🛍️ 2 szt., Przezroczysta antydeszczowa folia do samochodu, ochrona na lusterka boczne, wodoodporna folia, naklejki samochodowe 100×145 mm

Jeep Wrangler JK (2007) – schematy bezpieczników i przekaźników

Jeep Wrangler JK (2007) - schematy bezpieczników i przekaźników
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Wrangler JK z lat: 2007.

Jeep Wrangler JK, produkowany w latach 2007-2018, jest trzecią generacją legendarnego samochodu terenowego Wrangler. Ten model kontynuuje tradycję Jeepa Wranglera jako niezawodnego, solidnego i wyjątkowego pojazdu off-roadowego, jednocześnie wprowadzając pewne udoskonalenia i nowoczesne funkcje.

Z zewnątrz Jeep Wrangler JK wyróżnia się charakterystycznym, awangardowym stylem, który jednak wciąż nawiązuje do klasycznych linii i proporcji poprzednich modeli Wrangler. Wysoka atrapa chłodnicy, okrągłe reflektory, mocno zarysowane nadkola i solidna konstrukcja podkreślają jego terenowe zdolności i niepowtarzalny charakter. Wrangler JK jest dostępny zarówno jako 2-drzwiowy SUV, jak i jako 4-drzwiowy SUV, co daje większą elastyczność i przestrzeń dla pasażerów.

Wnętrze Jeepa Wrangler JK zostało zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność z nowoczesnym wyglądem. Kabina oferuje wygodne i trwałe materiały, a jednocześnie jest praktyczna i łatwa do utrzymania w czystości. Przestronne siedzenia, ergonomiczne układanie przyrządów kontrolnych i intuicyjny układ deski rozdzielczej zapewniają komfort i wygodę podczas jazdy. Wrangler JK oferuje również wiele opcji personalizacji, które pozwalają dostosować wnętrze do własnych preferencji i stylu.

Jeep Wrangler JK jest znany przede wszystkim ze swojej doskonałej zdolności terenowej. Wyposażony w napęd na cztery koła, solidne zawieszenie, reduktor i różnicowy z blokadą, ten pojazd oferuje wyjątkową trakcję, stabilność i możliwości pokonywania trudnego terenu. Bez względu na to, czy to są kamienie, błoto, piasek czy strome zbocza, Wrangler JK jest gotowy na wyzwania off-roadowe. Dodatkowo, dostępne są różne warianty napędu, w tym opcja z elektronicznie sterowanym systemem trakcji, co zwiększa kontrolę i bezpieczeństwo podczas jazdy w trudnym terenie.

Pod maską Jeepa Wranglera JK znajdują się różne silniki, w tym benzynowe i wysokoprężne jednostki, które zapewniają odpowiednią moc i wydajność. Opcje napędowe obejmują również manualną lub automatyczną skrzynię biegów, które dostosowują się do preferencji kierowcy i stylu jazdy.

Zobacz także:  Chevrolet S10 Blazer (1995-2005) - schematy bezpieczników i przekaźników

Jeep Wrangler JK to samochód, który cieszy się ogromną popularnością wśród miłośników off-road i osób poszukujących niezawodnego i wszechstronnego pojazdu. Jego ikoniczny design, legendarne osiągi terenowe i możliwości personalizacji sprawiają, że jest to idealna opcja dla tych, którzy chcą czerpać radość z jazdy po bezdrożach i odkrywać nowe przygody na drodze i poza nią.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

 

Całkowicie zintegrowany moduł zasilania ( TIPM) znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora.

To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe, mini bezpieczniki i przekaźniki. Etykieta identyfikująca każdy element jest wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.

Jeep Wrangler JK (2007) - schematy bezpieczników i przekaźników

Wgłębienie Bezpiecznik kasetowy Mini bezpiecznik Opis
J1 40 A zielony Elektrycznie składane siedzenie
J2 30 Amp Różowy Skrzynia rozdzielcza/moduł klapy bagażnika
J3 40 A zielony Moduł tylnych drzwi
J4 25 Amp Naturalny Węzeł drzwi kierowcy
J5 25 Amp Naturalny Węzeł drzwi pasażera
J6 40 A zielony Pompa układu przeciwblokującego (ABS)/ESP
J7 30 Amp Różowy Zawór układu przeciwblokującego (ABS)/ESP
J8 40 A zielony Fotel z pamięcią zasilania (jeśli jest na wyposażeniu)
J9 40 A zielony Silnik PZEV/paliwo elastyczne
J10 30 Amp Różowy Przekaźnik spryskiwacza reflektorów/zawór strojenia ręcznego
J11 30 Amp Różowy Sway Bar/ Blokowanie-Odblokowywanie/Moduł Elektrycznie Przesuwanych Drzwi
J13 60 A żółty Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — główny
J14 40 A zielony EBL (odmgławiacz tylnej szyby)
J15 30 Amp Różowy Dmuchawa tylna
J17 40 A zielony Elektromagnes rozrusznika
J18 20 A żółty Moduł sterowania układem napędowym (PCM);

Zakres skrzyni biegów.

