W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty HiAce (H200) z lat: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013. Toyota HiAce (H200) to piąta generacja popularnego modelu HiAce, który jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i powszechnie stosowanych samochodów dostawczych i wielofunkcyjnych na świecie. Produkowana od 2004 roku, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Toyoty HiAce (H200) z lat: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013.
Toyota HiAce (H200) to piąta generacja popularnego modelu HiAce, który jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i powszechnie stosowanych samochodów dostawczych i wielofunkcyjnych na świecie. Produkowana od 2004 roku, generacja H200 przyniosła wiele usprawnień w zakresie wydajności, komfortu i funkcjonalności. Oto kilka kluczowych informacji na temat Toyota HiAce (H200):
Design i Rozmiar: HiAce H200 charakteryzuje się nowoczesnym, choć nadal funkcjonalnym designem, który jest charakterystyczny dla samochodów dostawczych. Warianty nadwozia obejmują furgon, minivan, mikrobus oraz kombi, co sprawia, że model ten jest wszechstronny i spełnia różne potrzeby przewozowe.
Pojemność i Funkcjonalność: HiAce H200 jest znany ze swojej dużej przestrzeni ładunkowej i wszechstronności. W zależności od konfiguracji, może pomieścić wiele pasażerów lub dużą ilość ładunku. Wersje dostawcze są chętnie używane przez firmy do przewozu towarów, podczas gdy wersje pasażerskie znajdują zastosowanie jako taksówki, busy lub pojazdy rodzinne.
Silniki i Wydajność: Model H200 oferuje różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i dieslowskie silniki. Modele te są zaprojektowane z myślą o efektywności paliwowej i niezawodności, a także o umiejętnościach przewożenia ładunku lub pasażerów w różnych warunkach.
Wnętrze i Komfort: Wnętrze HiAce H200 zostało zaprojektowane z myślą o funkcjonalności i komforcie. Pomimo przeważającej roli użytkowej, wersje pasażerskie mogą oferować pewne zaawansowane funkcje i wyposażenie, które poprawiają komfort podróżowania.
Bezpieczeństwo: W miarę jak standardy bezpieczeństwa ewoluowały, HiAce H200 również przeszedł pewne ulepszenia w tym zakresie. W zależności od wersji i roku produkcji, model ten może być wyposażony w poduszki powietrzne, systemy stabilizacji i inne funkcje poprawiające bezpieczeństwo.
Popularność i Wpływ: Toyota HiAce H200 cieszy się dużą popularnością na całym świecie jako niezawodny, pojemny i wszechstronny samochód dostawczy i wielofunkcyjny. Jego funkcjonalność i niezawodność sprawiły, że jest często wybierany przez firmy i osoby prywatne na różnych rynkach.
Podsumowanie: Toyota HiAce (H200) to piąta generacja tego ikonicznego modelu, który kontynuuje tradycję niezawodności i wszechstronności w zakresie przewozu pasażerów lub ładunku. Jego popularność i długotrwałe dziedzictwo wskazują na znaczenie, jakie HiAce ma dla przemysłu transportowego i mobilności na całym świecie.
Przedział pasażerski
Ruch lewostronny
Kierownica po prawej stronie
Schemat skrzynki bezpieczników w przedziale pasażerskim
Panel bezpieczników znajduje się pod lewą stroną deski rozdzielczej. Usuń osłonę.
