków terenowych.
Pod względem silników, Jeep Cherokee KJ oferował różne opcje. Wśród nich był benzynowy silnik V6 o pojemności 3,7 litra oraz wysokoprężny silnik R4 o pojemności 2,8 litra. Oba silniki zapewniały odpowiednią moc i moment obrotowy, aby sprostać zarówno codziennym potrzebom jazdy, jak i terenowym wyzwaniom.
Wnętrze Jeepa Cherokee KJ było przestronne i dobrze zaprojektowane. Oferowało miejsce dla pięciu pasażerów oraz wygodne siedzenia. Wersje wyposażone w tylne siedzenia składanej kanapy umożliwiały zwiększenie przestrzeni bagażowej, co było praktyczne podczas przewożenia większych przedmiotów.
Jeep Cherokee KJ posiadał również wiele funkcji i systemów bezpieczeństwa. W zależności od wersji, oferował systemy ABS, kontrolę trakcji, system stabilizacji toru jazdy oraz poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
Jako SUV, Jeep Cherokee KJ miał dobre możliwości terenowe. Dzięki napędowi na cztery koła, odpowiedniemu prześwitowi i systemom napędu, radził sobie dobrze na trudnym terenie. Opcjonalny pakiet off-roadowy Trail Rated zapewniał jeszcze większe możliwości terenowe, w tym lepszą trakcję, większy prześwit i wzmocnione podwozie.
Jeep Cherokee KJ był popularnym modelem wśród miłośników marki Jeep, którzy szukali kompaktowego SUV-a o wszechstronności i dobrych możliwościach terenowych. Jego nowoczesny design, solidna konstrukcja i zdolności off-roadowe sprawiły, że był to udany model w historii marki Jeep.
Przedział pasażerski
Panel bezpieczników znajduje się po lewej stronie tablicy rozdzielczej za pokrywą.
Etykieta jest dołączona do pokrywy panelu bezpieczników, aby zidentyfikować każdy bezpiecznik w celu ułatwienia wymiany.
Wgłębienie | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 15 A niebieski | Przekaźnik klaksonu;
Przekaźnik mocy szyberdachu; Przekaźnik szyby elektrycznej. |
2 | 10 A czerwony | Tylne światła przeciwmgielne (tylko eksport) |
3 | 20 A żółty | Zapalniczka |
4 | 10 A czerwony | Reflektor mijania z prawej strony |
5 | 10 A czerwony | Reflektor świateł mijania lewy |
6 | 20 A żółty | Moduł sterowania nadwozia/zamki drzwi zasilania |
7 | 10 A czerwony | Lewe światło postojowe/lewa tylna lampa/lampa tablicy rejestracyjnej |
8 | Zapasowy | |
9 | 10 A czerwony | Prawe światło postojowe/prawa lampa tylna/lampa tablicy rejestracyjnej/klaster |
10 | Zapasowy | |
11 | 15 A niebieski | Migacz |
12 | 15 A niebieski | Światła stopu |
13 | 10 A czerwony | Moduł sterowania nadwozia/CMTC/klaster/przepustka.
