Jeep Patriot (2011) – schematy bezpieczników i przekaźników

Jeep Patriot (2011) - schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Jeepa Patriot z lat: 2011.

Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który został wprowadzony na rynek w 2007 roku. Jest to model, który charakteryzuje się wyraźnym stylem terenowym i oferuje zarówno możliwość jazdy po mieście, jak i poza utwardzonymi drogami. Patriot jest jednym z popularniejszych modeli marki Jeep, który zdobył uznanie zarówno ze względu na swoje zdolności terenowe, jak i na praktyczność i komfort.

Pod względem wyglądu, Jeep Patriot prezentuje charakterystyczny, masywny wygląd, który nawiązuje do tradycji marki Jeep. Charakteryzuje go sześciokątna atrapa chłodnicy, muskularne nadkola i podwyższony prześwit, co nadaje mu niepowtarzalny wygląd terenowego samochodu. Jest to model, który z pewnością przyciąga spojrzenia na drodze.

Wnętrze Jeepa Patriot oferuje przestronność i funkcjonalność. Mimo swoich kompaktowych rozmiarów, kabina pasażerska jest dobrze zaprojektowana i wyposażona. Przestronne siedzenia zapewniają wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerom, a liczne schowki i pojemniki są praktycznym rozwiązaniem na codzienne potrzeby. Materiały wykończeniowe są solidne i trwałe, a układ kontrolny jest intuicyjny i łatwy w obsłudze.

Jeep Patriot oferuje różne opcje napędu, w tym napęd na przednie koła lub napęd na cztery koła (4×4). To daje kierowcy możliwość dostosowania się do różnych warunków drogowych i terenowych. Wersje z napędem na cztery koła są szczególnie popularne wśród osób poszukujących samochodu terenowego, który poradzi sobie z trudnymi warunkami jazdy. Dzięki odpowiedniemu prześwitowi i systemom kontroli trakcji, Jeep Patriot oferuje pewność siebie na różnych nawierzchniach.

Zobacz także:  Jeep Wagoneer i Grand Wagoneer (2022-2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Pod względem silników, Jeep Patriot oferuje różne jednostki napędowe, zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne. Silniki te są wystarczająco mocne, aby zapewnić odpowiednią dynamikę jazdy, zarówno na drogach miejskich, jak i na bardziej wymagających trasach terenowych. Jest to samochód, który doskonale sprawdza się zarówno w codziennej jeździe, jak i podczas weekendowych wypraw.

Podsumowując, Jeep Patriot to kompaktowy SUV, który łączy w sobie styl terenowy, praktyczność i komfort. Jest to samochód, który oferuje nie tylko zdolności terenowe, ale także dobrą dynamikę jazdy i funkcjonalne wnętrze. Dzięki różnym opcjom napędu i solidnej konstrukcji, Jeep Patriot jest popularnym wyborem dla osób, które szukają samochodu, który sprosta ich codziennym potrzebom, jednocześnie umożliwiając przygodę na trudniejszych trasach terenowych.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.
Zobacz także:  Jeep Wrangler TJ (1997-2006) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Lokalizacja skrzynki bezpieczników

Zintegrowany moduł zasilania znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.

To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.

Jeep Patriot (2011) - schematy bezpieczników i przekaźników

Wgłębienie Bezpiecznik kasetowy Minibezpiecznik Opis
1 Pusty Pusty
2 15 Amp lt niebieski Moduł sterowania AWD/4WD
3 10 A czerwony Przełącznik tylnego środkowego światła hamowania
4 10 A czerwony Przełącznik zapłonu/moduł klasyfikacji pasażerów
5 20 A żółty Przyczepa holownicza
6 10 A czerwony Lusterko elektryczne/sterowanie kierownicą;

Radio satelitarne/telefon głośnomówiący.

7 30 A zielony Wyłączenie zapłonu
8 30 A zielony Wyłączenie zapłonu
9 40 A zielony Fotele elektryczne
10 20 A żółty Blokady zasilania/Oświetlenie wewnętrzne
11 15 Amp lt niebieski Gniazdo zasilania
12 20 A żółty Falownik 115 V AC
13 20 A żółty Zapalniczka
14 10 A czerwony Klaster instrumentów
15 40 A zielony Wentylator chłodnicy
16 15 Amp lt niebieski Lampa kopułkowa / szyberdach / silnik tylnej wycieraczki
17 10 A czerwony Bezprzewodowy moduł sterowania
18 40 A zielony Przekaźnik automatycznego wyłączania
19 20 A żółty Wzmacniacze radiowe
20 15 Amp lt niebieski Radio
21 10 A czerwony Moduł alarmowy/syrena — jeśli jest na wyposażeniu
22 10 A czerwony Ogrzewanie, klimatyzacja/kompas
23 15 Amp lt niebieski Przekaźnik automatycznego wyłączania
24 15 Amp lt niebieski Moc szyberdachu
25 10 A czerwony Podgrzewane lustro — jeśli jest na wyposażeniu
26 15 Amp lt niebieski Przekaźnik automatycznego wyłączania
27 10 A czerwony Moduł sterowania poduszką powietrzną
28 10 A czerwony Moduł sterowania poduszką powietrzną/moduł klasyfikacji pasażerów
29 Ogrzewanie (bez bezpiecznika)
30 20 A żółty Podgrzewane siedzenie — jeśli jest na wyposażeniu
31 10 A czerwony Spryskiwacz reflektorów — zależnie od wyposażenia
32 30 Amp Różowy Przekaźnik automatycznego wyłączania
33 10 A czerwony J1962 Conn/moduł sterowania układem napędowym
34 30 Amp Różowy Zawór przeciwblokujący hamulca
35 40 A zielony Pompa przeciwblokująca hamulca
36 30 Amp Różowy Reflektor/sterowanie spryskiwaczem/inteligentne szyba — jeśli jest na wyposażeniu
37 25 Amp Naturalny Nagrzewnica na olej napędowy — jeśli jest na wyposażeniu

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *