W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Wrangler JK z lat: 2007. Jeep Wrangler JK, produkowany w latach 2007-2018, jest trzecią generacją legendarnego samochodu terenowego Wrangler. Ten model kontynuuje tradycję Jeepa Wranglera jako niezawodnego, solidnego i wyjątkowego pojazdu off-roadowego, jednocześnie wprowadzając pewne udoskonalenia i nowoczesne funkcje. Z zewnątrz Jeep […]
Jeep Wrangler JK, produkowany w latach 2007-2018, jest trzecią generacją legendarnego samochodu terenowego Wrangler. Ten model kontynuuje tradycję Jeepa Wranglera jako niezawodnego, solidnego i wyjątkowego pojazdu off-roadowego, jednocześnie wprowadzając pewne udoskonalenia i nowoczesne funkcje.
Z zewnątrz Jeep Wrangler JK wyróżnia się charakterystycznym, awangardowym stylem, który jednak wciąż nawiązuje do klasycznych linii i proporcji poprzednich modeli Wrangler. Wysoka atrapa chłodnicy, okrągłe reflektory, mocno zarysowane nadkola i solidna konstrukcja podkreślają jego terenowe zdolności i niepowtarzalny charakter. Wrangler JK jest dostępny zarówno jako 2-drzwiowy SUV, jak i jako 4-drzwiowy SUV, co daje większą elastyczność i przestrzeń dla pasażerów.
Wnętrze Jeepa Wrangler JK zostało zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność z nowoczesnym wyglądem. Kabina oferuje wygodne i trwałe materiały, a jednocześnie jest praktyczna i łatwa do utrzymania w czystości. Przestronne siedzenia, ergonomiczne układanie przyrządów kontrolnych i intuicyjny układ deski rozdzielczej zapewniają komfort i wygodę podczas jazdy. Wrangler JK oferuje również wiele opcji personalizacji, które pozwalają dostosować wnętrze do własnych preferencji i stylu.
Jeep Wrangler JK jest znany przede wszystkim ze swojej doskonałej zdolności terenowej. Wyposażony w napęd na cztery koła, solidne zawieszenie, reduktor i różnicowy z blokadą, ten pojazd oferuje wyjątkową trakcję, stabilność i możliwości pokonywania trudnego terenu. Bez względu na to, czy to są kamienie, błoto, piasek czy strome zbocza, Wrangler JK jest gotowy na wyzwania off-roadowe. Dodatkowo, dostępne są różne warianty napędu, w tym opcja z elektronicznie sterowanym systemem trakcji, co zwiększa kontrolę i bezpieczeństwo podczas jazdy w trudnym terenie.
Pod maską Jeepa Wranglera JK znajdują się różne silniki, w tym benzynowe i wysokoprężne jednostki, które zapewniają odpowiednią moc i wydajność. Opcje napędowe obejmują również manualną lub automatyczną skrzynię biegów, które dostosowują się do preferencji kierowcy i stylu jazdy.
Jeep Wrangler JK to samochód, który cieszy się ogromną popularnością wśród miłośników off-road i osób poszukujących niezawodnego i wszechstronnego pojazdu. Jego ikoniczny design, legendarne osiągi terenowe i możliwości personalizacji sprawiają, że jest to idealna opcja dla tych, którzy chcą czerpać radość z jazdy po bezdrożach i odkrywać nowe przygody na drodze i poza nią.
Całkowicie zintegrowany moduł zasilania ( TIPM) znajduje się w komorze silnika w pobliżu akumulatora.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe, mini bezpieczniki i przekaźniki. Etykieta identyfikująca każdy element jest wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Mini bezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
J1 | 40 A zielony | Elektrycznie składane siedzenie | |
J2 | 30 Amp Różowy | Skrzynia rozdzielcza/moduł klapy bagażnika | |
J3 | 40 A zielony | Moduł tylnych drzwi | |
J4 | 25 Amp Naturalny | Węzeł drzwi kierowcy | |
J5 | 25 Amp Naturalny | Węzeł drzwi pasażera | |
J6 | 40 A zielony | Pompa układu przeciwblokującego (ABS)/ESP | |
J7 | 30 Amp Różowy | Zawór układu przeciwblokującego (ABS)/ESP | |
J8 | 40 A zielony | Fotel z pamięcią zasilania (jeśli jest na wyposażeniu) | |
J9 | 40 A zielony | Silnik PZEV/paliwo elastyczne | |
J10 | 30 Amp Różowy | Przekaźnik spryskiwacza reflektorów/zawór strojenia ręcznego | |
J11 | 30 Amp Różowy | Sway Bar/ Blokowanie-Odblokowywanie/Moduł Elektrycznie Przesuwanych Drzwi | |
J13 | 60 A żółty | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — główny | |
J14 | 40 A zielony | EBL (odmgławiacz tylnej szyby) | |
J15 | 30 Amp Różowy | Dmuchawa tylna | |
J17 | 40 A zielony | Elektromagnes rozrusznika | |