Wskaźnik włączenia, wyłączenia poduszki powietrznej; Automatyczne lusterko dzienne/przełącznik paska świetlnego (tylko Renegade). |
14 | 10 A czerwony | Pompa paliwa PDC/sprzęgło AC;
Przekaźnik rozrusznika/sterownik silnika/sterownik skrzyni biegów (tylko olej napędowy). |
15 | Zapasowy | |
16 | 20 A żółty | Gniazdo zasilania (z tyłu) |
17 | 15 A niebieski | Tylna wycieraczka |
18 | 20 A żółty | Dławik i przekaźnik radiowy |
19 | 20 A żółty | Przednie światła przeciwmgielne;
Światła hamowania przyczepy i skrętu. |
20 | Zapasowy | |
21 | 10 A czerwony | Radio |
22 | 20 A żółty | Moduł przekaźnika mocy szyberdachu/anteny (tylko eksport) |
23 | Zapasowy | |
24 | 10 A czerwony | Silnik dmuchawy PDC |
25 | 10 A czerwony | Przełączniki podgrzewanych siedzeń/sterownik HVAC/ładowanie akumulatora przyczepy do holowania |
26 | 10 A czerwony | Reflektor świateł drogowych z prawej strony |
27 | 10 A czerwony | Reflektor świateł drogowych lewy |
28 | Zapasowy | |
29 | 10 A czerwony | Wskaźnik podgrzewanych lusterek/wskaźnik odszraniania tylnej szyby |
30 | 15 A niebieski | Podgrzewany moduł siedzenia |
31 | Zapasowy | |
32 | 10 A czerwony | Przełącznik wycieraczek/wycieraczki przednie i tylne |
33 | 10 A czerwony | Moduł SKIM/złącze łącza danych |
34 | 15 A niebieski | Moduł sterowania nadwozia/klaster/światła wewnętrzne;
Moduł głośnomówiący/radio/CMTC/moduł ITM i syrena (tylko eksport). |
35 | Zapasowy | |
36 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną/moduł klasyfikacji zawodu (prawy przedni fotel) |
37 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną |
38 | 10 A czerwony | Zespół kontrolera/przerzutki ABS |
39 | 10 A czerwony | Migacz ostrzegawczy (kierunkowskazy);
Przełącznik świateł cofania (tylko ręczna skrzynia biegów); Przełącznik zasięgu skrzyni biegów (tylko automatyczna skrzynia biegów). |
CB1 | Wyłącznik obwodu 25 A | Fotel elektryczny |
CB2 | – | – |
CB3 | Wyłącznik obwodu 20 A | Przekaźnik wycieraczek przednich (wł./wył.), przekaźnik wycieraczek przednich (wysoki/niski), silnik wycieraczek przednich |
Przekaźnik | ||
R1 (przód) | Światła drogowe | |
R2 (przód) | Lampa do jazdy dziennej | |
R1 (tył) | Zasilanie okna | |
R2 (tył) | Odmgławiacz tylnej szyby | |
R3 | Światła mijania | |
R4 | Szyberdach | |
R5 | Przednia lampa przeciwmgielna | |
R6 | Zamek od drzwi | |
R7 | – | |
R8 | Klakson | |
R9 | Odblokowanie drzwi pasażera | |
R10 | Tylne światło przeciwmgielne | |
R11 | Lampa parkowania | |
R12 | Odblokowanie drzwi kierowcy |
Komora silnika
Węzeł dystrybucji energii elektrycznej znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora.
W tym centrum zasilania znajdują się wtykowe bezpieczniki „wkładka”, które zastępują wbudowane bezpieczniki topikowe. W centrum zasilania znajdują się również bezpieczniki „Mini” oraz wtykowe pełne i mikroprzekaźniki ISO. Etykieta wewnątrz pokrywy zatrzaskowej w środku identyfikuje każdy element, aby w razie potrzeby ułatwić wymianę. Bezpieczniki i przekaźniki „kaseta” można nabyć u autoryzowanego sprzedawcy.
