W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic VIII z lat: 2006 Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model wprowadził wiele innowacji i zmian w porównaniu do poprzedników, co przyczyniło się do jego popularności i uznania wśród kierowców. Pod […]
Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model wprowadził wiele innowacji i zmian w porównaniu do poprzedników, co przyczyniło się do jego popularności i uznania wśród kierowców.
Pod względem designu, Honda Civic VIII wyróżniał się awangardowym stylem, który wywoływał mieszane reakcje, ale z pewnością przyciągał uwagę. Charakteryzował się strzelistymi reflektorami, ostro zarysowanymi liniami i unikalnym kształtem nadwozia. Z tyłu samochodu umieszczono charakterystyczne podłużne lampy, które stanowiły rozpoznawalny element designu Civic VIII.
Wnętrze Honda Civic VIII było nowoczesne i futurystyczne, z futurystycznym panelem wskaźników umieszczonym centralnie na desce rozdzielczej. Przestrzeń pasażerska była komfortowa i dobrze zaprojektowana, oferując odpowiednią ilość miejsca na przednie i tylne siedzenia.
Honda Civic VIII oferował różne warianty nadwozia, takie jak sedan, hatchback i coupe, z różnymi wersjami wyposażenia i silnikami. Oferował również różne poziomy mocy, co dawało kierowcom możliwość wyboru odpowiedniego dla siebie wariantu.
Pod maską Honda Civic VIII znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. W zależności od wersji i rynku, dostępne były różne pojemności i konfiguracje silników, które oferowały dobrą moc i oszczędność paliwa.
Honda Civic VIII był również wyposażony w zaawansowane technologie i funkcje, takie jak system nawigacji GPS, klimatyzacja automatyczna, system audio premium, systemy bezpieczeństwa i wiele innych. Te funkcje podnosiły komfort i bezpieczeństwo podróży.
Podsumowując, Honda Civic VIII to ósma generacja popularnego modelu Civic, który wprowadził nowoczesny design, zaawansowane technologie i różnorodne warianty nadwozia. Oferował przestronne wnętrze, dynamiczną jazdę i dostęp do nowoczesnych funkcji. Był to samochód, który zdobył uznanie kierowców dzięki swojemu awangardowemu stylowi i dobrze zbalansowanym osiągom.
Przedział pasażerski
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników znajduje się pod kolumną kierownicy.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 7,5 A | Zasilanie okna |
| 2 | 15 A | Pompa paliwowa |
| 3 | 10 A | Alternator |
| 4 | 7,5 A | Jednostka ABS |
| 5 | (15A) | Podgrzewany fotel (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 6 | — | Nieużywany |
| 7 | — | Nieużywany |
| 8 | — | Nieużywany |
| 9 | 7,5 A | SZWO |
| 10 | 7,5 A | Licznik |
| 11 | 10 A | SRS |
| 12 | 10 A | Prawe światła drogowe |
| 13 | 10 A | Lewe światła drogowe |
| 14 | 7,5 A | Mijania (wewnętrzny) |
| 15 | 7,5 A | Mijania (zewnętrzny) |
| 16 | 10 A | Prawe światła mijania |
| 17 | 10 A | Lewe światła mijania |
| 18 | 20 A | Reflektor wysoki główny |
| 19 | 15 A | Mijania (główny) |
| 20 | — | Nieużywany |
| 21 | 20 A | Główne światła mijania |
| 22 | (7,5 A) | (HAC) (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 23 | (7,5 A) | STS (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 24 | (20A) | Szyberdach (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 25 | 20 A | Zamek od drzwi |
| 26 | 20 A | Zasilanie okna kierowcy |
| 27 | — | Nieużywany |
| 28 | (15A) | Tylne gniazdo ACC (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 29 | 15 A | ACC |
| 30 | 20 A | Zasilanie okna pasażera |
| 31 | — | Nieużywany |
| 32 | 20 A | Prawe tylne okno |
| 33 | 20 A | Lewe tylne okno |
| 34 | — | Nieużywany |
| 35 | 7,5 A | ACC Radio |
| 36 | 10 A | HAC |
| 37 | 7,5 A | Światła do jazdy dziennej |
| 38 | 30 A | Wycieraczka |
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników pod maską znajduje się po stronie kierowcy, obok zbiornika płynu hamulcowego.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 100 A | Główny bezpiecznik |
| 1 | 70 A | EPS |
| 2 | 80 A | Opcja główna |
| 2 | 50 A | Główny wyłącznik zapłonu |
| 3 | 30 A | ABS |
| 3 | 30 A | ABS |
| 4 | 50 A | Reflektor główny |
| 4 | 40 A | Główne zasilanie okna |
| 5 | — | Nieużywany |
| 6 | 20 A | Dodatkowy silnik wentylatora (jeśli jest na wyposażeniu) |
| 7 | 20 A | Główny silnik wentylatora (M/T) |
| 7 | 30 A | Główny silnik wentylatora (A/T) |
| 8 | 30 A | Tylny odmgławiacz szyby |
| 9 | 40 A | Dmuchacz |
| 10 | 10 A | Światła awaryjne |
| 11 | 15 A | FI Sub |
| 12 | 15 A | Światła stop i klakson |
| 13 | — | Nieużywany |
| 14 | — | Nieużywany |
| 15 | 7,5 A | Poziom oleju IGPS |
| 16 | — | Nieużywany |
| 17 | — | Nieużywany |
| 18 | 15 A | Cewka IG |
| 19 | 15 A | FI Główny |
| 20 | 7,5 A | Sprzęgło MG |
| 21 | 15 A | DBW |
| 22 | 7,5 A | Wewnętrzne światło |
| 23 | 10 A | Zapasowe |
Brak komentarzy.