W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Passport I z lat: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002. Honda Passport I (1998-2002) to średniej wielkości SUV, który powstał we współpracy między Honda a amerykańskim producentem samochodów Isuzu. Jest to pierwsza generacja modelu Passport i stanowił odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na samochody […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Passport I z lat: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002.
Honda Passport I (1998-2002) to średniej wielkości SUV, który powstał we współpracy między Honda a amerykańskim producentem samochodów Isuzu. Jest to pierwsza generacja modelu Passport i stanowił odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na samochody terenowe w tamtym okresie.
Pod względem designu, Honda Passport I prezentuje charakterystyczny wygląd SUV-a. Ma prostą, ale masywną sylwetkę, z wyraźnymi liniami i podniesionym prześwitem, co daje mu pewien wygląd off-roadowy. Przednia część pojazdu zdobi duża atrapa chłodnicy oraz okrągłe reflektory, które dodają mu pewnego uroku.
Wnętrze Honda Passport I oferuje przestronne i funkcjonalne wnętrze. Pomieści pięć pasażerów w komfortowych fotelach, a także zapewnia wystarczającą przestrzeń na nogi i głowę. Wykończenie i materiały użyte we wnętrzu są solidne, choć może nieco mniej luksusowe w porównaniu do niektórych konkurentów. Wnętrze oferuje również praktyczne schowki i przestrzeń bagażową.
Pod względem napędu, Honda Passport I był dostępny z jednym silnikiem – benzynowym V6 o pojemności 3,2 litra. Ten silnik dostarczał wystarczającą moc i moment obrotowy, aby zapewnić płynne przyspieszenie i solidne osiągi. Passport I był również wyposażony w system napędu na cztery koła, który poprawiał przyczepność i umożliwiał poruszanie się w różnorodnych warunkach terenowych.
Honda Passport I oferował podstawowe funkcje bezpieczeństwa, takie jak poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, systemy ABS i układ stabilizacji toru jazdy. Chociaż w tamtym okresie nie było jeszcze tak rozwiniętych zaawansowanych technologii bezpieczeństwa, Passport I zapewniał podstawowe zabezpieczenia dla kierowcy i pasażerów.
Podsumowując, Honda Passport I (1998-2002) był solidnym i niezawodnym SUV-em, który oferował przestronność, solidną wydajność i zdolności terenowe. Mimo że może nie oferować najbardziej zaawansowanych technologii i wyrafinowanego wnętrza w porównaniu do niektórych współczesnych modeli, Passport I był atrakcyjnym wyborem dla osób poszukujących wszechstronnego i niezawodnego samochodu terenowego w tamtym okresie.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Blok bezpieczników znajduje się za pokrywą po lewej stronie tablicy rozdzielczej.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 20 | Gniazda zasilania akcesoriów |
2 | 15 | Zegar, system dźwięku stereo |
3 | 10 | System startowy |
4 | 15 | Przekaźnik światła tylnego (wskaźnik położenia przekładni A/T, elementy sterujące alarmem i przekaźnikiem, światła na desce rozdzielczej i konsoli, system wtrysku paliwa, przełącznik reflektorów, przypomnienie o włączonych światłach, system sterowania multipleksem, światło postojowe, światło tylne, światło rejestracyjne, zamki do drzwi/System wejścia bezkluczykowy/zabezpieczenia, złącze świateł przyczepy) |
5 | 10 | Sterowanie alarmem i przekaźnikiem, światło bagażnika, światło sufitowe, oświetlenie sufitowe, przekaźnik światła kopułowego (2001), przypomnienie o kluczyku zapłonu (LX), światło mapy |
6 | 15 | ABS, automatyczne sterowanie skrzynią biegów, światła hamowania, tempomat, system blokowania, złącze oświetlenia przyczepy |
7 | 20 | Przypomnienie o kluczyku zapłonu (EX), elektryczne zamki do drzwi/bezkluczykowy dostęp/system bezpieczeństwa |
8 | 10 | Odmgławiacze lusterek |
9 | 15 | Odmgławiacz tylnej szyby |
10 | 15 | Odmgławiacz tylnej szyby |
11 | 15 | ABS, wskaźniki, wskaźniki, system blokowania, system sterowania multipleksem |
12 | 15 | Automatyczne sterowanie skrzynią biegów, układ wtrysku paliwa, układ rozruchowy |
13 | 15 | Sytem zapłonu |
14 | 15 | Automatyczne sterowanie skrzynią biegów, światła cofania, tempomat, zegar światła mapy (2001), system sterowania multipleksem, system zmiany biegów w locie (2001-2002), przełącznik zakresu skrzyni biegów |
15 | 15 | Jednostka sterująca alarmem i przekaźnikiem, sterowanie dmuchawą, dach księżycowy, elektryczne szyby, system zmiany biegów w locie (2000), złącze oświetlenia przyczepy, kierunkowskazy |
16 | 10 | Jednostka sterująca alarmem i przekaźnikiem, tylne okno i lusterka odmgławiacze, tylna wycieraczka/spryskiwacz |
17 | 20 | Jednostka sterująca alarmu i przekaźnika, wycieraczka/spryskiwacz przedniej szyby |
18 | 10 | Lusterka, stereofoniczny system dźwiękowy |
19 | 15 | Akcesoria do gniazdek zasilających, zapalniczki |
20 | 10 | Bezpieczeństwo i system dostępu bezkluczykowego |
21 | 30 | Elektrycznie sterowany dach księżycowy, Elektrycznie regulowane siedzenie (2001-2002), Elektrycznie sterowane szyby |
22 | 10 | SRS |
23 | – | – |
R1 | Światła tylne | |
R2 | – | |
R3 | Gniazdo zasilania akcesoriów | |
R4 | Zasilanie okna | |
R5 | 2001: Światło kopuły | |
R6 | Odmgławiacz tylnej szyby | |
D1 | Lampy sufitowe, bezkluczykowy system otwierania i bezpieczeństwa | |
D2 | Bezkluczykowy system dostępu i bezpieczeństwa |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Znajduje się po prawej stronie komory silnika.