Centrum Dystrybucji Energii (Benzyna)
Wgłębienie | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F1 | 40 A zielony | Silnik dmuchawy |
F2 | 40 A zielony | Wentylator chłodnicy |
F3 | 50 A czerwony | JB Power |
F4 | 40 A zielony | Pompa ABS |
F5 | 20 A żółty | NGC Trans |
F6 | 30 Amp Różowy | ASD |
F7 | 50 A czerwony | JB Power |
F8 | 40 A zielony | Zapłon/Start |
F9 | 50 A czerwony | JB Power |
F10 | 30 Amp Różowy | Przyczepa holownicza |
F11 | Zapasowy | |
F12 | 30 Amp Różowy | Pasek świetlny |
F13 | 40 A zielony | Okna |
F14 | 40 A zielony | Stacyjka |
F15 | 50 A czerwony | JB Power |
F 16 | Zapasowy | |
F17 | Zapasowy | |
F18 | Zapasowy | |
F19 | 30 Amp Różowy | Odmgławiacz tylnej szyby (HBL) |
F20 | Zapasowy | |
F21 | 20 A żółty | Sprzęgło klimatyzacji |
F22 | Zapasowy | |
F23 | Zapasowy | |
F24 | 20 A żółty | Pompa paliwowa |
F25 | 20 A żółty | Zawory ABS |
F26 | 25 Amp Naturalny | Wtryskiwacze |
F27 | Zapasowy | |
F28 | 15 A niebieski | Rozrusznik |
R29 | Pół przekaźnika ISO | Pompa paliwowa |
R30 | Pół przekaźnika ISO | Rozrusznik |
R31 | Pół przekaźnika ISO | Włączanie/wyłączanie wycieraczek |
R32 | Pół przekaźnika ISO | Wycieraczka wysoka/niska |
R33 | Pełny przekaźnik ISO | Dmuchawa |
R34 | Pełny przekaźnik ISO | Wentylator wysokiej prędkości |
R35 | Pół przekaźnika ISO | Sprzęgło klimatyzacji |
R36 | Zapasowy | |
R37 | Pół przekaźnika ISO | NGC Trans |
R38 | Zapasowy | |
R39 | Pełny przekaźnik ISO | ASD |
R40 | Pełny przekaźnik ISO | Wentylator niskiej prędkości |
Centrum Dystrybucji Energii (Diesel)
Wgłębienie | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F1 | 40 A zielony | Silnik dmuchawy |
F2 | 40 A zielony | Wentylator chłodnicy |
F3 | 50 A czerwony | JB Power |
F4 | 40 A zielony | Pompa ABS |
F5 | otwarty | |
F6 | 30 Amp Różowy | ASD |
F7 | 50 A czerwony | JB Power |
F8 | 40 A zielony | Zapłon/ Start |
F9 | 50 A czerwony | JB Power |
F10 | 30 Amp Różowy | Przyczepa holownicza |
F11 | 20 A żółty | Podgrzewacz paliwa |
F12 | 30 Amp Różowy | Pasek świetlny |
F13 | 40 A zielony | Okna |
F14 | 40 A zielony | Stacyjka |
F15 | 50 A czerwony | JB Power |
F 16 | 15 A niebieski | Kanał ASD |
F17 | Zapasowy | |
F18 | Zapasowy | |
F19 | 30 Amp Różowy | Odmgławiacz tylnej szyby (HBL) |
F20 | Zapasowy | |
F21 | 20 A żółty | Sprzęgło klimatyzacji |
F22 | Zapasowy | |
F23 | Zapasowy | |
F24 | Zapasowy | |
F25 | 20 A żółty | Zawory ABS |
F26 | Naturalne wtryskiwacze 25 A | |
F27 | Zapasowy | |
F28 | 15 A niebieski | Rozrusznik |
R29 | Pół przekaźnik ISO | Podgrzewacz paliwa |
R30 | Pół przekaźnik ISO | Rozrusznik |
R31 | Pół przekaźnik ISO | Włączanie/wyłączanie wycieraczek |
R32 | Pół przekaźnik ISO | Wycieraczka wysoka/niska |
R33 | Pełny przekaźnik ISO | H. Dmuchawa |
R34 | Pełny przekaźnik ISO | Wentylator wysokiej prędkości |
R35 | Pół przekaźnik ISO | Sprzęgło klimatyzacji |
R36 | Pół przekaźnik ISO | Lepkie ciepło |
R37 | Zapasowy | |
R38 | Zapasowy | |
R39 | Pełny przekaźnik ISO | ASD |
R40 | Pełny przekaźnik ISO | Wentylator niskiej prędkości |