W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy CR-V IV z lat: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016. Honda CR-V IV to czwarta generacja popularnego samochodu sportowo-użytkowego (SUV) produkowanego przez japońskiego producenta Honda. Model ten był produkowany w latach 2012-2016 i przyniósł szereg ulepszeń i nowych funkcji w porównaniu do poprzednika. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy CR-V IV z lat: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016.
Honda CR-V IV to czwarta generacja popularnego samochodu sportowo-użytkowego (SUV) produkowanego przez japońskiego producenta Honda. Model ten był produkowany w latach 2012-2016 i przyniósł szereg ulepszeń i nowych funkcji w porównaniu do poprzednika.
Honda CR-V IV wyróżnia się nowoczesnym i atrakcyjnym designem, z charakterystycznym przednim pasem z wyrazistymi reflektorami i agresywnie stylizowaną atrapą chłodnicy. Samochód oferuje przestronne wnętrze, które zapewnia wygodne miejsca dla pięciu pasażerów, a także elastyczne opcje konfiguracji siedzeń i duży bagażnik.
Pod względem napędu, Honda CR-V IV jest dostępna z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi i wysokoprężnymi silnikami, które zapewniają moc, elastyczność i oszczędność paliwa. W zależności od wersji, samochód może być wyposażony w napęd na przednie koła lub na cztery koła, co zapewnia lepszą trakcję i stabilność.
Honda CR-V IV została wyposażona w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak system stabilizacji toru jazdy (VSA), system kontroli trakcji (TCS), system ABS (układ hamulcowy z przeciwblokowym) oraz liczne poduszki powietrzne. Dodatkowo, samochód oferuje opcje takie jak system monitorowania martwego pola, system rozpoznawania znaków drogowych i system ostrzegania przed kolizją.
Wnętrze Honda CR-V IV jest nowoczesne i ergonomiczne, zapewniające wygodne miejsca dla pasażerów i dobrą widoczność. Samochód jest wyposażony w liczne funkcje i technologie, takie jak system audio, system nawigacji, klimatyzację automatyczną, a także systemy łączności i rozrywki.
Podsumowując, Honda CR-V IV to udany model, który oferuje połączenie wygody, funkcjonalności i niezawodności. Samochód ten jest popularny zarówno wśród rodzin, jak i osób poszukujących komfortowego i przestronnego SUV-a, który jest gotowy na różnorodne wyzwania drogowe.
Komora silnika
Znajduje się w pobliżu zbiornika płynu hamulcowego.
| 4 | |
| 5 | |
| 6 | |
| 7 | |
| 8 | Przekaźnik wentylatora 7,5AA/C, przekaźnik wentylatora, moduł sterujący układu napędowego (PCM), przekaźnik wentylatora chłodzącego | 
| 9 | 7.5A ’15-’16: Kontrola stabilności pojazdu (VSA) | 
| 10 | 7,5 A Podgrzewane lusterka | 
| 11 | Rozrusznik 7,5 A | 
| 12 | 20A ’12-’14: Przekaźnik przedniego światła przeciwmgielnego | 
| 20A ’15-’16: Wtryskiwacze | |
| 13 | 20A Wzmacniacz audio | 
| 14 | 10A Przekaźnik klaksonu, czujnik akumulatora | 
| 15 | 10A Alarm | 
| 16 | 10A Czujnik położenia pedału hamulca | 
| 17 | 15A Przekaźnik cewki zapłonowej | 
| 18 | 15A Dodatkowy przekaźnik jednostki sterującej silnika | 
| 19 | 10A ’15-’16: Światła do jazdy dziennej | 
| 20 | 20A ’15-’16: Elektrycznie sterowany fotel pasażera (oparcie) | 
| 21 | 15A ’15-’16: Podgrzewany parking wycieraczek | 
| 22 | 15A Przekaźnik przepustnicy (ETCS) | 
| 23 | 15A Główny przekaźnik jednostki sterującej silnika (PGM-FI Main) (nr 1) | 
