W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2017. Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, która była produkowana w latach 2012-2019. Model ten wprowadzał znaczące zmiany w porównaniu do swojej poprzedniczki, koncentrując się na zaawansowanej technologii, wyrafinowanym designie […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2017.
Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, która była produkowana w latach 2012-2019. Model ten wprowadzał znaczące zmiany w porównaniu do swojej poprzedniczki, koncentrując się na zaawansowanej technologii, wyrafinowanym designie i doskonałych osiągach.
Stylistyka Mazdy 6 III GJ1/GL została całkowicie odświeżona, wprowadzając nowoczesne i smukłe linie nadwozia. Z przodu samochodu pojawił się większy grill i bardziej wyraziste reflektory, które nadawały mu charakterystyczny wygląd marki Mazda. Całkowicie zmienione tylne lampy i muskularne kształty podkreślały sportowy charakter pojazdu.
Wnętrze Mazdy 6 III GJ1/GL zostało zaprojektowane z wysoką dbałością o szczegóły, oferując wysoki poziom komfortu i jakości. Kierowca i pasażerowie mogli cieszyć się przestronnym wnętrzem i dobrze wyprofilowanymi siedzeniami. Deska rozdzielcza została odświeżona i zawierała nowoczesne systemy multimedialne, które integrowały się z zaawansowanymi funkcjami samochodu.
Mazda 6 III GJ1/GL wprowadziła również wiele innowacji technologicznych. Wprowadzono technologię i-ELOOP, która odzyskiwała energię podczas hamowania i wspomagała systemy elektryczne samochodu, co przyczyniało się do poprawy efektywności paliwowej. Samochód był również dostępny z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa i asystentami kierowcy, które podnosiły poziom ochrony i komfortu podróży.
Pod maską Mazdy 6 III GJ1/GL znajdowały się różnorodne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Mazda kontynuowała rozwijanie technologii SKYACTIV, aby poprawić wydajność i osiągi silników, jednocześnie zmniejszając emisję spalin. Dostępne były różne pojemności i moc silników, co pozwalało dostosować samochód do indywidualnych preferencji.
Mazda 6 III GJ1/GL zdobyła pozytywne recenzje za swoją zaawansowaną technologię, wyrafinowany design i dynamiczne osiągi. Model ten reprezentował znakomitą równowagę między sportowymi walorami a komfortem podróżowania, co przyczyniło się do jego popularności na rynku samochodów klasy średniej.
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu.

| Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
| 1 | P.SEAT D | 30 | Fotel elektryczny * |
| 2 | P.WINDOW3 | 30 | Okna elektryczne * |
| 3 | R.OUTLET3 | – | – |
| 4 | P.WINDOW2 | 25 | Elektrycznie sterowane szyby |
| 5 | SRS2 / ESCL | 15 | – |
| 6 | D.LOCK | 25 | Elektryczne zamki do drzwi |
| 7 | SEAT WARM | 20 | Podgrzewacz siedzenia * |
| 8 | SUNROOF | 10 | Szyberdach * |
| 9 | F.OUTLET | 15 | Gniazda akcesoriów |
| 10 | MIRROR | 7,5 | Sterowanie lusterkiem |
| 11 | R.OUTLET1 | 15 | – |
| 12 | – | – | – |
| 13 | – | – | – |
| 14 | – | – | – |
| 15 | – | – | – |
| 16 | – | – | – |
| 17 | M.DEF | 7,5 | Odmrażacz lusterka * |
| 18 | R.SEAT W | 20 | Ogrzewanie fotela |
| 19 | R.SHADE | 7,5 | – |
| 20 | AT IND | 7,5 | Wskaźnik zmiany biegów AT * |
| 21 | P.SEAT P | 30 | Fotel elektryczny * |
Komora silnika
Montowana po lewej stronie komory silnika, obok akumulatora.

| Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
| 1 | ADD FAN GE | 30 | Wentylator chłodzący |
| 2 | IG2 | 30 | Do ochrony różnych obwodów |
| 3 | INJECTOR | 30 | System sterowania silnikiem |
| 4 | FAN DE | 40 | – |
| 5 | P.WINDOW1 | 30 | – |
| 6 | – | – | – |
| 7 | ADD FAN DE | 40 | – |
| 8 | EVVT | 20 | System sterowania silnikiem |
| 9 | DEFOG | 40 | Odmrażacz tylnej szyby |
| 10 | DCDC DE | 40 | – |
| 11 | FAN GE | 30 | Wentylator chłodzący |
| 12 | EPB L. | 20 | Elektryczny hamulec postojowy (lewy) |
| 13 | AUDIO | 40 | System nagłośnieniowy |
| 14 | EPB R | 20 | Elektryczny hamulec postojowy (prawy) |
| 15 | ENG.MAIN | 40 | System sterowania silnikiem |
| 16 | ABS / DSC M | 50 | ABS;
Dynamiczny system kontroli stabilności. |
| 17 | CABIN+B | 50 | Do ochrony różnych obwodów |
| 18 | WIPER | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby |
| 19 | HEATER | 40 | Klimatyzator |
| 20 | DCDC REG | 30 | Do ochrony różnych obwodów * |
| 21 | ENGINE.IG1 | 7,5 | System sterowania silnikiem |
| 22 | C / U IG1 | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
| 23 | H/L LOW L HID L | 15 | Światła mijania (lewe) |
| 24 | H / LOW R | 15 | Światła mijania (prawe) |
| 25 | ENGINE3 | 15 | System sterowania silnikiem |
| 26 | ENGINE2 | 15 | System sterowania silnikiem |
| 27 | ENGINE1 | 15 | System sterowania silnikiem |
| 28 | AT | 15 | System kontroli mostu pędnego * |
| 29 | H / CLEAN | 20 | – |
| 30 | A / C | 7,5 | Klimatyzator |
| 31 | AT PUMP | 15 | System kontroli mostu pędnego * |
| 32 | STOP | 10 | Światła stopu |
| 33 | R.WIPER | 15 | System odstraszający przed kradzieżą * |
| 34 | H / L HI | 20 | Światła drogowe |
| 35 | HID R. | 15 | – |
| 36 | FOG | 15 | Światła przeciwmgielne* |
| 37 | ENG + B | 7,5 | System sterowania silnikiem |
| 38 | AUDIO2 | 7,5 | System nagłośnieniowy |
| 39 | GLOW SIG | 5 | – |
| 40 | METER2 | 7,5 | – |
| 41 | METER2 | 10 | Zestaw wskaźników |
| 42 | SRS1 | 7,5 | Poduszka powietrzna |
| 43 | BOSE | 25 | Bose® Sound System * |
| 44 | AUDIO1 | 15 | System nagłośnieniowy |
| 45 | ABS / DSC S. | 30 | ABS;
Dynamiczny system kontroli stabilności. |
| 46 | FUEL PUMP | 15 | System paliwowy |
| 47 | FUEL WARM | 25 | – |
| 48 | TAIL | 15 | Tylne światła;
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. |
| 49 | FUEL PUMP2 | 25 | – |
| 50 | HAZARD | 25 | Światła awaryjne;
Kierunkowskazy; Przednie światła obrysowe; Światła postojowe. |
| 51 | DRL | 15 | Światła dzienne* |
| 52 | R.OUTLET2 | 15 | Gniazda akcesoriów |
| 53 | HORN | 15 | Klakson |
| 54 | ROOM | 15 | Oświetlenie wewnątrz pojazdu |
| * 1 Z reflektorami ksenonowymi
* 2 Z reflektorami halogenowymi |
|||
Brak komentarzy.