W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy HR-V II z lat: 2020, 2021. Honda HR-V II to druga generacja popularnego crossovera Honda HR-V, który został wprowadzony na rynek w 2015 roku. Model ten charakteryzuje się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i zaawansowanymi technologiami. Pod względem stylistyki, Honda HR-V II prezentuje […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy HR-V II z lat: 2020, 2021.
Honda HR-V II to druga generacja popularnego crossovera Honda HR-V, który został wprowadzony na rynek w 2015 roku. Model ten charakteryzuje się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i zaawansowanymi technologiami.
Pod względem stylistyki, Honda HR-V II prezentuje dynamiczne linie nadwozia, z płynnymi kształtami i muskularnym wyglądem. Ma kompaktowe rozmiary, ale oferuje przestronne wnętrze, które jest starannie zaprojektowane, aby zapewnić wygodę kierowcy i pasażerom.
Wnętrze HR-V II jest ergonomiczne i dobrze wykończone, z wysokiej jakości materiałami i nowoczesnymi elementami. Model ten oferuje wiele praktycznych rozwiązań, takich jak system Magic Seat, który umożliwia różne konfiguracje siedzeń i przestrzeni bagażowej.
Honda HR-V II wyposażona jest w zaawansowane technologie i systemy bezpieczeństwa. Może oferować takie funkcje jak system nawigacji satelitarnej, kamera cofania, system monitorowania martwego pola, asystent pasa ruchu, adaptacyjny tempomat i wiele innych.
Pod względem napędu, Honda HR-V II oferuje różne opcje silnikowe, w zależności od rynku i wersji wyposażenia. Może być dostępna z silnikami benzynowymi lub turbodieslami, a także z napędem na przednie lub wszystkie koła.
Honda HR-V II cieszy się popularnością ze względu na swoje połączenie stylowego wyglądu, praktyczności, zaawansowanych technologii i ekonomicznych jednostek napędowych. Jest to idealny wybór dla osób poszukujących kompaktowego crossovera o wysokim standardzie jakości i komfortu.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Skrzynka bezpieczników A
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 30A | Wycieraczka |
2 | – | – |
3 | 30A | Wyłącznik główny |
4 | – | – |
5 | 20A | Główne światła mijania |
6 | 20A | Elektryczne przesuwanie fotela kierowcy |
7 | 20A | Wtryskiwacz |
8 | 15A/20A | IGP |
9 | 15A | Cewka IG;
IGP2. |
10 | 15A | System „drive by wire” |
10 | 10A | LAF |
11 | 30A | VST2 |
12 | 30A | Główny wentylatora |
13 | 30A | Przycisk rozrusznika |
14 | 7,5A | Sprzęgło MG |
15 | 7,5A | Czujnik akumulatora |
15 | 10A | FI ECU, podtrzymanie |
16 | 10A | Światła przeciwmgielne przednie |
17 | 20A | Regulacja kąta pochylenia fotela kierowcy sterowanego elektrycznie |
17 | 15A | TCU |
18 | 10A | Sygnał dźwiękowy |
19 | 10A | Światła pozycyjne |
20 | 7,5A | UB ECU;
FI ECU, podtrzymanie. |
21 | 10A | Podtrzymanie |
22 | 10A | Audio |
23 | 30A | Dodatkowy wentylator |
24 | 30A | VST1 |
25 | 7,5A | IGP2 SUB |
25 | 10A | VBACT |
26 | 7,5A | Dodatkowy przekaźnik FI;
IGP2. |
27 | 10A | Światło mijania lewego reflektora |
28 | 10A | Światło mijania prawego reflektora |
29 | 7,5A | Rozrusznik |
30 | 30A | Podtrzymanie (VST) |
31 | 10A | Światła stop |
32 | 10A | Światła awaryjne |
33 | 10A | Światła do jazdy dziennej |