| 24 | 10A Przekaźnik lewego reflektora (światło mijania) | 
| 25 | 10A Przekaźnik prawego reflektora (światła mijania) | 
| 26 | 20A Przekaźnik świateł bocznych | 
| 27 | Przekaźnik sprzęgła sprężarki 7,5AA/C | 
| 28 | 7,5 A Przekaźnik oświetlenia wnętrza, fotel kierowcy (pompowanie) | 
| 29 | 10A System audio, nawigacja, światła cofania, złącze diagnostyczne (DLC), zestaw wskaźników, immobilizer, system rozrywki z tyłu, automatyczny włącznik reflektorów, wyświetlacz wielofunkcyjny, jednostka elektroniki nadwozia po stronie kierowcy (MICU), kamera cofania | 
| 31 | 70A Elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) | 
| 32 | Bagażnik zasilający 40A | 
| 33 | 40A ’12-’14: Kontrola stabilności pojazdu (VSA) | 
| 20A ’15-’16: Kontrola stabilności pojazdu (VSA) | |
| 34 | 20A ’12-’14: Kontrola stabilności pojazdu (VSA) | 
| 40A ’15-’16: Kontrola stabilności pojazdu (VSA) | |
| 35 | 30A System połączenia napędu na cztery koła (E-DPS), przekaźnik napędu na cztery koła (w czasie rzeczywistym), jednostka sterująca napędem na cztery koła (w czasie rzeczywistym) | 
| 36 | Generator 100A, bezpieczniki: „29”, „41”, „42”, „43” | 
| 41 | 50A Wyłącznik zapłonu, czujnik obciążenia elektrycznego (ELD), bezpieczniki (skrzynka wewnętrzna) „16”, „17” | 
| 42 | Bezpieczniki 60A (skrzynka kabinowa) „25”, „27”, „41” | 
| 43 | Bezpieczniki 60A (skrzynka kabinowa) „12”, „14” | 
| 44 | Bezpieczniki 30A (skrzynka kabinowa) „37”, „38”, „39”, „40” | 
| 45 | 30A ’15-’16: Rozrusznik | 
| 46 | 30A Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby | 
| 47 | – | 
| 48 | 40A Przekaźnik grzałki | 
| 49 | 30A Przekaźnik wycieraczek | 
| 50 | 20A Przekaźnik wentylatora klimatyzacji | 
| 51 | 20A Przekaźnik wentylatora chłodzącego | 
| Przekaźniki | |
| R1 | Podgrzewacz | 
| R2 | – | 
| R3 | Wentylator klimatyzacji | 
| R4 | Cewki zapłonowe | 
| R5 | Przednie światło przeciwmgielne | 
| R6 | Jednostka sterująca silnika (PGM-FI) | 
| R7 | Ogrzewanie tylnej szyby | 
| R8 | Czujnik obciążenia elektrycznego (ELD) | 
| R9 | – | 
| R10 | Sygnał dźwiękowy | 
| R11 | Sterowanie wentylatorem | 
| R12 | Wentylator chłodzący | 
| R13 | – | 
| R14 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji | 
Przedział pasażerski
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników po stronie kierowcy
Znajduje się pod deską rozdzielczą.
| 1 | – | 
| 2 | 10A Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) A, zawór upustowy (EVAP), wtórny czujnik tlenu (HO2S), czujnik obciążenia elektrycznego (ELD), czujnik położenia pedału hamulca, czujnik masowego przepływu powietrza/czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym (MAF/IAT) | 
| 3 | 10A Jednostka sterująca poduszką powietrzną (SRS) | 
| 4 | 15A Pompa paliwa, główny przekaźnik modułu sterującego silnika (PGM-FI Main), immobilizer, moduł sterujący układu napędowego (PCM) | 
| 5 | 10A Zestaw wskaźników, jednostka elektroniczna nadwozia po stronie kierowcy (MICU), przekaźnik biegu wstecznego, kompas, system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), blokada zmiany biegów, wskaźnik zmiany biegów | 
| 6 | 7,5 A Szyberdach, przekaźnik 4WD (w czasie rzeczywistym), jednostka sterująca 4WD (w czasie rzeczywistym) | 
| 7 | Moduł sterowania zespołem napędowym 7,5 A (PCM) | 
| 8 | 15A Centralny zamek (odblokowanie) | 
| 9 | 10A Centralny zamek (odblokowanie) | 
| 10 | Przyczepa 7,5A | 
| 10A Światła do jazdy dziennej | |
