W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata Punto II z lat: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011. Fiat Punto II, wprowadzony na rynek w 1999 roku, był następcą popularnego Fiata Uno. Samochód produkowano do 2010 roku, a podczas 11 lat produkcji przeszedł […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Fiata Punto II z lat: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011.
Fiat Punto II, wprowadzony na rynek w 1999 roku, był następcą popularnego Fiata Uno. Samochód produkowano do 2010 roku, a podczas 11 lat produkcji przeszedł wiele modernizacji i ulepszeń.
Fiat Punto II to kompaktowy samochód miejski, który wyróżniał się aerodynamiczną sylwetką oraz niewielkimi wymiarami. W zależności od wersji, auto dostępne było w wersji trzy- lub pięciodrzwiowej, a także jako wersja kombi (Punto Weekend).
Wersje benzynowe Fiata Punto II wyposażone były w silniki o pojemności 1,2-1,4 litra, oferujące moc od 60 do 95 KM. Najmocniejsza wersja, Punto HGT, dysponowała mocą 130 KM. Wersje diesel były wyposażone w silniki o pojemności 1,3-1,9 litra, oferujące moc od 70 do 130 KM.
Wnętrze Fiata Punto II cechowało się funkcjonalnością i łatwością obsługi. Znajdowało się w nim wiele schowków i półek, a deska rozdzielcza była czytelna i przejrzysta. W zależności od wersji wyposażeniowej, auto było wyposażone w klimatyzację, elektryczne szyby oraz centralny zamek.
Fiat Punto II otrzymał wiele nagród i wyróżnień, w tym tytuł „Car of the Year” w 1995 roku oraz „Auto Europa” w 2000 roku. W czasie swojej produkcji stał się jednym z najpopularniejszych modeli Fiata i zdobył wielu fanów.
Niestety, Fiat Punto II był również krytykowany za niską jakość materiałów wykończeniowych i problemy z niektórymi podzespołami. Wysoka awaryjność była jednym z powodów, dla których w 2010 roku zakończono produkcję tego modelu. Mimo to, Fiat Punto II pozostaje ważnym samochodem w historii marki Fiat i wciąż cieszy się popularnością wśród miłośników motoryzacji.
Skrzynka bezpieczników na desce rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
F12 | 10 | Prawy reflektor świateł mijania |
F13 | 10 | Lewy reflektor świateł mijania;
Urządzenie do ustawiania reflektorów; Urządzenie do ustawiania reflektorów. |
F31 | 7,5 | Światło cofania;
Klimatyzacja ręczna; Cewki zdalnego przełącznika ECU komory silnika; Jednostka sterująca wspomagania parkowania. |
F32 | 15 | System oświetlenia |
F33 | — | — |
F34 | — | — |
F35 | 10 | Czujnik wody w filtrze oleju napędowego (wersje diesel);
Elektryczne wspomaganie kierownicy. |
F36 | 15 | System subwoofera |
F37 | 10 | Tablica przyrządów i światła ostrzegawcze (zasilany wyłącznik zapłonu);
Światła hamowania; Dodatkowe światło hamowania (trzecie światło stopu). |
F38 | 20 | System zamykania drzwi |
F39 | 10 | Boot;
Oświetlenie sufitowe; + 30 narzędzia (nagłośnienie, wstępne ustawienia telefonu komórkowego, gniazdo diagnostyczne EOBD). |
F40 | 25 | Podgrzewana tylna szyba |
F41 | 7,5 | Podgrzewane lusterka wsteczne |
F42 | 7,5 | Jednostka sterująca ABS (zasilany włącznik zapłonu);
Włącznik pedału hamulca. |
F43 | 30 | Pompka spryskiwacza szyby przedniej/tylnej;
Wycieraczka szyby przedniej. |
F44 | 20 | Zapalniczka |
F45 | 15 | Podgrzewane fotele przednie |
F46 | 15 | Szyberdach |
F47 | 20 | Lewe przednie okno elektryczne |
F48 | 20 | Prawe przednie okno elektryczne |
F49 | 7,5 | + 15 narzędzia (nagłośnienie, tempomat, wyłącznik systemu ASR, ustawienia telefonu komórkowego, lampki kontrolne na desce rozdzielczej, włącznik podgrzewania fotela, czujniki systemu ESP, czujnik deszczu, lampka ostrzegawcza zapiętego pasa bezpieczeństwa) |
F50 | 7,5 | System poduszek powietrznych |
F51 | 7,5 | Oświetlenie deski rozdzielczej;
Zapalniczka; Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. |
F52 | 15 | Ogrzewana szyba tylna;
Wycieraczka szyby tylnej. |
F53 | 10 | Światła awaryjne;
Kierunkowskazy; Tablica przyrządów i światła ostrzegawcze (zasilanie bateryjne). |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
F01 | 70 | Zasilanie deski rozdzielczej: funkcje standardowe |
F02 | 40 | Zasilanie deski rozdzielczej: funkcje opcjonalne |
F03 | 20 | Stacyjka |
F04 | 60 | Układ ABS/ESP |
F05 | 60 | Elektryczne wspomaganie kierownicy |
F06 | 30 | Jednobiegowy wentylator chłodnicy (wersja 1,28 V z nagrzewnicą); Pierwsza prędkość wentylatora chłodnicy (wersje 1,28 V z ręcznym systemem klimatyzacji). |
F07 | 50 | Druga prędkość wentylatora chłodnicy (wersja 1.28 V z ręczną klimatyzacją) |
F08 | 30 | Wentylator kabiny pasażerskiej |
F09 | 20 | Spryskiwacz reflektorów |
F10 | 15 | klakson |
F11 | 10 | Obciążenia wtórne układu sterowania silnika;
Sterownik świec żarowych; Zawór elektromagnetyczny recyrkulacji spalin; Generator obrotomierza; Sonda lambda. |
F14 | 10 | Prawy reflektor świateł drogowych |
F15 | 10 | Lewe światła drogowe |
F 16 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika (zasilany wyłącznik zapłonu);
Przekaźnik układu chłodzenia silnika. |
F17 | 10 | Jednostka sterująca silnika (moc) |
F18 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika (+akumulator);
Przekaźnik układu chłodzenia silnika. |
F19 | 7,5 | Ręczna sprężarka klimatyzacji |
F20 | 20 | Podgrzewany filtr oleju napędowego |
F21 | 15 | Pompa paliwowa |
F22 | 20 | Cewki zapłonowe;
Wtryskiwacze; Pompa paliwa (wersja 1.28V). |
F24 | 7,5 | 15/54 elektryczna jednostka sterująca wspomaganiem kierownicy |
F30 | 15 | Światła przeciwmgielne |
F54 | 60 | System ogrzewania świec żarowych |