W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla New Holland TL70, TL80, TL90, TL100. New Holland TL70, TL80, TL90 i TL100 to seria ciągników rolniczych produkowanych przez New Holland od 1998 do 2003 roku. Były one zaprojektowane z myślą o małych i średnich gospodarstwach rolnych, a także jako maszyny do prac […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla New Holland TL70, TL80, TL90, TL100.
New Holland TL70, TL80, TL90 i TL100 to seria ciągników rolniczych produkowanych przez New Holland od 1998 do 2003 roku. Były one zaprojektowane z myślą o małych i średnich gospodarstwach rolnych, a także jako maszyny do prac komunalnych. Seria ta zastąpiła poprzednią serię 7740.
Ciągniki z serii TL wyposażone są w silniki o mocy od 70 do 100 KM, które spełniają normy emisji spalin Tier 1. Są one napędzane paliwem diesel i wyposażone w mechaniczną skrzynię biegów z 16 biegami do przodu i 16 biegami do tyłu. Posiadają także skrzynię rozdzielczą, która umożliwia łatwe przełączanie się między trybami pracy na polu i na drodze.
Ciągniki te są wyposażone w przednią oś z systemem samoblokującym, co zapewnia doskonałą przyczepność na każdym rodzaju podłoża. Wszystkie modele posiadają hydrauliczny układ sterowania, który umożliwia łatwe podnoszenie i opuszczanie narzędzi rolniczych.
W serii TL znajdziemy również wiele udogodnień dla operatora, takich jak ergonomiczne fotele, wentylowane kabiny, a także systemy klimatyzacji i ogrzewania. Ciągniki te wyposażone są także w systemy automatycznego sterowania prędkością, co pozwala na bardziej precyzyjną pracę i zwiększa wydajność.
Podsumowując, seria TL to solidne i wydajne ciągniki, które świetnie sprawdzą się w rolnictwie i pracach komunalnych. Dzięki wygodnym kabinom, udogodnieniom dla operatora oraz precyzyjnym systemom sterowania, praca z nimi jest łatwiejsza i bardziej efektywna.
Bez kabiny

Z kabiną

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 10 | Z Power Shuttle: obwód Power Shuttle, (+ klawisz) |
| 2 | 5 | Bez Power Shuttle: 2-biegowy obwód Power Shift Z Power Shuttle: obwód Power Shuttle, (+ klawisz) |
| 3 | 5 | Przednie prawe i tylne lewe światła pozycyjne |
| 4 | 5 | Przednie lewe i tylne lewe światła boczne, oświetlenie elementów sterujących i przyrządów |
| 5 | 15 | Bez kabiny: Przednie światła robocze w kratce Z kabiną: Dolne przednie światła robocze |
| 6 | 15 | Z kabiną: tylne światła robocze |
| 7 | 15 | Światła długie |
| 8 | 15 | Światła mijania |
| 9 | 5 | Bez kabiny z Power Shuttle: obwód Power Shuttle, (+ akumulator) Z kabiną: elektroniczny obwód podnoszenia Z kabiną z Power Shuttle: elektroniczny obwód podnoszenia i Power Shuttle, (+ akumulator) |
| 10 | 15 | Bez kabiny: światła awaryjne |
| 25 | Z kabiną: kierunkowskazy i światła awaryjne | |
| 11 | 15 | Klakson, gniazdko elektryczne, brzęczyk (z Power Shuttle), zapalniczka (z kabiną), obrotowa lampa ostrzegawcza (z kabiną), oświetlenie górne (z kabiną z Power Shuttle), radio (z kabiną z Power Shuttle) . |
| 12 | 10 | + przyrządy, obwód bezpieczeństwa fotela, hamulec przyczepy |
| 13 | 5 | Elektromagnesy wyłączające silnik |
| 14 | 5 | Z kabiną: elektroniczny obwód podnoszenia, (+ klucz) |
| 15 | 10 | Bez kabiny: Tylne światło robocze Z kabiną: Wycieraczki tylnej i przedniej szyby, pompa wycieraczki szyby przedniej i tylnej |
| 16 | 5 | Obwód filtra osadów, obwód sprężarki klimatyzacji (z kabiną) |
| 17 | 10 | Obwód 4WD, blokada mechanizmu różnicowego, światło hamowania (z kabiną) |
| 18 | 5 | Obwód odbioru mocy z tyłu |
| 19 | 15 | Z kabiną: Przednie górne światła robocze |
| 20 | 10 | Bez kabiny: kierunkowskazy |
| 5 | Z kabiną: cyfrowy obwód przyrządów | |
| 21 | 10 | Światła hamowania, siedzenie (z kabiną) |
| 22 | 25 | Z kabiną: wentylator, radio |
| 23 | 5 | Obwód bezpieczeństwa rozrusznika |
| 24 | 15 | Termostart |
| Przekaźnik | ||
| I | 70A przekaźnik rozruchowy silnika | |
| II | Elektrohydrauliczny napęd na 4 koła. obwód przekaźnika | |
| III | Przekaźnik reflektorów pełnowiązkowych | |
| IV | rezerwa | |
| V | Przekaźnik świateł mijania | |
| VI | Z kabiną: Przekaźnik obwodu świateł bocznych/tylnych Bez kabiny: Elektroniczne światło migające |
|
| VII | Przekaźnik blokady mechanizmu różnicowego i świateł hamowania | |
| VIII | Z kabiną: Przekaźnik przednich/górnych świateł roboczych | |
| IX | 2-biegowy przekaźnik obwodu Power Shift | |
| X | Przekaźnik obwodu blokady mechanizmu różnicowego | |
| XI | Z kabiną: Przekaźnik obwodu przednich/dolnych świateł roboczych | |
| XII | Z kabiną: Przekaźnik obwodu tylnych świateł roboczych | |
| A | — | |
| B | Z kabiną: przekaźnik obwodu kondycjonera | |
| C | Przekaźnik obwodu blokady mechanizmu różnicowego | |
| D | Przekaźnik obwodu świateł hamowania | |
| E | Przekaźnik obwodu hamulca przyczepy | |
| F | Elektrohydrauliczny przekaźnik obwodu WOM | |
| G | Elektrohydrauliczny przekaźnik obwodu WOM | |
| H | Przekaźnik obwodu hamulca przyczepy | |

| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 40 | Gniazdo zasilania 40A. |
| 2 | 40 | Bezpieczniki 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11 |
| 3 | 50 | Bezpieczniki 1, 2, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24 i obwód rozrusznika |
| 4 | 50 | Z kabiną: Bezpieczniki 5, 6, 19, 25, 26 (światła robocze) |
Brak komentarzy.