J18 | 20 A żółty | Moduł sterowania układem napędowym (PCM);
Zakres skrzyni biegów. |
|
J19 | 60 A żółty | Wentylator chłodnicy | |
J20 | 30 Amp Różowy | Przednia wycieraczka | |
J21 | 20 A żółty | Spryskiwacz przód/tył | |
J22 | 25 Amp Naturalny | Moduł szyberdachu | |
M1 | 15 A niebieski | Środkowe górne światło stopu (CHMSL)/przełącznik hamulca | |
M2 | 20 A żółty | Oświetlenie przyczepy | |
M3 | 20 A żółty | Blokady przedniej/tylnej osi | |
M4 | 10 A czerwony | Przyczepa holownicza | |
M5 | 25 Amp Naturalny | Falownik | |
M6 | 20 A żółty | Gniazdo zasilania nr 1;
Czujnik deszczu. |
|
M7 | 20 A żółty | Gniazdo zasilania nr 2 | |
M8 | 20 A żółty | Przednie podgrzewane siedzenie | |
M9 | 20 A żółty | Podgrzewane tylne siedzenie (jeśli jest na wyposażeniu) | |
M10 | 20 A żółty | Wyłączenie zapłonu — system rozrywki pojazdu (IOD-VES), satelitarny cyfrowy odbiornik audio (SDARS), DVD, moduł głośnomówiący (HFM), RADIO, antena (ANT), uniwersalny mechanizm otwierania drzwi garażowych (UGDO), lampka próżności (VANITY LP ) | |
M11 | 10 A czerwony | (pobór po wyłączeniu zapłonu) IOD-HVAC/ATC, MW SENSR, lampa pod maską (UH LMP) | |
M12 | 30 A zielony | Wzmacniacz (AMP) | |
M13 | 20 A żółty | Węzeł przedziału wysuwnego kabiny (IOD-CCN), bezprzewodowy moduł sterowania (WCM), syrena, moduł zegara (CLK MOD), wielofunkcyjny przełącznik sterujący (MULTIFCTN SW) | |
M14 | 20 A żółty | Holowanie przyczepy (tylko eksport) | |
M15 | 20 A żółty | COL MOD, IR SNS, wentylacja nagrzewnicy, klimatyzacja/automatyczna regulacja temperatury (HVAC/ATC), lusterko wsteczne (RR VW MIR), węzeł przedziału kabiny (CCN), przełącznik skrzynki rozdzielczej (T-CASE SW), RUN/ST , wielofunkcyjny przełącznik sterujący (MULTIFTCN SW), monitor ciśnienia w oponach (TPM), moduł świec żarowych (GLW PLG MOD) — tylko na eksport Diesel | |
M16 | 10 A czerwony | Kontroler urządzeń przytrzymujących pasażerów/moduł klasyfikacji pasażerów (ORC/OCM) | |
M17 | 15 A niebieski | Lewa lampa tylna/tablicy rejestracyjnej/postojowa (LT-TAIL/ LIC/PRK LMP) | |
M18 | 15 A niebieski | Prawe światło tylne/postojowe/do jazdy (RT-TAIL/ PRK/RUN LMP) | |
M19 | 25 Amp Naturalny | Automatyczne wyłączanie (ASD #1 i #2) | |
M20 | 15 A niebieski | Oświetlenie wnętrza węzła kabiny, zespół przełączników (SW BANK), moduł sterowania układem kierowniczym (SCM) | |
M21 | 20 A żółty | Automatyczne wyłączanie (ASD #3) | |
M22 | 10 A czerwony | Prawy klakson | |
M23 | 10 A czerwony | Lewy klakson | |
M24 | 25 Amp Naturalny | Tylna wycieraczka | |
M25 | 20 A żółty | Pompa paliwa (FUEL PUMP), pompa podnoszenia oleju napędowego (DSL LIFT PUMP) — tylko na eksport | |
M26 | 10 A czerwony | Przełącznik zasilania lusterka (PWR MIRR SW), przełącznik szyby kierowcy (DRVR WIND SW) | |
M27 | 10 A czerwony | Wyłącznik zapłonu (IGN SW), moduł okienny (WIN MOD) | |
M28 | 10 A czerwony | Kontroler nowej generacji (NGC), kanał transmisji (TRANS FEED), J1962 | |
M29 | 10 A czerwony | Moduł Klasyfikacji Pasażerów (OCM) | |
M30 | 15 A niebieski | Moduł tylnej wycieraczki (RR WIPER MOD), elektrycznie składane lusterko (PWR FOLD MIR) | |
M31 | 20 A żółty | Lampy cofania (LAMPY B/U) | |
M32 | 10 A czerwony | Kontroler urządzeń przytrzymujących pasażerów (ORC), TT EUROPE | |
M33 | 10 A czerwony | Kontroler nowej generacji (NGC), globalny kontroler silnika układu napędowego (GPEC) | |
M34 | 10 A czerwony | Asystent parkowania (PRK ASST), wentylacja nagrzewnicy, moduł klimatyzacji (HVAC MOD), mycie reflektorów (HDLP WASH), kompas (COMPAS) | |
M35 | 10 A czerwony | Podgrzewane lusterka | |
M36 | 20 A żółty | Gniazdo zasilania nr 3 (BATT) | |
M37 | 10 A czerwony | Układ przeciwblokujący (ABS), elektroniczny program stabilizacji (ESP), przełącznik lampy stopu (STP LP SW), sterowanie pompą paliwową | |
M38 | 25 Amp Naturalny | Zablokuj/odblokuj, silniki |
Numer | Opis |
---|---|
K1 | Zapłon (praca/akcesoria) |
K2 | Zapłon (uruchom) |
K3 | Rozrusznik |
K4 | Zapłon (Run-Start) |
K5 | Moduł sterowania skrzynią biegów (TCM) |
K6 | Odmgławiacz tylnej szyby (twarda góra) |
K7 | Nieużywany |
K8 | Nieużywany |
K9 | Nieużywany |
K10 | Automatyczne wyłączanie |
K11 | Sterowanie wentylatorem chłodnicy |