W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty Hilux, T100, Pickup z lat: 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997. Toyota Hilux, T100 oraz Pickup (1989-1997) to trzy różne modele pojazdów dostawczych i pickup produkowanych przez japońskiego producenta samochodów Toyota. Oto kilka kluczowych informacji o tych modelach w […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty Hilux, T100, Pickup z lat: 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997.
Toyota Hilux, T100 oraz Pickup (1989-1997) to trzy różne modele pojazdów dostawczych i pickup produkowanych przez japońskiego producenta samochodów Toyota. Oto kilka kluczowych informacji o tych modelach w okresie 1989-1997:
Toyota Hilux: Toyota Hilux jest pickupem o długiej historii, znany ze swojej trwałości i zdolności terenowych. W latach 1989-1997, Hilux był dostępny w różnych wersjach nadwoziowych i z różnymi opcjami napędu, w zależności od potrzeb klientów. Ten model cieszył się popularnością jako niezawodny i wszechstronny pojazd, nadający się zarówno do codziennego użytku, jak i do pracy w trudnych warunkach.
Toyota T100: Toyota T100 był większym modelem pickupa, który miał na celu rywalizację z konkurencyjnymi amerykańskimi pickupami. Był to krok Toyota w kierunku rynku pickupów o większej pojemności ładunkowej. T100 oferował przestronne kabiny i mocne jednostki napędowe, co było atrakcyjne dla klientów potrzebujących większej przestrzeni i zdolności ładunkowych.
Toyota Pickup: Termin „Toyota Pickup” odnosi się ogólnie do serii modeli pickup Toyota, w tym również Hilux i T100, które były sprzedawane pod tą nazwą w różnych regionach. W latach 1989-1997, modele te były znane jako Toyota Pickup w niektórych rynkach, a ich dostępność i specyfikacje mogły się różnić w zależności od regionu.
Wszystkie te modele były cenione za trwałość, wytrzymałość i niezawodność, które stały się charakterystycznymi cechami pojazdów Toyota. Oferowały one różne opcje napędu, wersje nadwoziowe i mocne jednostki napędowe, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom klientów. Te modele również odegrały ważną rolę w ugruntowaniu pozycji Toyota jako producenta pojazdów dostawczych na rynku globalnym.
Przedział pasażerski
Schemat skrzynki bezpieczników w przedziale pasażerskim
Panel bezpieczników znajduje się po lewej stronie samochodu, za pokrywą pod deską rozdzielczą.
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 10 | Przekaźnik główny, ECU tempomatu, |
2 | 7,5 | Główny przekaźnik EFI, lampka kontrolna O/D, przełącznik wyboru wzoru, temperatura oleju. wybierz przełącznik |
3 | 15 | Światło tylne, przekaźnik integracyjny, przekaźnik przypominający o świetle, przekaźnik światła do jazdy dziennej; |
4 | 20 | Silnik wycieraczki, silnik spryskiwacza |
5 | 10 | Licznik kombinowany, antena, tempomat ECU, lampka kontrolna tempomatu, lampka ostrzegawcza hamulca, przełącznik ostrzegawczy hamulca postojowego, przełącznik ostrzegawczy poziomu płynu hamulcowego, przekaźnik sterujący zamka drzwi, przekaźnik integracyjny, przekaźnik przypomnienia o świetle, przekaźnik światła do jazdy dziennej |
6 | 15 | Światło stopu, wyłącznik światła stopu, tempomat ECU, |
7 | 7,5 | Radio, przełącznik lusterek, przekaźnik przypomnienia światła |
8 | 15 | Zapalniczka, przekaźnik integracyjny |
9 | 10 | Włącz sygnał świetlny, przekaźnik integracyjny |
10 | 15 | Tylne zabezpieczenie przed blokadą |
11 | – | – |
12 | 20 | Elektronicznie sterowana automatyczna skrzynia biegów |
13 | – | – |
14 | 30 | Przekaźnik kontroli zamka drzwi, okno zasilania |
Przekaźnik | ||
A | Zapasowy | |
lub | ||
Światła do jazdy dziennej (DRL №4) | ||
B | Sterowanie tylnym światłem | |
C | Klakson | |
14 | Zapasowy |
Dodatkowa skrzynka bezpieczników
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 10 | System klimatyzacji |
2 | 30 | System klimatyzacji (ogrzewanie) |
Przekaźnik | ||
A | Podgrzewacz |
Komora silnika
Schemat skrzynki bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 7,5 | System ładowania |
7,5 | Światła do jazdy dziennej | |
2 | 15 | Główny przekaźnik EFI, ECM |
3 | 15 | Kierunkowskazy, klaksony |
4 | 15 | Radio, antena, przełącznik ostrzegawczy odblokowania kluczyka, przekaźnik integracyjny, włącznik światła Rome, |
5 | 10 | Reflektor prawy |
10 | Reflektor prawy (światła mijania) | |
6 | 10 | Reflektor lewy |
10 | Reflektor lewy (światła mijania) | |
7 | 10 | Reflektor prawy (światło drogowe) |
8 | 10 | Reflektor lewy (światło drogowe) |
9 | 80 | Przekaźnik nagrzewnicy, przekaźnik sterowania światłami tylnymi, bezpieczniki „STOP”, „AM1” |
10 | – | – |
11 | 40 | Stacyjka, Układ rozruchowy, Bezpieczniki „POWER”, „TYLNY ANTYBLOKADA”, „RADIO”, „CIG”, „WYCIERACZKA”, „TURN”, „ECM-IG”, „SILNIK” |
60 | Stacyjka, Układ rozruchowy, Bezpieczniki „POWER”, „TYLNY ANTYBLOKADA”, „RADIO”, „CIG”, „WYCIERACZKA”, „TURN”, „ECM-IG”, „SILNIK” | |
12 | 30 | Stacyjka, bezpieczniki „IGN”, „MFI” |
Przekaźnik | ||
A | Opornik | |
B | Sterowanie reflektorami | |
C | EFI | |
D | Rozrusznik |