W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Audi A4 i S4 (B8, 8K) z lat: 2011, 2012. Audi A4 z rocznika 2012 to model samochodu, który należy do ósmej generacji A4. Samochód ten oferował wiele nowoczesnych rozwiązań, które sprawiły, że stał się on jednym z najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Audi A4 i S4 (B8, 8K) z lat: 2011, 2012.
Audi A4 z rocznika 2012 to model samochodu, który należy do ósmej generacji A4. Samochód ten oferował wiele nowoczesnych rozwiązań, które sprawiły, że stał się on jednym z najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się samochodów w swojej klasie.
Wersja z 2012 roku była dostępna w kilku wariantach nadwozia, w tym sedan, kombi (Avant) i cabriolet. Wszystkie wersje charakteryzowały się sportowym i eleganckim wyglądem, z zaokrąglonymi kształtami i wyraźnymi liniami. Audi A4 z 2012 roku oferowało przestronne i ergonomiczne wnętrze, z najwyższej jakości materiałami wykończeniowymi, a także najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa i infotainment.
Wersja z 2012 roku była dostępna z szerokim wyborem silników benzynowych i wysokoprężnych, o mocy od 120 do 333 KM. Wszystkie silniki były dostępne z sześciobiegową manualną lub automatyczną skrzynią biegów, a także z napędem na przednie lub wszystkie koła (Quattro). W porównaniu do wcześniejszych modeli, Audi A4 z 2012 roku oferowało poprawioną dynamikę jazdy i lepsze osiągi, a także wyższą efektywność paliwową i niższe emisje.
W 2012 roku wprowadzono do oferty kilka nowych opcji wyposażenia, takich jak zaawansowane systemy dźwiękowe, kamerę cofania, nawigację GPS, systemy bezpieczeństwa i wiele innych. Audi A4 z 2012 roku oferowało również szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak system start-stop, system automatycznego parkowania i wiele innych.
Podsumowując, Audi A4 z 2012 roku to samochód, który oferował wyjątkowe połączenie stylu, wydajności i innowacyjnych rozwiązań technologicznych. To był model, który zapewniał wysoki poziom komfortu, wydajności i bezpieczeństwa, a także dostępny był w szerokim zakresie wariantów nadwozia i wyposażenia, co czyniło go atrakcyjnym wyborem dla wielu kierowców.
Skrzynki bezpieczników tablicy rozdzielczej
Są dwa bloki – po prawej i lewej stronie deski rozdzielczej.
Przyporządkowanie bezpieczników w tablicy rozdzielczej po stronie kierowcy
Numer | Opis | Ampery [A] |
---|---|---|
Czarny panel A | ||
1 | Dynamiczne kierowanie | 5 |
2 | — | — |
3 | HomeLink | 5 |
4 | — | — |
5 | Kontrola klimatu | 5 |
6 | Regulacja zasięgu prawego reflektora | 5 |
7 | Regulacja zasięgu lewego reflektora | 5 |
8 | Moduł sterujący układu elektrycznego pojazdu 1 | 5 |
9 | Adaptacyjny tempomat | 5 |
10 | Brama CAN | 5 |
11 | Dysze płynu do spryskiwaczy nagrzewnicy | 5 |
12 | Kontrola klimatu | 5 |
13 | Przygotowanie telefonu komórkowego | 5 |
14 | Poduszka powietrzna | 5 |
15 | Terminal 15 | 25 |
16 | Zacisk 15 silnika | 40 |
Brązowy panel B | ||
1 | Automatyczne przyciemnianie wewnętrznego lusterka wstecznego | 5 |
2 | Czujnik sprzęgła | 5 |
3 | Pompa paliwowa benzyny | 25 |
4 | — | — |
5 | Ogrzewanie siedzenia lewego z/bez ogrzewania siedzenia | 15 / 30 |
6 | Elektroniczny program stabilizacji | 10 |
7 | Klakson | 25 |
8 | Silnik regulatora szyby lewych drzwi | 30 |
9 | Silnik wycieraczek | 30 |
