Chrysler Sebring (2008-2010) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chryslera Sebring z lat: 2008, 2009, 2010. Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający […]

11/05/2024
Czas czytania: 3 minut

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chryslera Sebring z lat: 2008, 2009, 2010.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników

Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.

Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!

  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

 

Całkowicie zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.Chrysler Sebring (2008-2010) - schematy bezpieczników i przekaźników

Wgłębienie Bezpiecznik kasetowy mini bezpiecznik Opis
1 40 A zielony Moduł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu
2 20 A żółty Moduł AWD
3 10 A czerwony Zasilanie bateryjne – centralne światło stopu montowane wysoko (CHMSL)/przełącznik hamulca
4 10 A czerwony Zasilanie akumulatorowe – wyłącznik zapłonu
5 20 A żółty Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu
6 10 A czerwony Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — przełącznik zasilania lusterka/sterowniki klimatyzacji
7 30 A zielony Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 1
8 30 A zielony Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 2
9 40 A zielony Zasilanie akumulatora – Elektrycznie regulowane fotele – zależnie od wyposażenia/Pompa powietrza PZEV – zależnie od wyposażenia
10 20 A żółty Zasilanie akumulatorowe — węzeł przedziału kabiny (CCN)
11 15 Amp lt niebieski Możliwość wyboru gniazdka zasilania
12 20 A żółty
13 20 A żółty
14 10 A czerwony Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — węzeł przedziału kabiny (CCN)/Oświetlenie wewnętrzne
15 40 A zielony Zasilanie akumulatora — przekaźnik wentylatora chłodnicy
16 15 A poł. niebieski IGN Run/ACC – Zapalniczka cygar/PWR Szyberdach Mod
17 10 A czerwony Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — bezprzewodowy moduł sterowania (WCM)/zegar/moduł sterowania układem kierowniczym (SCM)
18 40 A zielony Zasilanie bateryjne — przekaźnik automatycznego wyłączania (ASD)
19 20 A żółty Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) – Zasilanie wzmacniacza mocy 2 – Jeśli jest na wyposażeniu
20 15 A poł. niebieski Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) – Radio
21 10 A czerwony
22 10 A czerwony Uruchomienie zapłonu – Sterowanie klimatem/Uchwyt na gorący kubek – Jeśli jest na wyposażeniu
23 15 A poł. niebieski Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 3
24 25 Amp Naturalny Zasilanie akumulatorowe — zasilanie szyberdachu PWR
25 10 A czerwony Praca zapłonu — podgrzewane lusterka — jeśli są na wyposażeniu
26 15 A poł. niebieski Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 2
27 10 A czerwony Uruchomienie zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC)
28 10 A czerwony Przebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC)
29 Gorący samochód (bez bezpiecznika)
30 20 A żółty Rozruch zapłonu — podgrzewane siedzenia — zależnie od wyposażenia
31 10 A czerwony
32 30 Amp Różowy Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 1
33 10 A czerwony Zasilanie akumulatora — zespół przełączników/złącze diagnostyczne/moduł sterowania zespołem napędowym (PCM)
34 30 Amp Różowy Zasilanie akumulatora – Moduł zapobiegający blokowaniu się hamulców (ABS) – jeśli jest na wyposażeniu/ Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – jeśli jest na wyposażeniu
35 40 A zielony Zasilanie akumulatora – Moduł zapobiegający blokowaniu się hamulców (ABS) – jeśli jest na wyposażeniu/ Moduł elektronicznej kontroli stabilności (ESC) – jeśli jest na wyposażeniu
36 30 Amp Różowy Zasilanie akumulatora — moduł drzwi pasażera (PDM)/moduł drzwi kierowcy (DDM)
37 25 Amp Naturalny Moduł górny zasilania — jeśli jest na wyposażeniu
Zobacz także:  Chrysler PT Cruiser (2001-2005) - schematy bezpieczników i przekaźników

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.