W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Logo z lat: 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001. Honda Logo, produkowana w latach 1996-2001, to kompaktowy samochód miejski zaprojektowany głównie dla rynków europejskich. Samochód był dostępny jako 3-drzwiowy hatchback o kompaktowych wymiarach, idealny do poruszania się po zatłoczonych miastach. Honda Logo […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Logo z lat: 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001.
Honda Logo, produkowana w latach 1996-2001, to kompaktowy samochód miejski zaprojektowany głównie dla rynków europejskich. Samochód był dostępny jako 3-drzwiowy hatchback o kompaktowych wymiarach, idealny do poruszania się po zatłoczonych miastach.
Honda Logo wyróżniała się przyjaznym designem i prostą, ale elegancką stylistyką. Mimo niewielkich rozmiarów, samochód oferował przestronne wnętrze i praktyczne rozwiązania, co czyniło go odpowiednim wyborem dla osób szukających ekonomicznego i funkcjonalnego samochodu do codziennego użytku.
Pod względem silników, Honda Logo była wyposażona w różne jednostki napędowe, w tym benzynowe silniki czterocylindrowe o pojemnościach od 1,3 do 1,5 litra. Moc przenoszona była na przednie koła poprzez manualną skrzynię biegów lub automatyczną skrzynię biegów CVT.
Logo było również dostępne w różnych wersjach wyposażenia, oferujących różne funkcje i opcje, takie jak klimatyzacja, elektryczne szyby, centralny zamek czy system audio.
Mimo że Honda Logo nie była samochodem sportowym, zapewniała przyjemną jazdę, dobre osiągi w miejskiej jeździe i ekonomiczne zużycie paliwa. Zyskała sobie reputację jako niezawodne i trwałe auto, które było popularne wśród osób poszukujących praktycznego i łatwego w prowadzeniu samochodu miejskiego.
Jeśli jesteś zainteresowany dodatkowymi szczegółami na temat konkretnych aspektów Hondo Logo, chętnie udzielę dodatkowych informacji.
Przedział pasażerski
Układ
Opis
Skrzynka bezpieczników i przekaźników
W przedziale pasażerskim główny bezpiecznik i skrzynka przekaźników znajdują się pod tablicą rozdzielczą po stronie kierowcy.
Opis
Typ 1 (do 11.1998)
1 | 10A jednostka sterująca SRS |
2 | 15A Główny przekaźnik układu wtrysku (PGM-FI), jednostka sterująca SRS |
3 | 20A Silnik wycieraczek szyby przedniej, pompa spryskiwacza szyby przedniej |
4 | 10A Silnik wycieraczki tylnej, pompa spryskiwacza tylnej szyby, przekaźnik elektrycznego podnośnika szyby |
5 | 10A Przekaźnik – przerywacz kierunkowskazów, światło cofania, jednostka zintegrowana |
6 | Zestaw wskaźników 7,5 A, przekaźnik elektromagnetyczny blokady zmiany biegów, alternator, moduł ostrzegania o przekroczeniu prędkości (FOP) |
7 | 15A Cewki zapłonowe |
8 | 7,5A Jednostka sterująca silnika, główny przekaźnik układu wtryskowego (PGM-FI) |
9 | 7,5 A Przekaźnik zapalniczki samochodowej, jednostka systemu audio, jednostka systemu nawigacji |
10 | 7,5 A Przekaźnik silnika wentylatora skraplacza, przekaźnik sprzęgła magnetycznego sprężarki klimatyzacji, przekaźnik silnika wentylatora nagrzewnicy, przekaźnik silnika wentylatora chłodzącego, wskaźnik przełącznika klimatyzacji, przełącznik regulacji lusterka, modulator ciśnienia BS |
11 | 15A Ogrzewanie tylnej szyby, wskaźnik włączenia ogrzewania tylnej szyby |
12 | – |
13 | – |
14 | 20A Silnik wentylatora skraplacza, sprzęgło magnetyczne sprężarki układu klimatyzacji (strona przekaźnika) |
15 | 15A Główny przekaźnik układu wtrysku (PGM-FI) |
16 | 15A Silnik wentylatora chłodzącego (strona przekaźnika) |
17 | Zapalniczka 15A |
18 | 7,5A Lampa wewnętrzna, jednostka zintegrowana, jednostka systemu audio, złącze diagnostyczne, jednostka systemu nawigacji, jednostka sterująca silnika |
19 | 20A Elektrycznie sterowany podnośnik szyby, przednie drzwi pasażera |
20 | 20A Drzwi kierowcy sterowane elektrycznie |
21 | – |
22 | 20A Sterownik centralnego zamka |
23 | 7,5A Wymiary, oświetlenie |
24 | 10A Lewy reflektor |
25 | 10A Reflektor prawy, kierunkowskaz świateł drogowych |
26 | Przekaźnik 10A – przerywacz kierunkowskazów |
27 | 10A Światła stopu, klakson, przekaźnik klaksonu (modele z pasywnym układem bezpieczeństwa), elektrozawór blokady kluczyka zapłonu, elektrozawór blokady wybieraka, modulator ciśnienia ABS, jednostka sterująca automatycznej skrzyni biegów (CVT) |
28 | 30A Silnik wentylatora nagrzewnicy (po stronie przekaźnika) |