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|---|
1 | – | – | – |
2 | ACCL INT LCK | 25 | – |
3 | WIP | 25 | Wycieraczki |
4 | RR WIP-WSH | 15 | Wycieraczki i spryskiwacz tylnej szyby |
5 | WSH | 20 | Wycieraczki i spryskiwacz szyby, wycieraczki i spryskiwacz tylnej szyby |
6 | ECU-IG | 7,5 | Układ klimatyzacji, układ sterowania automatyczną blokadą zmiany biegów, układ przeciwblokujący, układ samozamykacza drzwi przesuwnych, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, system komunikacji multipleksowej |
7 | 10 | Wskaźniki i mierniki, tylne kierunkowskazy, światła stop/tylne, światła cofania, odmgławiacz tylnej szyby, elektryczne wentylatory chłodzące, system ładowania, system klimatyzacji, elektryczne szyby | |
8 | OBD | 7,5 | System diagnostyki pokładowej |
9 | 10 | Tylne kierunkowskazy, światła stop/tylne, światła cofania, wysokie światło stopu | |
10 | – | – | – |
11 | 30 | Elektryczne szyby, elektryczny zamek w drzwiach | |
12 | RR HTR | 15 | System klimatyzacji |
13 | – | – | – |
14 | 15 | Przed kwietniem 2012: Przednie światło przeciwmgielne | |
10 | Od kwietnia 2012: Przednie światło przeciwmgielne | ||
15 | AM1 | 30 | Wszystkie elementy w bezpiecznikach „ACC” i „CIG”, układ rozruchowy |
16 | 10 | Przednie światła pozycyjne, tylne kierunkowskazy, światła stop/tylne, światła cofania, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, zegar, oświetlenie tablicy rozdzielczej, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa | |
17 | PŁYTA | 10 | Oświetlenie tablicy przyrządów |
18 | 10 | System klimatyzacji | |
19 | – | – | – |
20 | – | – | – |
21 | – | – | – |
22 | – | – | – |
23 | CIG | 15 | Zapalniczka |
24 | AKC | 7,5 | Elektryczne lusterko wsteczne, system sterowania blokadą automatycznej skrzyni biegów |
25 | – | – | |
26 | ELS | 10 | Wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
27 | AC100V | 15 | – |
28 | 15 | Tylne kierunkowskazy, światła stop/tylne, światła cofania | |
29 | – | – | – |
30 | IGN | 15 | Wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, elektroniczny układ sterowania przepustnicą, system poduszek powietrznych SRS |
31 | MET IGN | 10 | Licznik i mierniki |
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|---|
1 | MOC | 30 | Elektryczne szyby |
2 | OBR | 30 | Odmgławiacz tylnej szyby |
3 | – | – | – |
R1 | Zapłon (IG1) | ||
R2 | Nagrzewnica (HTR) | ||
R3 | Migacz |
Skrzynka przekaźników
Jest pod schowkiem. Naciśnij zatrzask i zdejmij pokrywę.
Numer | Ampery [A] | Opis | |
---|---|---|---|
1 | 15 | – | |
2 | 15 | – | |
3 | 15 | Lewy reflektor | |
4 | 15 | Prawy reflektor | |
5 | 7,5 | Układ rozruchowy, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, wskaźniki i mierniki | |
6 | 7,5 | System klimatyzacji | |
7 | – | – | – |
R1 | – | ||
R2 | Reflektor (GŁOWICA) | ||
R3 | – | ||
R4 | Rozrusznik (ST) | ||
R5 | (OSV) | ||
R6 | – | ||
R7 | Przednie światło przeciwmgielne (FR FOG) | ||
R8 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji (MG CLT) | ||
R9 | (INJ/IGN) |
Komora silnika
Schemat skrzynki bezpieczników komory silnika
Naciśnij zatrzask i zdejmij pokrywę.