10 | Elektroniczny program stabilizacji | 25 |
11 | Drzwi lewe | 15 |
12 | Czujnik deszczu i światła | 5 |
Czerwony panel C | ||
1 | — | — |
2 | — | — |
3 | Podparcie lędźwi | 10 |
4 | Dynamiczne kierowanie | 35 |
5 | Antena (Avant) | 5 |
6 | Moduł sterujący układu elektrycznego pojazdu 1 | 35 |
7 | Moduł sterujący układu elektrycznego pojazdu 1 | 20 |
8 | Moduł sterujący układu elektrycznego pojazdu 1 | 30 |
9 | Szyberdach | 20 |
10 | Moduł sterujący układu elektrycznego pojazdu 1 | 30 |
11 | Osłona przeciwsłoneczna (Avant) | 20 |
12 | Wygodna elektronika | 5 |
Przyporządkowanie bezpieczników w tablicy rozdzielczej po stronie pasażera
Numer | Opis | Ampery [A] |
---|---|---|
Czarny przewoźnik A | ||
1 | — | — |
2 | — | — |
3 | — | — |
4 | — | — |
5 | Moduł przełącznika kolumny kierownicy | 5 |
6 | Elektroniczny program stabilizacji | 5 |
7 | Złącze diagnostyczne zacisku 15 | 5 |
8 | Bramka (interfejs diagnostyczny Databus) | 5 |
9 | — | — |
10 | — | — |
11 | — | — |
12 | — | — |
Brązowy panel B | ||
1 | Odtwarzacz CD/DVD | 5 |
2 | Moduł przełącznika wyboru napędu Audi | 5 |
3 | MMI/radio | 5 / 20 |
4 | Klaster instrumentów | 5 |
5 | Bramka (moduł sterowania klastrem instrumentów) | 5 |
6 | Blokada zapłonu | 5 |
7 | Obrotowy włącznik światła | 5 |
8 | Dmuchawa układu klimatyzacji | 40 |
9 | Blokada kolumny kierownicy | 5 |
10 | Kontrola klimatu | 10 |
11 | Złącze diagnostyczne zacisku 30 | 10 |
12 | Moduł przełącznika kolumny kierownicy | 5 |
Bagażnik
Znajduje się po prawej stronie bagażnika, za panelem ozdobnym.
Numer | Opis | Ampery [A] |
---|---|---|
Czarny panel B | ||
1 | Moduł sterujący pokrywy bagażnika (Avant) | 30 |
2 | Moduł sterujący przyczepy | 15 |
3 | Moduł sterujący przyczepy | 20 |
4 | Moduł sterujący przyczepy | 20 |
5 | Elektromechaniczny hamulec postojowy | 5 |
6 | Elektroniczna kontrola tłumienia | 15 |
7 | Elektromechaniczny hamulec postojowy | 30 |
8 | Moduł sterujący układu elektrycznego pojazdu 2 | 30 |
9 | Quattro Sport | 35 |
10 | Moduł sterujący układu elektrycznego pojazdu 2 | 30 |
11 | Moduł sterowania układem elektrycznym pojazdu | 20 |
12 | Zacisk 30 | 5 |
Brązowy panel C | ||
1 | Moduł sterujący pokrywą bagażnika | 30 |
2 | Ogrzewanie prawego przedniego fotela | 15 |
3 | Ścieżka przetwornika DC DC 1 | 40 |
4 | Ścieżka przetwornika DC DC 2 | 40 |
5 | Gniazdo elektryczne | 30 |
6 | — | — |
7 | Elektromechaniczny hamulec postojowy | 30 |
8 | Ogrzewanie tylnych siedzeń | 30 |
9 | Moduł sterowania drzwiami po stronie pasażera | 30 |
10 | — | — |
11 | Moduł sterujący drzwiami po stronie pasażera | 15 |
12 | — | — |
Czerwony panel D | ||
1 | Wyjście tylnej konsoli środkowej | 15 |
2 | Wylot przedniej konsoli środkowej | 15 |
3 | Wylot bagażnika | 15 |
4 | Zapalniczka | 15 |
5 | V6FSI | 5 |
6 | Dostawa rozrywki dla tylnych siedzeń | 5 |
7 | System parkowania | 7,5 |
8 | Tylna wycieraczka (Avant) | 15 |
9 | Przełącznik elektromechanicznego hamulca postojowego | 5 |
10 | Asystent boczny Audi | 5 |
11 | Ogrzewanie tylnych siedzeń | 5 |
12 | Terminal 15 modułów sterujących | 5 |
Czarny panel E | ||
1 | — | — |
2 | — | — |
3 | Wzmacniacz DSP, radio | 30 / 20 |
4 | MMI | 7,5 |
5 | Przygotowanie radia/nawigacji/telefonu komórkowego | 7,5 |
6 | — | — |
7 | Przygotowanie telefonu komórkowego | 5 |
8 | — | — |
9 | — | — |
10 | — | — |
11 | — | — |
12 | — | — |