Przekaźnik | |
A | Przekaźnik elektromagnetyczny blokady zmiany biegów |
B | Przekaźnik szyby |
C | Przekaźnik silnika wentylatora nagrzewnicy |
D | Przekaźnik-przerywacz kierunkowskazów |
E | Przekaźnik klaksonu |
F | Blokada zapłonu |
G | Przekaźnik zapalniczki |
H | Główna wiązka przewodów SRS |
Typ 2 (od 11.1998)
1 | 10A jednostka sterująca SRS (VA) |
2 | 15A jednostka sterująca SRS (VB), główny przekaźnik wtrysku (PGM-FI) |
3 | 20A Silnik wycieraczek szyby przedniej, pompa spryskiwacza szyby przedniej |
4 | 10A Silnik wycieraczki tylnej szyby, pompa spryskiwacza tylnej szyby, przekaźnik elektrycznego podnośnika szyby |
5 | 10A Przekaźnik – przerywacz kierunkowskazów, jednostka zintegrowana, światło cofania |
6 | 7,5 A Jednostka systemu sterowania napięciem zasilania, generator, zestaw wskaźników, czujnik położenia wybieraka, pilot centralnego zamka, czujnik prędkości pojazdu (modele typu TS). jednostka sterująca wariatora, jednostka systemu ostrzegania o przekroczeniu prędkości (FOP). |
7 | 15A Cewki zapłonowe |
8 | 7,5 A Jednostka sterująca silnika (modele z CVT), główny przekaźnik układu wtryskowego (PGM-FI) |
9 | Zapalniczka 15A |
10 | – |
11 | – |
12 | 7,5 A Przekaźnik silnika wentylatora nagrzewnicy. przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy, przekaźnik silnika wentylatora skraplacza, jednostka sterująca silnika, modulator ciśnienia ABS, przełącznik regulacji lusterek, panel sterowania klimatyzacji, panel sterowania klimatyzacji (IG2), siłownik przełącznika wlotu powietrza (modele z automatyczną klimatyzacją), przełącznik klimatyzacji (modele bez automatycznej klimatyzacji) termostat klimatyzacji (modele bez automatycznej klimatyzacji) |
13 | 15A Tylny odszraniacz *1 |
15A Tylny odszraniacz, lampka kontrolna tylnego odszraniacza *2 | |
14 | 20A Elektrycznie sterowany podnośnik szyby, przednie drzwi pasażera |
15 | 20A Drzwi kierowcy sterowane elektrycznie |
16 | 20A Elektrycznie sterowany podnośnik szyby tylne lewe drzwi |
17 | 20A Elektrycznie otwierane tylne prawe drzwi |
18 | – |
19 | – |
20 | – |
21 | 20A Lampka wewnętrzna (modele ze zdalnym centralnym zamkiem), jednostka sterująca centralnego zamka (modele bez zdalnego centralnego zamka) |
22 | – |
23 | 7,5A Złącze „C” do podłączenia dodatkowego wyposażenia, jednostki zintegrowanej, wymiarów, oświetlenia tablicy rejestracyjnej, podświetlenia |
24 | 15A Lewy reflektor |
25 | 10A Reflektor prawy, kierunkowskaz świateł drogowych |
26 | – |
27 | |
28 | 30A Silnik wentylatora nagrzewnicy (po stronie przekaźnika |
*1 – modele z automatyczną klimatyzacją; *2 – modele bez klimatyzacji ze sterowaniem automatycznym. | |
Przekaźnik | |
A | Przekaźnik elektromagnetyczny blokady zmiany biegów |
B | Rzepa okna elektrycznego |
C | Przekaźnik silnika wentylatora nagrzewnicy |
D | Przekaźnik – przerywacz kierunkowskazów |
E | Przekaźnik reflektorów nr 1 |
F | Blokada zapłonu |
G | Przekaźnik reflektorów nr 2 |
H | Główna wiązka przewodów SRS |
Dodatkowe elementy
Opis
Komora silnika
Ogólny układ pod maską
Opis
Skrzynka bezpieczników i przekaźników
Jest zainstalowany po prawej stronie.
Typ 1 (do 11.1998)
Opis
31 | Akumulator 60A |
32 | 50A Wyłącznik zapłonu (+V) |
33 | Bezpieczniki 50A nr 14, 15, 16, 17. 18, 19, 20 |
34 | Bezpieczniki 30A nr 22, 23, 24, 25 |
35 | 30A Bezpiecznik nr 18, silnik dmuchawy nagrzewnicy |
36 | Bezpieczniki 20A nr 26. 27 |
A | Zacisk B alternatora (wiązka przewodów silnika) |
B | Akumulator „+” (przewód rozruchowy) |
C | Główna wiązka przewodów |
Typ 2 (od 11.1998)
Opis
31 | Akumulator 60/70A |
32 | 40/50A Wyłącznik zapłonu (+V) |
33 | – |
34 | Modulator ciśnienia ABS 40A |
35 | Elektrozawór ABS 20A |
36 | 10A Przełącznik alarmu |
37 | 10A Róg |
38 | 15/20A Przekaźnik silnika wentylatora chłodzącego |
39 | 20A Przekaźnik silnika wentylatora skraplacza |
40 | 15A Główny przekaźnik układu wtrysku (PGM-FI) |
41 | Sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki AC 7,5 A |
42 | 10A Lampki oświetlenia wnętrza, jednostka systemu audio, panel sterowania klimatyzacją, jednostka nawigacji, złącze diagnostyczne. |
А | Przekaźnik klaksonu |
B | Przekaźnik wentylatora chłodzącego |
C | Przekaźnik wentylatora skraplacza |
D | Wyjście „B” generatora |
E | + (przewód rozruchowy) |
F | Główna wiązka przewodów |
G | Blok układu sterowania napięciem zasilania |