Skoda Yeti (2015) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Skody Yeti I z lat: 2015. Świetnie, że pytasz o Skodę Yeti z rocznika 2015. Ten rok był ostatnim rokiem produkcji tego modelu, więc był to również rok, w którym wprowadzono ostatnie zmiany i ulepszenia do tego modelu. Oto kilka faktów na temat […]

05/13/2023
Czas czytania: 3 minut

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Skody Yeti I z lat: 2015.

Świetnie, że pytasz o Skodę Yeti z rocznika 2015. Ten rok był ostatnim rokiem produkcji tego modelu, więc był to również rok, w którym wprowadzono ostatnie zmiany i ulepszenia do tego modelu. Oto kilka faktów na temat Skody Yeti z 2015 roku:

  • Skoda Yeti z 2015 roku oferowana była w dwóch wersjach nadwozia: zwykłym (5-drzwiowym) i Coupe (3-drzwiowym)
  • W standardzie samochód był wyposażony w system audio z czterema głośnikami, podgrzewane fotele przednie, czujniki parkowania z tyłu i elektrycznie regulowane lusterka boczne
  • Skoda Yeti z 2015 roku oferowana była w różnych wersjach silnikowych, w tym benzynowych i diesel. Wszystkie silniki spełniały normy emisji spalin Euro 6
  • Skoda Yeti z 2015 roku była również dostępna w wersji z napędem na cztery koła (4×4) oraz w wersji z automatyczną skrzynią biegów
  • Poza standardowymi opcjami, dostępne były również różne pakietu wyposażenia, takie jak pakiet Travel, pakiet Outdoor, pakiet Comfort i pakiet Safety, które zawierały różne dodatkowe funkcje i akcesoria

Skoda Yeti zyskała sobie wielu zwolenników ze względu na swoją wszechstronność, niezawodność i praktyczność, a w 2015 roku wprowadzono wiele ulepszeń, które jeszcze bardziej poprawiły jakość i komfort jazdy.

Zobacz także:  Skoda Fabia III (2015) - schematy bezpieczników i przekaźników
Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

 

Skrzynka bezpieczników w desce rozdzielczej

Skoda Yeti (2015) - schematy bezpieczników i przekaźników
Numer Opis
1 Ogrzewanie wentylacji skrzyni biegów (silnik wysokoprężny);

Jednostka sterująca automatycznej skrzyni biegów DSG.

2 Hak holowniczy – światło lewe
3 Hak holowniczy – światło prawe
4 Zestaw wskaźników;

Dźwignia wycieraczek szyby przedniej;

Dźwignia kierunkowskazów;

Kamera.

5 Dmuchawa do ogrzewania;

Wentylator chłodnicy;

Klimatyzacja;

Climatronic.

6 Wycieraczka tylnej szyby
7 Telefon
8 Zaczep holowniczy – styk w gnieździe
9 Jednostka sterująca napięciem pojazdu – oświetlenie wnętrza, tylne światło przeciwmgielne
10 Czujnik deszczu;

Włącznik światła;

Złącze diagnostyczne;

Zdejmowane światło.

11 Światła doświetlające zakręty po lewej stronie
12 Światła doświetlające zakręty po prawej stronie
13 Radio;

DVD.

14 Centralna jednostka sterująca;

Jednostka sterująca silnika.

15 Przełącznik światła
16 Haldex
17 Sterownik KESSY;

Blokada kierownicy.

18 Gniazdo diagnostyczne;

Sterownik silnika;

Czujnik hamulca;

Haldex.

19 Sterownik ABS;

ESP;

Przełącznik kontroli ciśnienia powietrza w oponach;

Sterownik wspomagania parkowania;

Przełącznik trybu OFF ROAD;

Przycisk START STOP.

20 Przełącznik i jednostka sterująca poduszek powietrznych
21 WIV;

Lampa tylna;

Ściemniane lusterko;

Czujnik ciśnienia;

Przygotowanie telefonu;

Czujnik przepływu powietrza;

Sterownik do regulacji zasięgu i pochylenia reflektorów.

22 Sterownik zestawu wskaźników elektromechanicznego wspomagania kierownicy;

Jednostka sterująca magistrali danych.

23 Centralny zamek i pokrywa maski
24 Tylne okno elektryczne
25 Ogrzewanie tylnej szyby, ogrzewanie postojowe i wentylacja
26 Gniazdo zasilania w bagażniku
27 Okno panoramiczne – dach przesuwno-uchylny, elektryczna roleta przeciwsłoneczna
28 Pompa paliwa;

Zawory wtryskowe.

29 Przednie okno elektryczne
30 Zapalniczka przednia i tylna
31 System czyszczenia reflektorów
32 Ogrzewanie fotela przedniego;

Regulator ogrzewania fotela.

33 Ogrzewanie;

Klimatyzacja;

Climatronic;

Pilot do ogrzewania postojowego.

34 Alarm;

Klakson zapasowy.

35 Jednostka sterująca automatycznej skrzyni biegów DSG
36 Jednostka sterująca do wykrywania przyczepy

 

Skrzynka bezpieczników w komorze silnika

Skoda Yeti (2015) - schematy bezpieczników i przekaźników
Numer Opis
F1 Nie przypisano
F2 Jednostka sterująca automatycznej skrzyni biegów
F3 Moduł danych baterii
F4 Jednostka sterująca ABS
F5 Jednostka sterująca automatycznej skrzyni biegów
F6 Nie przypisano
F7 Zacisk zasilania 15;

Rozrusznik.

F8 Radio;

Zestaw wskaźników;

Telefon.

F9 Nie przypisano
F10 Jednostka sterująca silnika
F11 Pomocnicza jednostka sterująca ogrzewaniem i wentylacją
F12 Jednostka sterująca magistrali danych
F13 Jednostka sterująca silnika
F14 Zapłon
F15 Sonda lambda;

Pompa paliwa;

Układ świec żarowych.

F 16 Jednostka sterująca napięciem pojazdu;

Prawy reflektor;

Prawe światło tylne.

F17 Klakson
F18 Wzmacniacz do cyfrowego procesora dźwięku
F19 Wycieraczki
F20 Zawór sterujący ciśnieniem paliwa;

Pompa wysokiego ciśnienia.

F21 Sonda lambda
F22 Przełącznik pedału sprzęgła;

Przełącznik pedału hamulca.

F23 Pompa płynu chłodzącego;

Zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania;

Zawór przełączający chłodnicy;

Wysokociśnieniowa pompa paliwowa.

F24 Filtr z węglem aktywnym;

Zawór recyrkulacji spalin;

Wentylator chłodnicy.

F25 Jednostka sterująca ABS
F26 Jednostka sterująca napięciem pojazdu;

Lewy reflektor;

Lewe światło tylne.

F27 System świec żarowych
F28 Ogrzewanie przedniej szyby
F29 Zasilanie wewnętrznego nośnika bezpiecznika
F30 Terminal Xa)
a) Aby nie rozładowywać akumulatora niepotrzebnie podczas uruchamiania silnika, elementy elektryczne tego zacisku są automatycznie wyłączane.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.