Skrzynka bezpieczników B
Numer | Ampery [A] | Opis |
a | 100 A *¹ 125 A *² 150 A *³ |
Główny akumulator |
b | 70A | Główny RB 1 |
c | 80A | Główny RB 2 |
d | 70 A*¹, *² 50 A*³ |
Główny CAP*¹; RFC*²; Świece żarowe*³. |
*1: wersje benzynowe bez turbosprężarki
*2: wersje benzynowe z turbosprężarką
*3: wersje DieselSkrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Skrzynka bezpieczników A
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 20A | Zamek drzwi |
2 | – | – |
3 | 10A | System dostępu bezkluczykowego |
4 | 10A | Tryb odblokowania drzwi z lewej strony |
5 | 10A | Tryb odblokowania drzwi z prawej strony |
6 | – | – |
7 | – | – |
8 | 20A | Elektrycznie sterowana szyba w drzwiach kierowcy |
9 | 20A | Elektrycznie sterowana szyba w drzwiach pasażera |
10 | 20A | Elektrycznie sterowana tylna lewa szyba |
11 | 20A | Elektrycznie sterowana tylna prawa szyba |
12 | 10A | Blokada drzwi z lewej strony |
13 | 10A | Blokada drzwi z prawej strony |
14 | 10A | Światło przeciwmgielne tylne |
15 | 10A | Światła drogowe prawego reflektora |
16 | 7,5A | STS |
17 | 20A | Roleta przeciwsłoneczna |
18 | 20A | Dach panoramiczny |
19 | 20A | Podgrzewacze siedzeń |
20 | 20A | Przesuwanie fotela pasażera sterowanego elektrycznie |
21 | 20A | Regulacja kąta pochylenia fotela pasażera sterowanego elektrycznie |
21 | 10A | Kamera MP |
22 | 15A | Spryskiwacz |
23 | 10A | Tylna wycieraczka, główna |
24 | 7,5A | Klimatyzacja |
25 | 7,5A | Światła do jazdy dziennej |
26 | 7,5A | Rozrusznik |
27 | 7,5A | ABS/VSA |
28 | 10A | SRS |
29 | 10A | Światła drogowe lewego reflektora |
30 | 10A | ACG |
31 | 10A | Przekaźnik |
32 | 15A | Pompa paliwowa |
33 | 7,5A | SRS 2 |
34 | 7,5A | Zestaw wskaźników |
35 | 7,5A | MISS SOL |
36 | 20A | Gniazdo zasilania akcesoriów (w panelu konsoli) |
37 | 7,5A | ACC |
38 | 7,5A | ACC |
39 | 10A | Opcja |
40 | 10A | Wycieraczka tylnej szyby |
41 | – | – |
42 | – | – |
Skrzynka bezpieczników B
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 70A | Elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPS) |
1 | 30A/50A | Główny IG |
1 | 50A | Główna skrzynka bezpieczników 2 |
1 | 40A | Silnik ABS/VSA |
1 | 30A | Główna skrzynka bezpieczników |
1 | 40A | Główna skrzynka bezpieczników 3 |
2 | 30A/40A | Ogrzewanie tylnej szyby; Lewy elektryczny hamulec postojowy; Główne IG 2*1; Silnik nagrzewnicy; Prawy elektryczny hamulec postojowy; ABS/VSA FSR; A/C PTC 1; A/C PTC 2; A/C PTC 3; A/C PTC 4; Prawy elektryczny hamulec postojowy; Lewy elektryczny hamulec postojowy. |
3 | 40A | Silnik nagrzewnicy |
4 | 30A | Główne IG 2 |
5 | 30A | ABS/VSA FSR |
6 | 20A | ABS/VSA FSR |
7 | 20A | Tylne gniazdo zasilania akcesoriów |
8 | – | – |
9 | 7,5A | Oświetlenie wnętrza |
10 | 20A | Środkowe gniazdo zasilania akcesoriów |
11 | 30A | Ogrzewanie tylnej szyby |
12 | 7,5A | Blokada kluczyka ACC |
13 | – | – |
14 | – | – |
15 | 30A | Przednie wycieraczki |
Skrzynka bezpieczników C (wybrane modele)
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 7,5A | IG1 pompy paliwa |
2 | 7,5A | Przekaźnik 2 IG1 |
3 | 10A | Pompa wspomagania elektrycznego |
4 | 7,5A | System „drive by wire” |
5 | 7,5A | Akcesoria |
6 | 7,5A | Przekaźnik 1 IG1 |
7 | 15A | Główny podtrzymania 2 |