W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2011. Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jest to model, który charakteryzuje się wyraźnym stylem terenowym i oferuje zarówno możliwość jazdy po mieście, jak i poza utwardzonymi drogami. Patriot jest jednym z […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2011.
Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jest to model, który charakteryzuje się wyraźnym stylem terenowym i oferuje zarówno możliwość jazdy po mieście, jak i poza utwardzonymi drogami. Patriot jest jednym z popularniejszych modeli marki Jeep, który zdobył uznanie zarówno ze względu na swoje zdolności terenowe, jak i na praktyczność i komfort.
Pod względem wyglądu, Jeep Patriot prezentuje charakterystyczny, masywny wygląd, który nawiązuje do tradycji marki Jeep. Charakteryzuje go sześciokątna atrapa chłodnicy, muskularne nadkola i podwyższony prześwit, co nadaje mu niepowtarzalny wygląd terenowego samochodu. Jest to model, który z pewnością przyciąga spojrzenia na drodze.
Wnętrze Jeepa Patriot oferuje przestronność i funkcjonalność. Mimo swoich kompaktowych rozmiarów, kabina pasażerska jest dobrze zaprojektowana i wyposażona. Przestronne siedzenia zapewniają wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom, a liczne schowki i pojemniki są praktycznym rozwiązaniem na codzienne potrzeby. Materiały wykończeniowe są solidne i trwałe, a układ kontrolny jest intuicyjny i łatwy w obsłudze.
Jeep Patriot oferuje różne opcje napędu, w tym napęd na przednie koła lub napęd na cztery koła (4×4). To daje kierowcy możliwość dostosowania się do różnych warunków drogowych i terenowych. Wersje z napędem na cztery koła są szczególnie popularne wśród osób poszukujących samochodu terenowego, który poradzi sobie z trudnymi warunkami jazdy. Dzięki odpowiedniemu prześwitowi i systemom kontroli trakcji, Jeep Patriot oferuje pewność siebie na różnych nawierzchniach.
Pod względem silników, Jeep Patriot oferuje różne jednostki napędowe, zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne. Silniki te są wystarczająco mocne, aby zapewnić odpowiednią dynamikę jazdy, zarówno na drogach miejskich, jak i na bardziej wymagających trasach terenowych. Jest to samochód, który doskonale sprawdza się zarówno w codziennej jeździe, jak i podczas weekendowych wypraw.
Podsumowując, Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który łączy w sobie styl terenowy, praktyczność i komfort. Jest to samochód, który oferuje nie tylko zdolności terenowe, ale także dobrą dynamikę jazdy i funkcjonalne wnętrze. Dzięki różnym opcjom napędu i solidnej konstrukcji, Jeep Patriot jest popularnym wyborem dla osób, które szukają samochodu, który sprosta ich codziennym potrzebom, jednocześnie umożliwiając przygodę na trudniejszych trasach terenowych.
Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | Minibezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | Pusty | Pusty | |
2 | 15 Amp lt niebieski | Moduł sterowania AWD/4WD | |
3 | 10 A czerwony | Przełącznik tylnego środkowego światła hamowania | |
4 | 10 A czerwony | Przełącznik zapłonu/moduł klasyfikacji pasażerów | |
5 | 20 A żółty | Przyczepa holownicza | |
6 | 10 A czerwony | Lusterko elektryczne/sterowanie kierownicą;
Radio satelitarne/telefon głośnomówiący. |
|
7 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu | |
8 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu | |
9 | 40 A zielony | Fotele elektryczne | |
10 | 20 A żółty | Blokady zasilania/Oświetlenie wewnętrzne | |
11 | 15 Amp lt niebieski | Gniazdo zasilania | |
12 | 20 A żółty | Falownik 115 V AC | |
13 | 20 A żółty | Zapalniczka | |
14 | 10 A czerwony | Klaster instrumentów | |
15 | 40 A zielony | Wentylator chłodnicy | |
16 | 15 Amp lt niebieski | Lampa kopułkowa / szyberdach / silnik tylnej wycieraczki | |
17 | 10 A czerwony | Bezprzewodowy moduł sterowania | |
18 | 40 A zielony | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
19 | 20 A żółty | Wzmacniacze radiowe | |
20 | 15 Amp lt niebieski | Radio | |
21 | 10 A czerwony | Moduł alarmowy/syrena — jeśli jest na wyposażeniu | |
22 | 10 A czerwony | Ogrzewanie, klimatyzacja/kompas | |
23 | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
24 | 15 Amp lt niebieski | Moc szyberdachu | |
25 | 10 A czerwony | Podgrzewane lustro — jeśli jest na wyposażeniu | |
26 | 15 Amp lt niebieski | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
27 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną | |
28 | 10 A czerwony | Moduł sterowania poduszką powietrzną/moduł klasyfikacji pasażerów | |
29 | Ogrzewanie (bez bezpiecznika) | ||
30 | 20 A żółty | Podgrzewane siedzenie — jeśli jest na wyposażeniu | |
31 | 10 A czerwony | Spryskiwacz reflektorów — zależnie od wyposażenia | |
32 | 30 Amp Różowy | Przekaźnik automatycznego wyłączania | |
33 | 10 A czerwony | J1962 Conn/moduł sterowania układem napędowym | |
34 | 30 Amp Różowy | Zawór przeciwblokujący hamulca | |
35 | 40 A zielony | Pompa przeciwblokująca hamulca | |
36 | 30 Amp Różowy | Reflektor/sterowanie spryskiwaczem/inteligentne szyba — jeśli jest na wyposażeniu | |
37 | 25 Amp Naturalny | Nagrzewnica na olej napędowy — jeśli jest na wyposażeniu |