J19 60 A żółty Wentylator chłodnicy
J20 30 Amp Różowy Przednia wycieraczka
J21 20 A żółty Spryskiwacz przód/tył
J22 25 Amp Naturalny Moduł szyberdachu
M1 15 A niebieski Środkowe górne światło stopu (CHMSL)/przełącznik hamulca
M2 20 A żółty Oświetlenie przyczepy
M3 20 A żółty Blokady przedniej/tylnej osi
M4 10 A czerwony Przyczepa holownicza
M5 25 Amp Naturalny Falownik
M6 20 A żółty Gniazdo zasilania nr 1;

Czujnik deszczu.

M7 20 A żółty Gniazdo zasilania nr 2
M8 20 A żółty Przednie podgrzewane siedzenie
M9 20 A żółty Podgrzewane tylne siedzenie (jeśli jest na wyposażeniu)
M10 20 A żółty Wyłączenie zapłonu — system rozrywki pojazdu (IOD-VES), satelitarny cyfrowy odbiornik audio (SDARS), DVD, moduł głośnomówiący (HFM), RADIO, antena (ANT), uniwersalny mechanizm otwierania drzwi garażowych (UGDO), lampka próżności (VANITY LP )
M11 10 A czerwony (pobór po wyłączeniu zapłonu) IOD-HVAC/ATC, MW SENSR, lampa pod maską (UH LMP)
M12 30 A zielony Wzmacniacz (AMP)
M13 20 A żółty Węzeł przedziału wysuwnego kabiny (IOD-CCN), bezprzewodowy moduł sterowania (WCM), syrena, moduł zegara (CLK MOD), wielofunkcyjny przełącznik sterujący (MULTIFCTN SW)
M14 20 A żółty Holowanie przyczepy (tylko eksport)
M15 20 A żółty COL MOD, IR SNS, wentylacja nagrzewnicy, klimatyzacja/automatyczna regulacja temperatury (HVAC/ATC), lusterko wsteczne (RR VW MIR), węzeł przedziału kabiny (CCN), przełącznik skrzynki rozdzielczej (T-CASE SW), RUN/ST , wielofunkcyjny przełącznik sterujący (MULTIFTCN SW), monitor ciśnienia w oponach (TPM), moduł świec żarowych (GLW PLG MOD) — tylko na eksport Diesel
M16 10 A czerwony Kontroler urządzeń przytrzymujących pasażerów/moduł klasyfikacji pasażerów (ORC/OCM)
M17 15 A niebieski Lewa lampa tylna/tablicy rejestracyjnej/postojowa (LT-TAIL/ LIC/PRK LMP)
M18 15 A niebieski Prawe światło tylne/postojowe/do jazdy (RT-TAIL/ PRK/RUN LMP)
M19 25 Amp Naturalny Automatyczne wyłączanie (ASD #1 i #2)
M20 15 A niebieski Oświetlenie wnętrza węzła kabiny, zespół przełączników (SW BANK), moduł sterowania układem kierowniczym (SCM)
M21 20 A żółty Automatyczne wyłączanie (ASD #3)
M22 10 A czerwony Prawy klakson
M23 10 A czerwony Lewy klakson
M24 25 Amp Naturalny Tylna wycieraczka
M25 20 A żółty Pompa paliwa (FUEL PUMP), pompa podnoszenia oleju napędowego (DSL LIFT PUMP) — tylko na eksport
M26 10 A czerwony Przełącznik zasilania lusterka (PWR MIRR SW), przełącznik szyby kierowcy (DRVR WIND SW)
M27 10 A czerwony Wyłącznik zapłonu (IGN SW), moduł okienny (WIN MOD)
M28 10 A czerwony Kontroler nowej generacji (NGC), kanał transmisji (TRANS FEED), J1962
M29 10 A czerwony Moduł Klasyfikacji Pasażerów (OCM)
M30 15 A niebieski Moduł tylnej wycieraczki (RR WIPER MOD), elektrycznie składane lusterko (PWR FOLD MIR)
M31 20 A żółty Lampy cofania (LAMPY B/U)
M32 10 A czerwony Kontroler urządzeń przytrzymujących pasażerów (ORC), TT EUROPE
M33 10 A czerwony Kontroler nowej generacji (NGC), globalny kontroler silnika układu napędowego (GPEC)
M34 10 A czerwony Asystent parkowania (PRK ASST), wentylacja nagrzewnicy, moduł klimatyzacji (HVAC MOD), mycie reflektorów (HDLP WASH), kompas (COMPAS)
M35 10 A czerwony Podgrzewane lusterka
M36 20 A żółty Gniazdo zasilania nr 3 (BATT)
M37 10 A czerwony Układ przeciwblokujący (ABS), elektroniczny program stabilizacji (ESP), przełącznik lampy stopu (STP LP SW), sterowanie pompą paliwową
M38 25 Amp Naturalny Zablokuj/odblokuj, silniki

Przekaźniki

Numer Opis
K1 Zapłon (praca/akcesoria)
K2 Zapłon (uruchom)
K3 Rozrusznik
K4 Zapłon (Run-Start)
K5 Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM)
K6 Odmgławiacz tylnej szyby (twarda góra)
K7 Nieużywany
K8 Nieużywany
K9 Nieużywany
K10 Automatyczne wyłączanie
K11 Sterowanie wentylatorem chłodnicy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *