W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy BT-50 I z lat: 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011. Mazda BT-50 I to pierwsza generacja popularnego samochodu typu pickup produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2006 roku i był produkowany do 2011 roku. Mazda BT-50 […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy BT-50 I z lat: 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011.
Mazda BT-50 I to pierwsza generacja popularnego samochodu typu pickup produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2006 roku i był produkowany do 2011 roku.
Mazda BT-50 I została zbudowana na platformie wspólnej z innym pickupem, jakim był Ford Ranger, dzięki współpracy między Mazda a Fordem. W rezultacie oba pojazdy miały podobne podstawy, ale różniły się stylem i wyposażeniem.
Wygląd Mazdy BT-50 I charakteryzował się muskularnym i nowoczesnym designem, który odzwierciedlał charakter pickupa. Model ten był dostępny w różnych wersjach nadwozia, w tym jako podwójna kabina (crew cab) lub kabina przedłużona (extended cab), co dawało klientom wybór zgodnie z ich preferencjami i potrzebami.
Wnętrze Mazdy BT-50 I było funkcjonalne i oferowało odpowiedni komfort dla kierowcy i pasażerów. W zależności od wyposażenia, pojazd mógł być wyposażony w różne udogodnienia i technologie, które podnosiły poziom wygody.
Mazda BT-50 I oferowała różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne. Silniki te oferowały różne poziomy mocy i osiągów, co pozwalało klientom dostosować pojazd do swoich potrzeb i preferencji.
Jako pickup, Mazda BT-50 I cechowała się solidną wydajnością zarówno na drogach asfaltowych, jak i w terenie. Była to popularna opcja dla osób potrzebujących samochodu o dużej ładowności i zdolnościach terenowych.
W 2011 roku Mazda wprowadziła drugą generację BT-50, która otrzymała całkowicie nowy wygląd i technologie. Mimo zakończenia produkcji pierwszej generacji, Mazda BT-50 I pozostaje w pamięci wielu miłośników motoryzacji jako udany model pickupa z oferty Mazdy.
Model ten posiada 2 skrzynki główne z bezpiecznikami i przekaźnikami: w przedziale pasażerskim i pod maską.
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników znajduje się w pobliżu akumulatora.
Opis
1 | 80A MAIN – Do ochrony wszystkich obwodów |
2 | 60А GLOW – Świece |
3 | 40A IG KEY 1 – Systemy zarządzania silnikiem, zestaw wskaźników, zapalniczka i elektryczne szyby |
4 | 60A BTN – Reflektory przednie – Reflektory |
5 | 20А INJ / ALT – Wtryskiwacze i układ paliwowy |
6 | 40A ABS – Silnik elektryczny ABS, lampy ostrzegawcze, lampy stop |
7 | 30А PTC – Nagrzewnica paliwa, nagrzewnica dodatkowa |
8 | 60А IG KEY 2 – Układ klimatyzacji, wycieraczki i spryskiwacze przedniej szyby |
9 | 60A BTN 1 – Układ klimatyzacji, ogrzewana tylna szyba lub centralny zamek lub elektrozawór ABS 1 lub elektrycznie sterowane szyby lub lampy tylnych świateł pozycyjnych lub przeciwmgielnych |
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się pod deską rozdzielczą za osłoną ochronną.
Opis
1 | 20A Zapalniczka, system audio, elektryczny napęd lusterek zewnętrznych, dodatkowe gniazdko elektryczne |
2 | 15A Podgrzewane siedzenie |
3 | 15A Wycieraczki i spryskiwacze szyby przedniej |
4 | 10A Przekaźnik do klimatyzacji i ABS |
5 | 30A Centralny system zamykania |
6 | 30A Elektryczne szyby |
7 | Zawór elektromagnetyczny ABS 20A |
8 | 15A światła hamowania i klakson |
9 | 10A Światła awaryjne |
10 | 15A Zestaw wskaźników, światła cofania, kierunkowskazy i automatyczna blokada piasty przedniego koła (RWF) |
11 | 15A Systemy zarządzania silnikiem |
12 | 5A Tempomat |
13 | 10A Sprzęgło elektromagnetyczne klimatyzacji |
14 | 20A Podgrzewana tylna szyba |
15 | 10A Tylne światło przeciwmgielne |
16 | 15A Prawy reflektor |
17 | 15A Lewy reflektor przedniego światła |
18 | 15A Przednie światła przeciwmgielne |
19 | 10A Tylne światła postojowe, przednie światła postojowe, oświetlenie tablicy rejestracyjnej; |
20 | 15A Lampy wewnętrzne i lampy ostrzegawcze |
21 | Zapasowy |
22 | 30A Elektryczne szyby |
Przekaźniki
Ogólny układ przekaźnika
Opis