W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chryslera Sebring z lat: 2008, 2009, 2010. Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chryslera Sebring z lat: 2008, 2009, 2010.
Całkowicie zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | mini bezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | 40 A zielony | — | Moduł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu |
2 | — | 20 A żółty | Moduł AWD |
3 | — | 10 A czerwony | Zasilanie bateryjne – centralne światło stopu montowane wysoko (CHMSL)/przełącznik hamulca |
4 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatorowe – wyłącznik zapłonu |
5 | — | 20 A żółty | Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu |
6 | — | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — przełącznik zasilania lusterka/sterowniki klimatyzacji |
7 | — | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 1 |
8 | — | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 2 |
9 | 40 A zielony | Zasilanie akumulatora – Elektrycznie regulowane fotele – zależnie od wyposażenia/Pompa powietrza PZEV – zależnie od wyposażenia | |
10 | — | 20 A żółty | Zasilanie akumulatorowe — węzeł przedziału kabiny (CCN) |
11 | — | 15 Amp lt niebieski | Możliwość wyboru gniazdka zasilania |
12 | — | 20 A żółty | — |
13 | — | 20 A żółty | — |
14 | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — węzeł przedziału kabiny (CCN)/Oświetlenie wewnętrzne | |
15 | 40 A zielony | — | Zasilanie akumulatora — przekaźnik wentylatora chłodnicy |
16 | — | 15 A poł. niebieski | IGN Run/ACC – Zapalniczka cygar/PWR Szyberdach Mod |
17 | — | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — bezprzewodowy moduł sterowania (WCM)/zegar/moduł sterowania układem kierowniczym (SCM) |
18 | 40 A zielony | Zasilanie bateryjne — przekaźnik automatycznego wyłączania (ASD) | |
19 | — | 20 A żółty | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) – Zasilanie wzmacniacza mocy 2 – Jeśli jest na wyposażeniu |
20 | — | 15 A poł. niebieski | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) – Radio |
21 | — | 10 A czerwony | — |
22 | — | 10 A czerwony | Uruchomienie zapłonu – Sterowanie klimatem/Uchwyt na gorący kubek – Jeśli jest na wyposażeniu |
23 | — | 15 A poł. niebieski | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 3 |
24 | — | 25 Amp Naturalny | Zasilanie akumulatorowe — zasilanie szyberdachu PWR |
25 | — | 10 A czerwony | Praca zapłonu — podgrzewane lusterka — jeśli są na wyposażeniu |
26 | — | 15 A poł. niebieski | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 2 |
27 | — | 10 A czerwony | Uruchomienie zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
28 | — | 10 A czerwony | Przebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
29 | — | — | Gorący samochód (bez bezpiecznika) |
30 | — | 20 A żółty | Rozruch zapłonu — podgrzewane siedzenia — zależnie od wyposażenia |
31 | — | 10 A czerwony | — |
32 | 30 Amp Różowy | — | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 1 |
33 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatora — zespół przełączników/złącze diagnostyczne/moduł sterowania zespołem napędowym (PCM) |
34 | 30 Amp Różowy | — | Zasilanie akumulatora – Moduł zapobiegający blokowaniu się hamulców (ABS) – jeśli jest na wyposażeniu/ Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – jeśli jest na wyposażeniu |
35 | 40 A zielony | — | Zasilanie akumulatora – Moduł zapobiegający blokowaniu się hamulców (ABS) – jeśli jest na wyposażeniu/ Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – jeśli jest na wyposażeniu |
36 | 30 Amp Różowy | — | Zasilanie akumulatora — moduł drzwi pasażera (PDM)/moduł drzwi kierowcy (DDM) |
37 | — | 25 Amp Naturalny | Moduł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu |