W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Opla Agila A z lat: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007. Opel Agila A to model miejskiego samochodu produkowany w latach 2000-2007 we współpracy z Suzuki. Samochód był oferowany jako Opel w Europie, a jako Suzuki Wagon R+ w Japonii. Agila […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Opla Agila A z lat: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007.
Opel Agila A to model miejskiego samochodu produkowany w latach 2000-2007 we współpracy z Suzuki. Samochód był oferowany jako Opel w Europie, a jako Suzuki Wagon R+ w Japonii. Agila A był dostępny w dwóch wersjach silnikowych: 1.0 i 1.2.
Z wyglądu Agila A przypominała trochę minivana, co pozwalało na wygodne przewożenie pasażerów i bagażu. W kabinie było sporo miejsca, a siedzenia były wygodne. Praktyczne rozwiązania takie jak składane fotele i wysoko położony bagażnik ułatwiały przewożenie dużych przedmiotów.
Współpraca z Suzuki przyczyniła się do zastosowania przez Opel nowych technologii, takich jak napęd na cztery koła. Agila A była również dostępna w wersji z automatyczną skrzynią biegów, co było rzadkością w tym segmencie samochodów w tamtych czasach.
Agila A mimo swojego niewielkiego rozmiaru i silnika osiągała całkiem niezłe osiągi. Silnik 1.2 osiągał moc 75 KM, co pozwalało na przyjemną i dynamiczną jazdę w mieście. Samochód był również stosunkowo oszczędny, zużywając około 6 litrów paliwa na 100 km w cyklu mieszanym.
Wadą Agili A był nieco archaiczny wystrój kabiny, który nie był już na czasie. Samochód również nie oferował zbyt wielu opcji wyposażenia, co mogło być wadą w porównaniu z konkurencyjnymi modelami.
Podsumowując, Opel Agila A był udanym modelem miejskiego samochodu, który oferował dużo miejsca i praktyczne rozwiązania. Choć nie był zbyt bogato wyposażony i miał pewne niedoskonałości, to wciąż był dobrym wyborem dla osób poszukujących niewielkiego i oszczędnego samochodu miejskiego.
Przedział pasażerski
Znajduje się pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy.

Opis
| 1 | 10A Światła przeciwmgielne |
| 2 | 15A sygnał zatrzymania |
| 3 | 15A Immobilizer elektroniczny;
System multimedialny; Oświetlenie wnętrza. |
| 4 | 15A Ogrzewana tylna szyba |
| 5 | 20A Centralny zamek |
| 6 | Alarm 10A |
| 7 | Klimatyzator 10A |
| 8 | 10A Tylne światło |
| 9 | 15A Oświetlenie wnętrza |
| 10 | 15A Centralny zamek;
Instrumenty; Lusterka zewnętrzne. |
| 11 | Okna 30A |
| 12 | 15A Poduszki powietrzne |
| 13 | 15A Elektroniczne urządzenie antykradzieżowe;
Wspomaganie kierownicy (EPS); Oprzyrządowanie; System klimatyzacji. |
| 14 | 10A Centralny zamek;
Kierunkowskazy; Światła cofania; Regulacja zasięgu reflektorów. |
| 15 | 10A Prędkościomierz i inne urządzenia |
| 16 | 15A Wycieraczki;
Spryskiwacze szyby przedniej. |
| 17 | 10A ABS |
| 18 | 15A Elektroniczny system zarządzania silnikiem |
| 19 | Zapalniczka 15A |
| 20 | 15A Centralny zamek;
Zewnętrzne lusterka wsteczne; System multimedialny; Przyrządy; Kontrolki; Zapalniczka. |
| 21 | 25A Ogrzewanie wnętrza;
Ogrzewanie tylnej szyby; Klimatyzacja. |
Komora silnika
Znajduje się po lewej stronie, za akumulatorem.

Opis
| 1 | 60A ABS |
| 2 | Wentylator chłodzący 30A |
| 3 | 30A Wspomaganie kierownicy (EPS) |
| 4 | Rozrusznik 60A |
| 5 | 60A Oświetlenie;
Silnik; System mediów. |
| 6 | Alternator 80A (silnik benzynowy) |
| 7 | 15A Światła mijania i drogowe (prawa lampa) |
| 8 | 15A Prędkościomierz;
Przyrządy; Kontrolki; Światła mijania i drogowe (światło lewe). |
| 9 | 20/30A Wentylator chłodnicy;
Skład wtrysku paliwa: silnik benzynowy. |
| 10 | 15A Światła przeciwmgielne |
| 11 | Sygnał (klakson) 15A |
| 12 | Zapasowy |
Przekaźniki
Może zawierać bezpieczniki i przekaźniki ogrzewania.

Brak komentarzy.