| 11 | 20A Właz | 
| 12 | 20A Gniazdo konsoli środkowej (przekaźnik) | 
| 13 | 15A ’15-’16: Podkładka | 
| 14 | 20A Przekaźnik ogrzewania fotela kierowcy (tryb „słaby”), przekaźnik ogrzewania fotela kierowcy (tryb „silny”), przekaźnik ogrzewania fotela pasażera (tryb „słaby”), przekaźnik ogrzewania fotela pasażera (tryb „silny”) | 
| 15 | 10A Centralny zamek (odblokowanie drzwi kierowcy) | 
| 16 | 20A Fotel kierowcy napędzany elektrycznie (ruch wzdłużny) | 
| 17 | 20A Fotel kierowcy sterowany elektrycznie (tył) | 
| 18 | 20A ’15-’16: Elektrycznie sterowany fotel pasażera (przód/tył) | 
| 19 | 7,5 A Audio, nawigacja, odtwarzacz DVD (system rozrywki z tyłu), przedni przekaźnik wyjściowy, przekaźnik wyjściowy (konsola) | 
| 20 | 7,5 A Blokada kluczyka zapłonu, jednostka elektroniki nadwozia po stronie kierowcy (MICU) | 
| 21 | 7,5A Światła do jazdy dziennej, wyłącznik zapłonu, bezpiecznik: „22” | 
| 22 | 7,5 A Przekaźnik nagrzewnicy, przekaźnik wentylatora, przekaźnik wentylatora chłodzącego, jednostka sterująca ogrzewaniem-wentylacją-klimatyzacją (HVAC), jednostka kontroli klimatu, elektryczne lusterka, podgrzewane siedzenie pasażera, podgrzewane siedzenie kierowcy | 
| 23 | 10A Tylna wycieraczka, przekaźnik płytki drukowanej | 
| 24 | 7,5 A Kontrola stabilności pojazdu (VSA), elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS), czujnik kąta skrętu | 
| 25 | 10A System audio, nawigacja | 
| 26 | 20A Bagażnik zasilający | 
| 27 | 20A Gniazdo przednie (przekaźnik) | 
| 28 | 15A Przekaźnik spryskiwacza, przekaźnik spryskiwacza tylnego | 
| 29 | 7,5 A System wykrywania zajętości przedniego siedzenia (ODS), wskaźnik dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu, jednostka sterująca poduszką powietrzną (SRS) | 
| 30 | 10A Centralny zamek (zamek drzwi kierowcy) | 
| 31 | 10A ’15-’16: inteligentny | 
| 32 | 15A Centralny zamek (zamek drzwi) | 
| 33 | 15A Centralny zamek (zamek drzwi) | 
| 34 | 10A Światła postojowe, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, kierunkowskazy | 
| 35 | 7,5 A Oświetlenie deski rozdzielczej | 
| 36 | 10A ’15-’16: Tylna wycieraczka | 
| 37 | 20A ’15-’16: Przednie światło przeciwmgielne | 
| 15A Adaptacyjny system oświetlenia | |
| 38 | 10A Lewy reflektor (światło drogowe) | 
| 39 | 10A Prawy reflektor (światło drogowe) | 
| 40 | 7,5A System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), tylne światło przeciwmgłowe | 
| 41 | 20A Centralny zamek (przekaźnik zamka drzwi, przekaźnik odblokowania drzwi kierowcy, przekaźnik odblokowania drzwi, przekaźnik zamka bagażnika) | 
| 42 | 20A Elektrycznie sterowana szyba po stronie kierowcy, jednostka sterująca elektrycznie sterowaną szybą | 
| 43 | 20A Elektrycznie sterowana tylna prawa szyba | 
| 44 | 20A Okno elektryczne po stronie pasażera | 
| 45 | 20A Elektrycznie sterowana tylna lewa szyba | 
| 46 | 30A Wycieraczka | 
| Przekaźniki | |
| R1 | Jednostka sterująca silnika (nr 2) | 
| R2 | Wylot z przodu | 
| R3 | Rozrusznik | 
| R4 | Korpus przepustnicy (ETCS) | 
| R5 | Jednostka sterująca silnika (nr 1) | 
| R6 | Elektryczne szyby | 
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników po stronie pasażera

| Numer | Ampery [A] | Opis | 
|---|---|---|
| 1 | 7,5A | Tablica przyrządów | 
| 2 | 7,5A | VSA/ABS | 
| 3 | 7,5A | MIKU | 
| 4 | 20 A | Rezerwa zapasowa 2 | 
| 5 | 7,5A | Radio ACC | 
| 6 | 20 A | Wzmacniacz dźwięku | 
Brak komentarzy.