W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 I z lat: 2006, 2007, 2008. Mazda 6 I to pierwsza generacja średniej wielkości samochodu osobowego produkowanego przez japońską markę Mazda. Model ten zadebiutował w 2002 roku i był dostępny na rynku do 2007 roku. Mazda 6 I, znana również jako […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 I z lat: 2006, 2007, 2008.
Mazda 6 I to pierwsza generacja średniej wielkości samochodu osobowego produkowanego przez japońską markę Mazda. Model ten zadebiutował w 2002 roku i był dostępny na rynku do 2007 roku. Mazda 6 I, znana również jako Mazda Atenza na niektórych rynkach, zastąpiła model 626 i miała za zadanie konkurować w segmencie aut klasy średniej.
Pod względem stylistycznym, Mazda 6 I charakteryzowała się nowoczesnym i atrakcyjnym designem nadwozia. Miała charakterystyczną, smukłą sylwetkę z wyrazistymi reflektorami i muskularnymi liniami biegnącymi wzdłuż boków. Wygląd Mazdy 6 I podkreślał sportowy charakter samochodu, ale jednocześnie pozostawał elegancki i atrakcyjny.
Wnętrze Mazdy 6 I zostało zaprojektowane z myślą o komforcie i funkcjonalności. Kierowca i pasażerowie cieszyli się przestronnym wnętrzem z wygodnymi siedzeniami. Deska rozdzielcza i konsola centralna były czytelne i ergonomiczne, z intuicyjnie umieszczonymi elementami sterującymi. Materiały wykończeniowe były dobrej jakości, co dodawało samochodowi elegancji.
Pod względem technicznym, Mazda 6 I oferowała różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Dostępne były różne pojemności silników oraz różne konfiguracje mocy, aby zaspokoić różnorodne potrzeby kierowców. Mazda 6 I była dostępna z napędem na przednią oś lub z napędem na cztery koła (AWD) w niektórych wersjach.
Mazda 6 I zdobyła uznanie za swoją niezawodność, solidność konstrukcji oraz przyjemność z jazdy. Model ten doceniany był za wyważone prowadzenie, precyzyjne sterowanie i sportowe osiągi, co czyniło go atrakcyjnym wyborem dla osób ceniących dynamiczną jazdę.
W trakcie produkcji Mazda 6 I przeszła pewne modernizacje i ulepszenia, w tym wersje sedan i kombi, które oferowały różne opcje wyposażenia i technologii.
Podsumowując, Mazda 6 I to pierwsza generacja średniej wielkości samochodu, która wyróżniała się atrakcyjnym designem, komfortowym wnętrzem oraz sportowymi osiągami. Jako model wprowadzający na rynek Mazdę do segmentu aut klasy średniej, przyczynił się do zbudowania marki jako producenta oferującego dynamiczne i eleganckie samochody.
Komora silnika
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
1 | SPARE | 20 | – |
2 | SPARE | 15 | – |
3 | SPARE | 10 | – |
4 | M.DEF | 7,5 | Odmrażacz lusterka * |
5 | – | – | – |
6 | INJ | 15 | Wtryskiwacz |
7 | ENG BAR | 10 * 1 | Czujnik przepływu powietrza;
Zawór sterujący EGR. |
15 * 2 | |||
8 | – * 1 | – | – |
ENG BB * 2 | 5 | Wentylator chłodzący | |
9 | HEAD LR | 15 | Światła mijania (prawe) |
10 | HEAD LL | 15 | Światła mijania (lewe) |
11 | HEAD HL | 10 | Światło drogowe (lewe) |
12 | HEAD HR | 10 | Światła drogowe (prawe) |
13 | ITP | 7,5 | Czujnik położenia przyspieszacza |
14 | HAZARD | 10 | Światła awaryjne |
15 | STOP | 20 | Hamulec;
Klakson. |
16 | TCM | 15 * 1 | TCM |
10 * 2 | |||
17 | ENG + B | 7,5 | PCM, TCM |
18 | FUEL PUMP | 15 | Pompa paliwowa |
19 | IG KEY1 | 30 | Sterownik silnika;
Zapalniczka. |
20 | P.WIND | 30 | Zasilanie okien |
21 | – | – | – |
22 | DRL | 20 | DRL – Światła do jazdy dziennej |
23 | – | – | – |
24 | BLOWER | 40 | Silnik dmuchawy |
25 | BTN | 40 | Oświetlenie wewnątrz pojazdu;
Zamek drzwiowy Power. |
26 | IG KEY2 | 40 | Silnik wycieraczki tylnej *;
Sterownik nagrzewnicy; Wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej. |
27 | DEFOG | 40 | Odmrażacz tylnej szyby |
28 | ABS | 60 | ABS * |
29 | AD FAN*1 | 30 | Wentylator chłodzący |
FAN2 * 2 | |||
30 | FAN*1 | 30 | Wentylator chłodzący |
FAN1 * 2 | |||
31 | TAIL | 10 | Tylne światła;
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej; Światła postojowe. |
32 | ILLUMI | 10 | Oświetlenie deski rozdzielczej |
33 | MAG | 10 | Sprzęgło magnetyczne |
34 | AUDIO | 15 | System nagłośnieniowy |
35 | P.SEAT | 30 | Fotel elektryczny * |
36 | OPENER | 7,5 | Silnik otwierania bagażnika * |
37 | – | – | – |
38 | – | – | – |
IG1 * 2 | 15 | CAT SSR | |
39 | FOG | 15 | Światła przeciwmgielne* |
40 | MAIN | 120 | Do ochrony wszystkich obwodów |
* 1 2,5-litrowy silnik
* 2 Silnik o pojemności 3,7 litra |
Przekaźniki
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu, poniżej, przy drzwiach.
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
1 | CIGAR | 15 | Gniazdo akcesoriów |
2 | ENGINE IG | 15 | System sterowania silnikiem |
3 | A / C | 10 | Podgrzewacz |
4 | MIRROR | 5 | Sterowanie lusterkiem |
5 | SAS | 10 | Jednostka ABS;
Jednostka SAS. |
6 | SEAT | 15 | Podgrzewacz siedzenia * |
7 | METER ACC | 5 | Wyłączona lampka audio |
8 | METER IG | 15 | Zestaw wskaźników, licznik |
9 | R.WIP | 10 | Tylna wycieraczka* |
10 | D.LOCK | 30 | Elektryczne zamki do drzwi |
11 | R.CIGAR | 15 | Gniazdo akcesoriów |
12 | WIPER | Wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej | |
13 | ROOM | 15 | Światło wewnątrz pojazdu |
14 | SPARE | – | – |
15 | SPARE | – | – |
16 | SPARE | – | – |