Schemat (Typ 1)
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 15 | Światła awaryjne, złącze oświetlenia przyczepy |
2 | 10 | Jednostka sterująca alarmami i przekaźnikami, złącze łącza danych (DLC), klakson bezpieczeństwa |
3 | 10 | Alternator |
4 | – | – |
5 | 15 | Sterowanie dmuchawą |
6 | 15 | Sterowanie dmuchawą |
7 | 10 | Dostawa powietrza |
8 | 10 | Lewe reflektory, światła przeciwmgielne |
9 | 10 | Prawy reflektor |
10 | 15 | Światła przeciwmgielne |
11 | 20 | Podgrzewane czujniki tlenu |
12 | 20 | Pompa paliwowa |
13 | 15 | Automatyczne sterowanie skrzynią biegów, układ wtrysku paliwa, wskaźniki |
14 | Światła dzienne | |
15 | 60 | Układ wtrysku paliwa, rozdział mocy (BAT) |
16 | 100 | Sterowanie sprężarką klimatyzacji, sterowanie dmuchawą, układ ładowania, światła przeciwmgielne, rozdział mocy (BAT), układ rozruchowy |
17 | 30 | Moduł sterujący silnika |
18 | 50 | ABS |
19 | 50 | Dystrybucja mocy (BAT) |
20 | 30 | Wentylator skraplacza |
R1 | Pompa paliwowa | |
R2 | – | |
R3 | Reflektor | |
R4 | Rozrusznik | |
R5 | Wentylator skraplacza | |
R6 | – | |
R7 | – | |
R8 | Klimatyzacja | |
R9 | Moduł sterujący silnika (ECM) (M/T) | |
Moduł sterujący układu napędowego (PCM) (A/T) | ||
R10 | – | |
R11 | Światła przeciwmgielne | |
R12 | Podgrzewacz-A/C | |
R13 | Sprężarka klimatyzacji | |
D1 | Lampka kontrolna układu hamulcowego |
Schemat (Typ 2)
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F1 | 15 | Lampka ostrzegawcza świateł awaryjnych |
F2 | 10 | Jednostka sterująca alarmem i przekaźnikiem, klakson, klakson przeciwkradzieżowy |
F4 | 20 | Silnik dmuchawy, rezystor dmuchawy |
F5 | 10 | Przekaźnik termostatu klimatyzacji, termostat elektroniczny, przekaźnik sprężarki klimatyzacji, sprzęgło magnetyczne |
F8 | 10 | Reflektor – lewy, kontrolka świateł drogowych, przekaźnik świateł przeciwmgielnych |
F9 | 10 | Reflektor – prawy |
F10 | 15 | Światła przeciwmgielne |
F11 | 20 | Czujnik tlenu |
F12 | 20 | Pompa paliwowa |
F13 | 15 | Moduł sterujący silnika |
F14 | – | – |
FL1 | 60 | EHCU |
FL2 | 30 | Wentylator skraplacza |
FL4 | 100 | Przełącznik zapłonu, przekaźnik rozrusznika, klimatyzacja, generator, przekaźnik grzałki, Bezpiecznik: F10, FL1, FL2, FL5, FL6 |
FL5 | 60 | Przełącznik zapłonu, przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik modułu sterującego silnika, moduł układu napędowego |
FL6 | – | – |
X1 | Reflektor | |
X2 | Światła przeciwmgielne | |
X3 | Rozrusznik | |
X4 | Sprężarka klimatyzacji | |
X5 | Termo | |
X6 | Podgrzewacz | |
X7 | Pompa paliwowa | |
X8 | Moduł sterujący silnika | |
X9 | 6VD1: Wentylator skraplacza | |
X10 | – | |
1 | Hamulec | |
2 | – | |
3 | – | |
4 | – |