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|---|
1 | A/F | 15 | 1TR-FE, 2TR-FE: Wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
EDU | 25 | 1KD-FTV, 2KD-FTV, 5L-E: wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa | |
2 | HAZ-ROG | 15 | Klaksony, migacz awaryjny |
3 | EFI | 20 | 1TR-FE, 2TR-FE: elektronicznie sterowana pompa paliwa, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, elektroniczny układ sterowania przepustnicą |
25 | 1KD-FTV, 2KD-FTV, 5L-E: elektronicznie sterowana pompa paliwowa, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa, elektroniczny układ sterowania przepustnicą | ||
4 | – | – | – |
5 | ALT | 140 | Wszystkie komponenty w bezpiecznikach „MAIN3”, „FAN1”, „FAN2” i „GLOW”. |
150 | Furgon chłodniczy: Wszystkie komponenty w bezpiecznikach „MAIN3”, „FAN1”, „FAN2” i „GLOW” | ||
6 | 50 | 1TR-FE, 2TR-FE: System kontroli emisji | |
80 | 1KD-FTV, 2KD-FTV, 5L-E: Układ żarzenia silnika | ||
7 | 50 | Wszystkie komponenty w bezpiecznikach „A/F”, „HAZ-HORN” i „EFI”. | |
8 | WENTYLATOR2 | 50 | Elektryczne wentylatory chłodzące |
9 | WENTYLATOR3 | 30 | 1KD-FTV, 2KD-FTV, 5L-E: elektryczne wentylatory chłodzące |
10 | WENTYLATOR1 | 50 | Elektryczne wentylatory chłodzące |
11 | PTC1 | 50 | 1KD-FTV, 2KD-FTV: Grzałka PTC |
12 | GŁÓWNY4 | 120 | Wszystkie komponenty w „WELCAB”, „AC100V”, „RR FOG”, „RR HTR”, „OBD”, „STOP”, „AM1”, „DOOR”, „FR FOG”, „PWR”, „DEF”, Bezpieczniki „ELS”, „TAIL”, „PANEL”, „ECU-IG”, „WIP”, „WSH”, „GAUGE”, „RR WIP-WSH” i „A/C” |
13 | – | – | – |
14 | HTR | 40 | System klimatyzacji |
15 | – | – | – |
16 | RR CLR | 30 | Klimatyzator z tyłu |
17 | PTC2 | 50 | 1KD-FTV, 2KD-FTV: Grzałka PTC |
R1 | 1TR-FE, 2TR-FE: Klimatyzator tylny (RR CLR) | ||
R2 | 1KD-FTV, 2KD-FTV, 5L-E: System żarzenia silnika (GLOW) | ||
R3 | 1KD-FTV, 2KD-FTV, 5L-E: Klimatyzator tylny (RR CLR) | ||
R4 | 1KD-FTV, 2KD-FTV: Grzałka PTC (PTC2) | ||
R5 | Elektryczne wentylatory chłodzące (FAN1) | ||
R6 | 1KD-FTV, 2KD-FTV: Grzałka PTC (PTC1) | ||
R7 | Elektryczne wentylatory chłodzące (FAN2) |
Dodatkowa skrzynka bezpieczników
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|---|
1 | ECU-B | 10 | System komunikacji multipleksowej, system samozamykacza drzwi przesuwnych, system klimatyzacji, bezprzewodowy system zdalnego sterowania |
2 | ETCS | 10 | 1TR-FE (od kwietnia 2012 r.), 2TR-FE: Elektroniczny system sterowania przepustnicą |
A/F | 15 | 1KD-FTV z DPF: nagrzewnica A/F, elektronicznie sterowana pompa paliwowa | |
3 | PSD | 25 | System zamykania drzwi przesuwnych |
4 | ABS SOL | 25 | System zapobiegania blokady kół |
5 | TVSS | 15 | |
6 | 10 | Oświetlenie osobiste, oświetlenie wewnętrzne, oświetlenie stopni, wskaźniki i mierniki | |
7 | RADIO | 15 | System nagłośnienia |
8 | ALT-S | 7,5 | Ładowanie |
9 | DCC | 30 | Wszystkie elementy w bezpiecznikach „RADIO” i „DOME”. |
10 | 40 | Reflektor | |
11 | ABS MTR | 40 | System zapobiegania blokady kół |
12 | – | – | Przed kwietniem 2012: – |
13 | 30 | System zamykania drzwi przesuwnych | |
14 | AM2 | 30 | Wszystkie elementy bezpieczników „IGN” i „MET IGN”, układ rozruchowy, wielopunktowy układ wtrysku paliwa/sekwencyjny wielopunktowy układ wtrysku paliwa |
15 | – | – | Od kwietnia 2012: – |
16 | – | – | Od kwietnia 2012: – |
17 | – | – | Od kwietnia 2012: – |
18 | – | – | Od kwietnia 2012: – |
19 | – | – | Od kwietnia 2012: – |